- Katılım
- 14 Mar 2016
- Mesajlar
- 1,991
Geçmiş olsun, umarım bir daha yaşanmaz.
Forumda bazen konu açılıyor; yok plakasız çıkayım trafiğe, yok ruhsatsız motor alacağım, çıkma parça arıyorum v.s. Bu konulara lütfen müsade edilmesin.
Ulan ben sol sinyalim gaz vermezsen yanıp sönmüyor, doğrudan yanık kalıyor diye trafikte bazen kendime dert ediyorum, millet plakasız geziyor rahat rahat.
Bu cesareti nereden buluyorlar diyeceğim de, biliyoruz ki artık ülkede hırsızlık suç değil, hatta ne kadar çalabilirsen o kadar ensen kalın. Yazık, çok yazık.
Forumda bazen konu açılıyor; yok plakasız çıkayım trafiğe, yok ruhsatsız motor alacağım, çıkma parça arıyorum v.s. Bu konulara lütfen müsade edilmesin.
Ulan ben sol sinyalim gaz vermezsen yanıp sönmüyor, doğrudan yanık kalıyor diye trafikte bazen kendime dert ediyorum, millet plakasız geziyor rahat rahat.
Bu cesareti nereden buluyorlar diyeceğim de, biliyoruz ki artık ülkede hırsızlık suç değil, hatta ne kadar çalabilirsen o kadar ensen kalın. Yazık, çok yazık.