Ben de bu Perşembe 2500 km'de bir FF250 satın aldım. 2 günlük izlenimlerime göre söyleyebilirim ki motorda tek silindirden beklediğim titreşim yok, yalnızca ayaklıklar titriyor, stock selesi etli vücuda fazla titreşim iletmiyor. Gidon yeni başlayanlar için fazla sert, biraz gevşetilebilir. Boşu bulma sorunu konuşulmuş bir de forumda. Bana kalırsa acemilikle ilgili bir şey. İlk gün ben de boşu bulamıyordum ancak uzun süredir motor kullanan arkadaşlarım tak diye geçiriyordu, 2. günün akşamında yavaş yavaş ayağım alışmaya başladı benim de. Motorun nabzı çok iyi, harley mi diye soranlar oluyor derlerdi şaka sanırdım ama harbiden oluyor :bounce: çalınmasından korktuğum için konuştuğum insanlara özellikle Çin malı demek zorunda hissediyorum. Başıma gelen tek sorun motor bazen boşta gösteriyor ama viteste oluyor, bi kaç kere bu şekilde stop ettirdim debriyajı bırakayım diye.
Şimdilik böyle, sık sık yazıcam buraya kullandıkça.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Ben de bu Perşembe 2500 km'de bir FF250 satın aldım. 2 günlük izlenimlerime göre söyleyebilirim ki motorda tek silindirden beklediğim titreşim yok, yalnızca ayaklıklar titriyor, stock selesi etli, vücuda fazla titreşim iletmiyor. Gidon yeni başlayanlar için fazla sert, biraz gevşetilebilir. Boşu bulma sorunu konuşulmuş bir de forumda. Bana kalırsa acemilikle ilgili bir şey. İlk gün ben de boşu bulamıyordum ancak uzun süredir motor kullanan arkadaşlarım tak diye geçiriyordu, 2. günün akşamında yavaş yavaş ayağım alışmaya başladı benim de. Motorun nabzı çok iyi, harley mi diye soranlar oluyor derlerdi şaka sanırdım ama harbiden oluyor :bounce: çalınmasından korktuğum için konuştuğum insanlara özellikle Çin malı demek zorunda hissediyorum. Başıma gelen tek sorun motor bazen boşta gösteriyor ama viteste oluyor, bi kaç kere bu şekilde stop ettirdim debriyajı bırakayım diye.
Şimdilik böyle, sık sık yazıcam buraya kullandıkça.
Şimdilik böyle, sık sık yazıcam buraya kullandıkça.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Ben de bu Perşembe 2500 km'de bir FF250 satın aldım. 2 günlük izlenimlerime göre söyleyebilirim ki motorda tek silindirden beklediğim titreşim yok, yalnızca ayaklıklar titriyor, stock selesi etli, vücuda fazla titreşim iletmiyor. Gidon yeni başlayanlar için fazla sert, biraz gevşetilebilir. Boşu bulma sorunu konuşulmuş bir de forumda. Bana kalırsa acemilikle ilgili bir şey. İlk gün ben de boşu bulamıyordum ancak uzun süredir motor kullanan arkadaşlarım tak diye geçiriyordu, 2. günün akşamında yavaş yavaş ayağım alışmaya başladı benim de. Motorun nabzı çok iyi, harley mi diye soranlar oluyor derlerdi şaka sanırdım ama harbiden oluyor :bounce: çalınmasından korktuğum için konuştuğum insanlara özellikle Çin malı demek zorunda hissediyorum. Başıma gelen tek sorun motor bazen boşta gösteriyor ama viteste oluyor, bi kaç kere bu şekilde stop ettirdim debriyajı bırakayım diye.
Şimdilik böyle, sık sık yazıcam buraya kullandıkça.

















