15 Yaşında yamaha mı? 4 Yaşında Mondial mi?

Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Sigorta fiyatları çok düştü beğendiğin motor nerdeyse git kendi üstüne al ben babamın üstüne aldım pişman oldum arada 50-100 anca oynar
 
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
56
Bende ybr diyorum 2004 altindakiler euro2 oldugu icin 14 hp olmasi lazim 140 km hiza ciktigini duymustum
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Kardeş 1900tl ybr´ye istiyor yazmissin,drift ise 2900 3000fiyat araliginda,buraya kadar tamam,sen alacagin ybr´ye 1000tl masraf edip bakim yaptirsan oldumu sana 1900+1000 =2900 isin matematigi basit..
Alacagin drifte 300-500 tl bakim yaptirmayacaginin garantisi yok.

Para senin,keyif senin ne desek boş..paşa göynün bilir.

Not:ön kampmanaya takilma,fren performansi gayet iyi.

hadi rast gelsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Ben olsam Mondial i alırım, parça ucuz hemde az kullanılmış temiz, ayrıyetten bi yeri felan bozulsa kırılsa üzmez fiyat konusunda hemde modeli daha yeni sonuçta.
Bende de 2015 model mondial mc roadracer 125 var memnunum.

Birde ybr nin motoru yapılmış dediğin kadarıyla. Servisinde mi yapıldı yoksa kendileri mi yaptılar veya herhangi bi yere mi yaptırdılar nasıl yapıldı belli değil sonuçta bin türlü mevzu var yapan adam işçilikten kıstımı kısmadımı.
Yanlış anlaşılmasın Yamaha kaliteli bi marka ama genelde insanlar pahalı gelen şeylerde ucuza kaçtığı için servise götürmeyip sağda solda yaptırdıysa uğraştırmasın sonra.
Yani demem şu Yamaha ya lafım yok işinin hakkını veren sağlam bi marka ama kullanan nasıl baktı o önemli. Sonuçta sıfır almıyosun ve 15 yıllık motor diyosun.

Bana kalırsa Mondial derim en azından fabrika çıkışlı motoru var üzerinde 5 bin km temiz de kullandıysa 5 bine kadar o seni epey götürür.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
herkese tekrar merhaba, hayırlı geceler. konunun bukadar hit olacağını tahmin etmemiştim. 3-5 kişi yazar geçer diye bekliyordum ama yazan baya bir kişi olmuş cümleten teşekkürlerimi sunuyorum.

normal şartlarda mondial alacaktım ybrden vazgeçmiştim. ybryi şuan çalıştığım işten alacağım maaş+birikimim ile ayarlarım diye düşünüyordum ama 15 senelik motosikletle uğraşmak istemiyorum. bugün sahibindende motosiklet bakarken babam "madem kafaya koydun alacaksın bizde destek olalım iyi birşey al" dedi.
amcamın üstüne almamın sebeplerinden birisi de ailemin motosiklet istemiyor oluşuydu. bu konuyu ailem ile konuştuğumda her aile gibi karşı çıktılar, ben kendim alırım, 19 yaşında adamım filan triplerine girdim, sonuç olarak destek çıkmaya karar verdiler sağolsunlar:cherry:

şuan için ybr ve hero thriller buldum. alırsam en az 1 sene kullanmak hedefim. altta ki iki motosiklet içinde bir yorum yapabilirmisiniz?

https://tr.letgo.com/tr/i/hatasiz-boyasiz-piril-piril-yamaha-ybr-125_1d53d54a-e997-405e-bbe1-9f2d18432112

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hero-ful-aksesuarli.tork-canavari-447746967/detay/

ikisi de temiz gözüküyor içine sineni al dediğinizi duyar gibiyim :)
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
herkese tekrar merhaba, hayırlı geceler. konunun bukadar hit olacağını tahmin etmemiştim. 3-5 kişi yazar geçer diye bekliyordum ama yazan baya bir kişi olmuş cümleten teşekkürlerimi sunuyorum.

normal şartlarda mondial alacaktım ybrden vazgeçmiştim. ybryi şuan çalıştığım işten alacağım maaş+birikimim ile ayarlarım diye düşünüyordum ama 15 senelik motosikletle uğraşmak istemiyorum. bugün sahibindende motosiklet bakarken babam "madem kafaya koydun alacaksın bizde destek olalım iyi birşey al" dedi.
amcamın üstüne almamın sebeplerinden birisi de ailemin motosiklet istemiyor oluşuydu. bu konuyu ailem ile konuştuğumda her aile gibi karşı çıktılar, ben kendim alırım, 19 yaşında adamım filan triplerine girdim, sonuç olarak destek çıkmaya karar verdiler sağolsunlar:cherry:

şuan için ybr ve hero thriller buldum. alırsam en az 1 sene kullanmak hedefim. altta ki iki motosiklet içinde bir yorum yapabilirmisiniz?

https://tr.letgo.com/tr/i/hatasiz-boyasiz-piril-piril-yamaha-ybr-125_1d53d54a-e997-405e-bbe1-9f2d18432112

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hero-ful-aksesuarli.tork-canavari-447746967/detay/

ikisi de temiz gözüküyor içine sineni al dediğinizi duyar gibiyim :)

Hero T çok güzel görünüyor içine sinerse al bence kullanmadım bilmiyorum ama güzel duruyor.

Ama ikiside iyi temiz duruyor tabi biliyorsan anlıyorsan sende kontrol edersin pek anlamam diyorsan gidip bi motorcuya göster hatta bi motorcu bul git muhabbeti yap adamla abi motor alacam buraya gelirim felan filan diye konuş arayı yap adamla. Sonra da motoru alacağın adamla buluş oraya götür hem adam titiz inceler motoru bi sıkıntısı varsa felan al veya alma der. Tabi alacağın kişinin yanında sorma ayıp olmasın.
Ama motorların sanırım garantisi devam ediyor anladığım kadarıyla. Motoru söktürme sadece yağ damlatıyormu eziği vuruğu göçüğü var mı frenlerinde ne biliyim debriyajında ayırmasında felan sıkıntısı var mı baksın adam bunlara sökmeden de bakabilir sonuçta. Sesini dinle bi farklılık var mı. Yani gaz vermeyince rölantide çalışıyoken sesinde değişme oluyormu yoksa hep aynı tempoyla devam ediyormu v.s incele motoru. Sıfır almıyosun sonuçta.
Para veriyosun sonuçta.
 
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
Hero T çok güzel görünüyor içine sinerse al bence kullanmadım bilmiyorum ama güzel duruyor.

Ama ikiside iyi temiz duruyor tabi biliyorsan anlıyorsan sende kontrol edersin pek anlamam diyorsan gidip bi motorcuya göster hatta bi motorcu bul git muhabbeti yap adamla abi motor alacam buraya gelirim felan filan diye konuş arayı yap adamla. Sonra da motoru alacağın adamla buluş oraya götür hem adam titiz inceler motoru bi sıkıntısı varsa felan al veya alma der. Tabi alacağın kişinin yanında sorma ayıp olmasın.
Ama motorların sanırım garantisi devam ediyor anladığım kadarıyla. Motoru söktürme sadece yağ damlatıyormu eziği vuruğu göçüğü var mı frenlerinde ne biliyim debriyajında ayırmasında felan sıkıntısı var mı baksın adam bunlara sökmeden de bakabilir sonuçta. Sesini dinle bi farklılık var mı. Yani gaz vermeyince rölantide çalışıyoken sesinde değişme oluyormu yoksa hep aynı tempoyla devam ediyormu v.s incele motoru. Sıfır almıyosun sonuçta.
Para veriyosun sonuçta.
benimde içime hero t siniyor. çantası koruma demiri vs
bir önce ki çin malı cg125' im sağolsun teknik konularda normalden azıcık daha bilgiliyim diyebilirim. nelere, nerelere bakmam gerek az çok kafamda yer edinmiş durumda. cg125 sayesinde kanki olduğum bir usta var ama adamı bu yoğun ramazan gününde işinden gücünden etmek istemem kendim motoru incelerim diye düşünüyorum. saygılar
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
benimde içime hero t siniyor. çantası koruma demiri vs
bir önce ki çin malı cg125' im sağolsun teknik konularda normalden azıcık daha bilgiliyim diyebilirim. nelere, nerelere bakmam gerek az çok kafamda yer edinmiş durumda. cg125 sayesinde kanki olduğum bir usta var ama adamı bu yoğun ramazan gününde işinden gücünden etmek istemem kendim motoru incelerim diye düşünüyorum. saygılar

Bende de mc 125 var inşallah ustalarla kanki olmak zorunda bırakmaz malum öğrenci adamız çok para yok :D Sağlam motor diyolar ama bilmiyorum.
 
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
Bende de mc 125 var inşallah ustalarla kanki olmak zorunda bırakmaz malum öğrenci adamız çok para yok :D Sağlam motor diyolar ama bilmiyorum.

haha :D inşallah yüzünü kara çıkarmaz. benim motor da biraz döküntü ve eskiydi ama kabul etmek gerek.
ilk başlarda usta ile kanki olmak can sıkıyor ama ilerleyen zamanlarda muhabbetiniz artınca "abi şuna bi bakalım ya" diyorsun yine ne oldu diyip adam uğraştığı işi bırakıp seninle ilgileniyor:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
haha :D inşallah yüzünü kara çıkarmaz. benim motor da biraz döküntü ve eskiydi ama kabul etmek gerek.
ilk başlarda usta ile kanki olmak can sıkıyor ama ilerleyen zamanlarda muhabbetiniz artınca "abi şuna bi bakalım ya" diyorsun yine ne oldu diyip adam uğraştığı işi bırakıp seninle ilgileniyor:mrgreen:

Allah o duruma düşürmesin aman her gün bir yeri sıkıntı çıkarırsa işimiz var.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar bir kendinize gelin ya. Sanki kendiniz alsanız 15 yıllık YBR'yi alacakmışsınız gibi adamı gaza getiriyorsunuz. 15 senelik 125 cc motor bedava verilse alınmaz. Son sahibi olacağınız gibi, muhtemelen paranız da çöpe gider.

Alma kardeşim o motoru. İstersen Mondial'i de alma ama YBR'yi kesin alma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst