- Katılım
- 18 Tem 2017
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle aranıza yeni katıldım. Bir süredir kafamda olan projeyi bu kış gerçekleştirmeye başlayacağım. mondialin 180 z-one s modelini 0 olarak satın alıp scrambler cafe racer tarzı bir motor yapmak istiyorum ancak bu konuda endişelerim var. örneğin motorun selesini , gösterge panelini değiştirsem , sele için şasiye kaynak yapsam , motorun belirli kısımlarını boyasam/kaplama yapsam herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım (muayenede vs.). Aşağıda motorun stok hali ve photoshop üzerinden yaptığım tasarımdan sonraki hali bulunuyor. inceleyip fikir beyan eden arkadaşlara teşekkür ediyorum.
STOK HALİ

PROJE HALİ

STOK HALİ

PROJE HALİ










