cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne agabeyi la olsa olsa dedesinin dedesi olur adı honda diye amma metettiniz şu bisikletleri ha yetişemiyon işte kardesim kebapcı motoruna racing bisiklet :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ben gelmem abant a. Zaten cbr 125 le gitmekte biraz zorlar 4 saat gidiş 4 saat geliş. hiç bişi kalmadı :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
arkadaşlar ya hani geçen gün çekilen fotoğraflar?
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar beni bağışlayın.Bayağı fotoğraf çekmiştim.Ancak yükleyebiliyorum.Çok güzel resimler olmuş hepsi de.Valla iyi gezmişiz.

Özgür!Karpuzcu kardeşin cıbırcı oldu.:cherry:





























































En sevdiğim fotoğraf bu.Makineyi biraz sarsmışım galiba.Bulanık çıkmış.Yüzler belli değil ama tebesssümler çok net.Sanki sadece tebessüm çekmişim.(Bi de ekmek:queen: )


Göksel'im bu fotoğraftaki rezilliğim için çok çok özür dilerim.Makineyi görünce heyecanlanmışım.Ellerim titremiş.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler süperde o habire poz veren mankeni hangi ülkeden kaçırdınız sorucam batu kezban o dicek :p
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
gerçektenm güzel fotolar
ama arad cbr dan çok karma motor var yai sizin cbr gezisi olmaktan çıkmış motor gezisine dönmüş
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
gerçektenm güzel fotolar
ama arad cbr dan çok karma motor var yai sizin cbr gezisi olmaktan çıkmış motor gezisine dönmüş

evet ya biraz öyle oldu elimizde olmayan nedenlerden dolayı ama napalım :bounce: arkadaşlar da alınacaklar artık böyle diye diye onlar da geldiklerine geleceklerine pişman oldular :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet ya biraz öyle oldu elimizde olmayan nedenlerden dolayı ama napalım :bounce: arkadaşlar da alınacaklar artık böyle diye diye onlar da geldiklerine geleceklerine pişman oldular :cherry:

Elimden tutan oldu artık gerisi gelirmi yoksa kısa bir meşhur olma sürecimi geçirdim unutulucakmıyım yoksa hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mahkeme günü gelince görün siz MT nin gücünü toplanıcaz birlikte öle karar aldık ya:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Elimden tutan oldu artık gerisi gelirmi yoksa kısa bir meşhur olma sürecimi geçirdim unutulucakmıyım yoksa hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mahkeme günü gelince görün siz MT nin gücünü toplanıcaz birlikte öle karar aldık ya:cat:

senin performansına kalmış artık :cherry: mahkeme günü belli oldu mu bu arada

bu arada yarın 4'e kadar vaktim var herhangi bir planı önerisi olan varsa paylaşsın yapalım bişeyler :cherry:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
nerde bu cıbırcılar yaa hadi hanımlar beyleeerrr yarın napıyoruz var mı ekşın :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst