Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Ses hoş evet ama birden ortaya çıkması can sıkıcı... en başından beri olsa sorun yok, demeyin keyfine.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
O patirti sesi 5000 deviri geçince başlar eksozdaki çift boru çikişi büyuk delikli eksoz borusu 5000 devirden sonra açiliyo motor daha iyi nefes aliyo bu ariza sebebi deyil

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

Düşük devirlerde sesiz çalişir teknik özelliklerinde yaziyo Honda'nin resmi sitesinde Rally sayfasini açtiğinizda çikar

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

Hayirli olsun
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Apokolips teşekkürler bilgi için... Baktım ama anlamadığım için ya gözden kaçmış ya da bağdaşlaştıramamışım.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Rica ederim 115 mm çaplı egzoz susturucusu katalizör barındırır ve iki oda kullanır. Büyük delikli egzoz iniş borusu, motorun nefes almasına ve daha fazla güç üretmesine yardım eder.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
herkese günaydın arkadaşlar
honda yine fıyat güncellemesi yapmış

https://honda.com.tr/App_Assets/Pri...7d677c98d1c/honda_fiyat_motosiklet-170601.pdf

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------



yapardık sana alcaltma aparatı kurtarırdık işi

Alçaltma da işi çözmez gibi geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Alçaltma da işi çözmez gibi geldi.
Motor yüksek değil,boy kısa
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Alçaltma da işi çözmez gibi geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

Motor yüksek değil,boy kısa

benım boyum 1.68 parmak ucu le duruyorum taktığım aparat dahada alçaltılabilir ama ben bu şekilde kullanabileceğimi düşündüğüm için öyle ayarladım sizn boyunuz kaç
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Rodajım bitti, şöyle bir sorun yaşamaya başladım; 5000 sabit devirde motorun sesi değişiyor ve eksoz patırdamaya başlıyor. Servise götürdüm dinledi, mekanikte herhangi bir sorun olmadığını kullandığım benzinden kaynaklı olabileceğini söyledi(hep aldığım shell den alıyorum ve 3 depodur devam ediyor). Egsozdaki patırdamaya bişey diyemedi Honda yı arayıp soracağını, belki bir çözüm üretebilecekleri söyledi.
Sizde buna benzer bir sorun var mı?

Rally'de en çok sevdiğim özellikler arasındadır o patırdama , gücünü kuvvetini hissettiriyor , her patırdamasında bir daha söyle diyorum içimden :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------


detaylar için teşekkürler ,sizin aldığınız ürünün bir linki var mıdır satın alma için ?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Rally'de en çok sevdiğim özellikler arasındadır o patırdama , gücünü kuvvetini hissettiriyor , her patırdamasında bir daha söyle diyorum içimden :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------



detaylar için teşekkürler ,sizin aldığınız ürünün bir linki var mıdır satın alma için ?

Estağfirullah İntothewild. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. :)
Gp Kompozit'in sitesinde satın alma bölümünü ben de bulamadım. İletişim bilgilerinden ulaşmak gerekiyor. (Benim cam uzatmayı Honda Servis telefonla istemişti)
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
benım boyum 1.68 parmak ucu le duruyorum taktığım aparat dahada alçaltılabilir ama ben bu şekilde kullanabileceğimi düşündüğüm için öyle ayarladım sizn boyunuz kaç

benim de 168 cm.ama ayaklarım yere değsin istiyorum.fazla alçaltma yapılınca da motorun 5 cm uzadığını pkudum.bu da beni endişelendirdi.Ayrıca motorun fiyatı da sürekli değişiyor.biraz dinlensin honda.
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Merhaba intothewild, doğrudan buradan sipariş vermektense, arayıp daha iyi bir fiyat istemeni tavsiye ederim nacizane. Aradığın bağlantı bu sanırım.

http://www.sahibinden.com/ilan/yede...cam-yukseltme-asansorlu-model-446878158/detay

Gp kompozit ile whatsapptan mesajlaştık,havale ile 185 tl , gittigidiyor %10 komisyon kestiği için 200 tl olarak fiyat mevcut ama Rally için uzun tur camı üretmişler pazartesi günü Rally'e uygulama fotolarını gönderecek , eklerim buraya ;)
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Merhaba.arkadasim crf250 aldı.kendisine alçaltma kiti hediye etmek istiyorum.sizler kimden temin ettiniz acaba?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhaba.arkadasim crf250 aldı.kendisine alçaltma kiti hediye etmek istiyorum.sizler kimden temin ettiniz acaba?

Parçayı imal eden Muhammet Kandemir arkadaşa ulaşmak isteyen olursa telefonu : 0 539 601 35 33
parçanın bir tarafının ters diş olacak şekide isteyın montaj ve kullanış açısından çok önemli
 
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
158
Gp kompozit ile whatsapptan mesajlaştık,havale ile 185 tl , gittigidiyor %10 komisyon kestiği için 200 tl olarak fiyat mevcut ama Rally için uzun tur camı üretmişler pazartesi günü Rally'e uygulama fotolarını gönderecek , eklerim buraya ;)

Rally için uzun camın resmini paylaşacaktınız?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Hamza Arat beyle iletişime geçtik. Ters diş olarak ürünü kargoya verdim. Murat60 abi parçanın iyileştirilmesinde yardımcı olduğun için çok teşekkürler
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Hamza Arat beyle iletişime geçtik. Ters diş olarak ürünü kargoya verdim. Murat60 abi parçanın iyileştirilmesinde yardımcı olduğun için çok teşekkürler

nedemek arkadaşım bunu için buradayız yardımcı olabildiysem nemutlu bana
benım parçayıda değiştirsen ne güzel olurdu:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
fiyatını hala bildirmediler ama fotolar geldi gayet başarılı duruyorlar , uygulama fotosunu da istedim , gelirse eklerim,


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst