Ses hoş evet ama birden ortaya çıkması can sıkıcı... en başından beri olsa sorun yok, demeyin keyfine.
herkese günaydın arkadaşlar
honda yine fıyat güncellemesi yapmış
https://honda.com.tr/App_Assets/Pri...7d677c98d1c/honda_fiyat_motosiklet-170601.pdf
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------
yapardık sana alcaltma aparatı kurtarırdık işi
Motor yüksek değil,boy kısaAlçaltma da işi çözmez gibi geldi.
Alçaltma da işi çözmez gibi geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
Motor yüksek değil,boy kısa
Rodajım bitti, şöyle bir sorun yaşamaya başladım; 5000 sabit devirde motorun sesi değişiyor ve eksoz patırdamaya başlıyor. Servise götürdüm dinledi, mekanikte herhangi bir sorun olmadığını kullandığım benzinden kaynaklı olabileceğini söyledi(hep aldığım shell den alıyorum ve 3 depodur devam ediyor). Egsozdaki patırdamaya bişey diyemedi Honda yı arayıp soracağını, belki bir çözüm üretebilecekleri söyledi.
Sizde buna benzer bir sorun var mı?
Evet Habara. Bu model de mevcut. Ama ben A modelini tercih ettim.
Değişik açılardan, en yüksek, en alçak, öne ve arkaya yatırılmış halleri...
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2543.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2544.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2545.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2546.jpg[/URL]
Fotografta görülen mekanizmayı söküp, camı istendiğinde tamamen iptal etmek (çıkarmak) mümkün.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2548.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2549.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2550.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Mayis%2029%20Hamok%20Toplanti/IMAG2552.jpg[/URL]
Hayırlı olsun.:cat:
Rally'de en çok sevdiğim özellikler arasındadır o patırdama , gücünü kuvvetini hissettiriyor , her patırdamasında bir daha söyle diyorum içimden
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
detaylar için teşekkürler ,sizin aldığınız ürünün bir linki var mıdır satın alma için ?
benım boyum 1.68 parmak ucu le duruyorum taktığım aparat dahada alçaltılabilir ama ben bu şekilde kullanabileceğimi düşündüğüm için öyle ayarladım sizn boyunuz kaç
Merhaba intothewild, doğrudan buradan sipariş vermektense, arayıp daha iyi bir fiyat istemeni tavsiye ederim nacizane. Aradığın bağlantı bu sanırım.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...cam-yukseltme-asansorlu-model-446878158/detay
Merhaba.arkadasim crf250 aldı.kendisine alçaltma kiti hediye etmek istiyorum.sizler kimden temin ettiniz acaba?
Gp kompozit ile whatsapptan mesajlaştık,havale ile 185 tl , gittigidiyor %10 komisyon kestiği için 200 tl olarak fiyat mevcut ama Rally için uzun tur camı üretmişler pazartesi günü Rally'e uygulama fotolarını gönderecek , eklerim buraya![]()
Rally için uzun camın resmini paylaşacaktınız?
Hamza Arat beyle iletişime geçtik. Ters diş olarak ürünü kargoya verdim. Murat60 abi parçanın iyileştirilmesinde yardımcı olduğun için çok teşekkürler