- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,123
Suan nedense japon geyşa hatunlar...
Senle alakası yok müdür, benim içim fesat.
Sekreterleri fena oluyor senle alakası var evet sen soktun aklıma .. :mrgreen:
Suan nedense japon geyşa hatunlar...
Senle alakası yok müdür, benim içim fesat.
Eski doğsn slx'imin rengi..Sagopa kajmer
Erene dip![]()
Az önce 2 dk olmadı,sokaktan bir araba geçti.Son ses mehter marşı çalıyordu.
Evet bildiğimiz mehter marşı
Üstteki üye ismi =rönesans dönemi ressam ismi.
ben dirileri yıkıyorum ölüleri değil bakmayın nikin Gassal oluşuna![]()