Falcon Falcon Freedom 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2016
Mesajlar
3
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-falcon-sifir-ayarinda-359706536/detay

bunu almayı düşünüyorumda sizce nelerine baktırmak lazım ? Sizce seçimim nasıl ?

Teşekkürler
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
4
merhabalar İstanbul'da oturuyorum 2016 sıfır freedom250 siparişi verdim cengiz motor dan bu hafta içi gelmesini bekliyorum 2016 modellerdede gostergelerde sıkıntı oluyormu bir bilginiz varmı bide benide whatsap grubuna eklersiniz sevinirim numaramı ozelden anılcanmutlu kardeşime attım
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Uzun bir süredir foruma giremiyordum arkadaşlar kusura bakmayın. Sorusu olan Freedom250 sahibi arkadaşlar bana numaralarınızı gönderin whatsapp grubumuzda cevaplayalım.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
57
Trafik sıkışıklığı sonucu yolun sağından giderken egzoz kaldırıma sürttü. Ardından egzoz sesi sanki susturucuları çıkarmış gibi ses hem değişti hem de arttı. Bu kadar kolay çıkabilen birşey mi susturucu? Yoksa endişelenmeli miyim?
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5
Merhabalar.Motosikletimi yeni aldım, çalışırken boşa almak çok zor oluyor. Bu genel bir durum mudur yoksa bir problem mi var? Ayrıca ekipman tavsiyeleriniz çok işime yarar. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
57
Merhabalar.Motosikletimi yeni aldım, çalışırken boşa almak çok zor oluyor. Bu genel bir durum mudur yoksa bir problem mi var? Ayrıca ekipman tavsiyeleriniz çok işime yarar. Şimdiden teşekkürler.

bizim motorlarda vites gecisleri zordur. Genel bir problem, 8binde suanda motorum ben de zorlaniyorum bosa alirken. Bir nebze rahatlatabiliyorsun vites gecislerini.. Ben kaliteli bir yaga kullanmaya basladim. Bir nebze de olsa rahatladi.
 
Katılım
24 Kas 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar yorumlarınızı okudum. Verdiğiniz bilgiler için hepinize teşekkür ederim. Bende yakın zamanda almayı düşünüyorum. Aslında ilk etapta superlight düşünüyordum. Fakat yorumlarınız beni freedom a ikna etti diyebilirim. Şuan bütçeme göre daha iyi bir alternatif göremiyorum. Şuan için bir sorum kalmadı açıkcası. Tekrar teşekkür ediyorum. Sağlıklı sürüşler hepinize :)
 
Katılım
25 Kas 2016
Mesajlar
1
Merhabalar ben foruma bu motor için kaydoldum gerçekten heybetli duruyor ve aldıktan sonra sokak dışında koyacak yerim yok böylesine güzel duran bi motor kesin çalınır ama park sorununu çözebilirsem en yakın zamanda almak istiyorum cbr ile bu arasinda kalmistim ya sport ya cruiser olacaktı ama sport zor geldi gibi bana ilk motorum olacak daha önce sürdüğüm iki tekerli tek şey bisiklet hayatımda elime alacağım ilk motor olacak zorlanır mıyım altından kalkabilir miyim onun disinda herkese tesekkurler butun sorulari cevaplandirdiniz ama genede basligi bos birakmayip yazmaya devam ederseniz iyi olur tesekkürler tekrardan hepinize
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar;
Yanlara sert heybe düşünüyorum var mı yaptıran veya tavsiyesi olan.Demir taktırmak gerekiyor mu.Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.Tekerinize taş değmesin :)
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
58
Merhaba, demir taktirmadan kullaniyordum...Birgun 3 freedomcu istanbuldan izmire giderken panikle durdurdular beni :) meger cantam kaymis egsoz tutusturmus cantami :) su vardi allahtan sondurduk...

Sag tarafta ise amortisore surtme sebebiyle yirtiklar var...Bende demir yaptirdim...en sagliklisi o ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Merhaba freedomdaslar,

Ilk yazim uzerine 15 ay ve 20 bin km gecti...Cok yollar daglar bayirlar astim ve deneyim biriktirdim :) whatsapp grubumuz sagolsun cok guzel dostlar kazandim.

Deneyimlerimi ve motor hakkindaki fikirlerimi guncelleyeyim ... zira facebook da hergun soruluyor buraya topluca yazmis olayim :)

Motorum beni asla yolda birakmadi.Buyuk ariza vermedi ve bas agritmadi...Fakat sunu unutmamak lazm elim tamire yatkin oldugu icin yolda kalmadim cunku;

-15 ayda 6 defa gaz telim koptu( cogumuzda kronik sorun)
- elektrik tesisati ana damari gidondan geciyor ve her sag sol yapildiginda teller kopuyor...bigun kaz daglarinda calismadi motor...sigorta saglam, aku saglam, uyandim meseleye kablolarin oldugu yeri kesip 2 kablonun koptugunu buldum...yapip calistirdim.
- 3 freedomdas istanbuldan bursaya gidiyorduk kampa...viaport da motor iptal...benzin dedik tayfunun motordan aktardik gene yok...bujiyi sokup kivilcim varmi diye baktim yok... yine kablolari mincikladim duzeldi...ama yolda bursaya kadar hep tekledi...kablolari elleyince duzeliyordu...Kopuk kablo yok, sorunu derinlestirdim, depoyu soktum vs...meger depo altinda kalan atesleme bobini ne bagli soket kablo gevsemis...temassizlik ediyormus...iyice penseyle siktim ve duzelttim...

Gaz teliyle ilgili cozumum : Sirkeciden CG125 gaz teli aliyorum 8 tl tanesi...

Orjinalden daha kisa kablo ama yinede rahatsiz etmiyor...komple takinca teli maalesef rolanti yuksek calisiyor, bunun sebebi altta 2 teli 1 telle birlestiren yuvarlak adaptorun uzun gelmesi...onu testereyle yari yariya kesiyorum ve oyle takiyorum...boylece hersey uymus oluyor...

Bazi arkadaslarda, ustalarina tek telle isi hallettirmisler meseleyi, yaptiranlar paylasirsa sevinirim.

Onun disinda motorumun performansindan cok memnunum...calismasi vs cok guzel...genelde her usta aman 20 bine gelince sat elden cikar bunlar china motor diyordu ama ben ayni fikirde degilim :) durumu cok iyi...

Lastikler kotu evet ama hala stock lastikleri kullaniyorum...artik ustalasinca tepkilerini bilince motorun daha olaya hakim kullaniyorum fakat kesinlikle soguk ve islak havada guvenmiyorum ve temkinliyim cunku en ufak fren ve virajda kayiyor..Hava sicakken sorun yok...artik disliler bitti, yakinda irc taktiracagim.

Genel sikayetlerim ayni:
-km saat teli 3 defa koptu
-gaz telim 6 defa koptu(2 si orjinal falconundu)
-plastik aksam catliyor.yan kapak garantiden geldiydi ama bir ay icinde oda catladi
-buji kapagi plastigi yolda ucmus bacaklari kirilmis
-koltuktaki metal desen dugmeler dusuyor
-vites gecisleri kemikli ve bosa alma zorlugu gecmiyor.Demekki kronik..sadece yaga gore daha hafifliyor...
- zincir muhafaza kapagi 3. De kirildi :) takmayin direk cikarin
-depo kapagi altta oldugundan bisekilde benzin tasmasi yasaniyor...boya gidik benim :) dert etmeyin artik...

Sevdigim yanlar:
+yakit hep sabit bozmiyor. 14 litreyle 350-400 km yi goruyorum(sehir ici disi)
+hiz 125 leri zorluyor duz yolda(16 lik disliyle)
+ on cam taktirdim...artik gogus kismina ruzgar yemiyorum...cok farketti soguklarda...
+hala ilgi cekiyor, harley geliyo diyor cogu bilmeyen :)
+parcalar ucuz...zincir, debriyaj balatasi, on fren balata, karburator ayari, subab ayari, yag ve temizlik toplamda 230tl masraf yaptirdi gecen buyuk bakimda :)
+whatsapp grubumuz cok guzel :) dostluklar guzel ;) motorun sosyal getirileri cok iyi :)
+superlight lari gecmek cok zevkli .p

Cogu sorulan soru: Uzun yola dayanirmi?

Tabiki hemde ne dayanmak...hatta kurban bayraminda ist den izmire giderken, 200km kuyruk ve trafik vardi, emniyet serindinden basa basa molasiz 7 saatte geldim...Motor sismiyor :)

iyi surusler ve falcon freedom facebook sayfamizada ugrayin ;)

Mefail Basgulsen
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3
Hocam verdiğiniz bilgiler için sağolun demirin masrafı nedir yok mu buna göre uyumlu özel yaptırmasak
 
Katılım
9 Kas 2016
Mesajlar
10
Herkese selam, ilk önce kendimi tanıtayım.

İsmim Enes, 19 yaşında Istanbul'da yaşayan bir Arayüz Tasarımcısıyım. Kağıthane'de oturuyorum.

Aylardır kuba sl200 ve falcon freedom arasında gidip geliyordum, sonunda karar verip dün Falcon'u 6.750 ₺ ye Poyraz Motor'dan aldım. Bu hafta içerisinde plaka-ruhsat vs. işlerini halledeceğim. Whatsapp grubuna benide alır mısınız?

Ekipman ve motor için aldığım şeylerin listesi:

http://urun.n11.com/kask/shark-raw-blank-mat-black-P124607668
http://urun.n11.com/yagmurluk/motosiklet-yagmurluk-takim-durt-super-black-cat-P91343276
http://urun.n11.com/eldiven/venom-eldiven-d-02-uzun-P81988128
http://urun.n11.com/termal-ic-giyim/thermodry-yeni-sezon-outdoor-ve-gunluk-termal-iclik-termal-takim-P44583513
http://urun.n11.com/dizlik/venom-vn-07-mafsalli-dizlik-motosiklet-dizligi-P106707315
http://urun.n11.com/kilit-ve-alarm/motosiklet-alarmli-disk-kilidi-P104427052
http://urun.n11.com/bisiklet-aksesuarlari/onguard-kilit-8016-l-beast-zincirli-180cm-x-14mm-siyah-P133067723
 
Katılım
9 Kas 2016
Mesajlar
10
Arkadaşlar selam, bugün motorumu aldım. Ama büyük bir sıkıntım var. Sorun şu; Motoru test ederken(Poyraz Motor da) sıkıntı yoktu. Yola çıktım Cevahir avm civarında yolda kaldım. Sonra start tuşuna normal çalıştırır gibi çalışmadı. Aldığım yerdeki adamı çağırdım geldi bastı çalıştı, sonra çalışınca gitti. Sonra yanlışlıkla stop ettirdim, ama bir türlü çalışmadı motor. Sonra motoru vurdurduk anca öyle çalıştı, şimdide sadece vurdurunca çalışıyor normal türlü çalışmıyor. Ayak marşıyla da denedim ilk çalışıyordu sonra oda işe yaramaz oldu, sadece vurdurunca çalışıyor. Zar zor eve getirebildim.

Bu neyden kaynaklanır? yarın arayacağım durumu anlatacağım ama bi yerde yanlış mı yapıyorum anlayamadım.
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
55
adam gelip direk çalıştırdıysa ve sen çalıştırmakta zorlanıyorsan,büyük ihtimal birşeyleri yanlış yapıyorsundur. yada sana sattıkları motorda bi ayarsızlıkda olabilir,eleman ona göre çalıştırmış olabilir

video cekersen daha iyi anlatabilirsin, kameranı aç,depo muslugunu cek sonra elektrık kesıcıyı cek sonra marsa bas. Birde biz görüp duyalım belki bi yardımımız olur
 
Katılım
29 Ara 2014
Mesajlar
30
Arkadaşlar selam, bugün motorumu aldım. Ama büyük bir sıkıntım var. Sorun şu; Motoru test ederken(Poyraz Motor da) sıkıntı yoktu. Yola çıktım Cevahir avm civarında yolda kaldım. Sonra start tuşuna normal çalıştırır gibi çalışmadı. Aldığım yerdeki adamı çağırdım geldi bastı çalıştı, sonra çalışınca gitti. Sonra yanlışlıkla stop ettirdim, ama bir türlü çalışmadı motor. Sonra motoru vurdurduk anca öyle çalıştı, şimdide sadece vurdurunca çalışıyor normal türlü çalışmıyor. Ayak marşıyla da denedim ilk çalışıyordu sonra oda işe yaramaz oldu, sadece vurdurunca çalışıyor. Zar zor eve getirebildim.

Bu neyden kaynaklanır? yarın arayacağım durumu anlatacağım ama bi yerde yanlış mı yapıyorum anlayamadım.

Servisine giderek sorunu daha kolay çözebilirsin bence. Hem de genel bir bilgilendirme de edinmiş olursun.
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar bir kaç gün önce bende Freedom 250 aldım. Yakıt tüketimi hakkında yazılanlara bakıyorum gerçekten inanamıyorum. Ben 60 liralık benzinle totalde 232 km yol yaptım ve gerçekten motordan çok soğudum. Şuan daha rodajdayım 290km'den gidiyor motor rodajdan sonra en fazla ne kadar düşebilir ki yakıt tüketimi?
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
55
rodajdan sonra düşer yakıt tüketimin. fakat sadece rodaj değil.karbüratör hava ayarın,rölanti ayarın ne durumda ve motoru çokmu devırli kullanıyorsun. bunlarda önemli faktörler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst