Bir üst yorumdaki üyenin ismi sana ne hatırlattı ?

Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
Mustick= mıstik; sezercigin sipasinin adiydi:)) "binecem ustune vuracam kirbaci" psikopatligina maruz kalan sipa
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Az önce 2 dk olmadı,sokaktan bir araba geçti.Son ses mehter marşı çalıyordu.

Evet bildiğimiz mehter marşı:)

Üstteki üye ismi =rönesans dönemi ressam ismi.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
@Gassal

Ölü yikayicisi

Resimdeki son yikadigi meftaya ait sanirim :)


@kübra
Ronesans doneminde ressamlara gassal ismi verilmesi tuhaf..eminmisiniz? resmini yaptigi kişi akabinde ölüyorsa yandik :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Küçükken sokaktan zerzevatçılar geçerdi. Araba da genelde bmc levend olurdu. Aklıma geldi sadece
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
ben dirileri yıkıyorum ölüleri değil bakmayın nikin Gassal oluşuna :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
@Stock sever

Eski calistigim isyeri stok yapmayi çok severdi.malzemeler elinde patlayinca bmc levend bile yetmedi taşimaya.hey gidi gunler be...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

ben dirileri yıkıyorum ölüleri değil bakmayın nikin Gassal oluşuna :)

diriyi yikamak zordur be dostum.tellak desen anlarim hamamlarda :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst