Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
230km sonra bir çizgi kaldi yüksek devirli kullanilirsa yakiyo 90 -100km hizlarda kullanilirsa 280-300km gider
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
herkese selam ,
arkadaşlar Rally'niz ile bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz ? benzin göstergesi 1 bakla kaldığından sonra onu yanıp söner hale mi getirdiniz ve son bakladan sonra kaç km gider bunları test etme şansı olanlar detay verebilir mi rica etsem ?
ben son bakladan maksimum 10 km sonra alıyorum güvenemedim ne kadar gider diye ve genelde yüksek devir kullandığım için bir depoyla 200km falan yapabiliyorum , ben mi çok yaktırıyorum nedir bi paylaşır mısınız siz de durum nedir ?

vaayyy 200 km çok fena imiş iyi sıkıştırıyosun anlaşılan benim rodaj bitmedi normal kullanıyorum sıkıştırmıyorum 250 km lerde benzin aldım hep son çizgi durumunu test etmedim ama sen aldığında kaç litre alıyor makine deponun hacmide belli nekadar kaldığını zaten görürsün kullanım tarzınla seni kaç km idare edebileceğini rahatlıkla hesaplayabilirsin

bu arada pazar günü yani yarın kenan sofuoğlu pistinde süper moto yarişları varmış yeni öğrendim bugün servisse yağ değişimine gideceğim kısmetse yarında 3 - 4 arkadaş gitmeti pilanlıyoruz gelmek isteyenlere duyurulur
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
vaayyy 200 km çok fena imiş iyi sıkıştırıyosun anlaşılan benim rodaj bitmedi normal kullanıyorum sıkıştırmıyorum 250 km lerde benzin aldım hep son çizgi durumunu test etmedim ama sen aldığında kaç litre alıyor makine deponun hacmide belli nekadar kaldığını zaten görürsün kullanım tarzınla seni kaç km idare edebileceğini rahatlıkla hesaplayabilirsin

bu arada pazar günü yani yarın kenan sofuoğlu pistinde süper moto yarişları varmış yeni öğrendim bugün servisse yağ değişimine gideceğim kısmetse yarında 3 - 4 arkadaş gitmeti pilanlıyoruz gelmek isteyenlere duyurulur

1 çizgi kaldığında alıyorum ama o zaman daha 160-170 km yapmış oluyorum ,orda da alıyor 6.5 litre falan , bence deponun dibinde daha çok var hatta 100 km daha rahat gider bence ama güvenemiyorum ki işte kalırız yolda vs diye , sıkıştırıyorum biraz :)
1 çizgi kaldıktan sonra ne kadar gider acaba ona bi bakmak lazım
 
Katılım
9 May 2017
Mesajlar
2
Crf akyazı selamı usta on numara yapmıs far korumayı
Bi görüş derim birde çanta demiride var adamın elinde elinde
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Crf akyazı selamı usta on numara yapmıs far korumayı
Bi görüş derim birde çanta demiride var adamın elinde elinde

Aynen. Ben de çok beğendim ve geçen hafta Selami Usta'ya hemen siparişi verdim.
Çok ta şık durdu bence. :cat:





 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
1 çizgi kaldığında alıyorum ama o zaman daha 160-170 km yapmış oluyorum ,orda da alıyor 6.5 litre falan , bence deponun dibinde daha çok var hatta 100 km daha rahat gider bence ama güvenemiyorum ki işte kalırız yolda vs diye , sıkıştırıyorum biraz :)
1 çizgi kaldıktan sonra ne kadar gider acaba ona bi bakmak lazım

160 km'de 6.5 litre yakıyorsa, 100 km'de 4 litre yakar. Sıkıştırılan bir motor için gayet güzel de neden motoru sürekli sıkıştırıyorsun onu anlamadım ?
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Merhaba, sanırım rüzgar saptırıcı var siperliğin üstünde. Ben de düz crf için acaba diyorum, o yüzden sizin deneyiminizi merak ettim. İşe yarıyor mu? Ciddi bir fark yarattı mı? Bir de kolayca indirip iptal edebilir muyuz çıkarmadan, yoksa takılı mı kalıyor her zaman?
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
160 km'de 6.5 litre yakıyorsa, 100 km'de 4 litre yakar. Sıkıştırılan bir motor için gayet güzel de neden motoru sürekli sıkıştırıyorsun onu anlamadım ?

hafta içi iş güçten hiç kullanamıyorum , haftasonu çıktığımda da dayanamayıp sesini dinliyorum gücünü hissetmeye çalışıyorum , özlediğimden yani :) ama bıraktım biraz daha sakinim artık , çok da abartmamak iyi
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Merhaba, sanırım rüzgar saptırıcı var siperliğin üstünde. Ben de düz crf için acaba diyorum, o yüzden sizin deneyiminizi merak ettim. İşe yarıyor mu? Ciddi bir fark yarattı mı? Bir de kolayca indirip iptal edebilir muyuz çıkarmadan, yoksa takılı mı kalıyor her zaman?

Evet Habara, rüzgar saptırıcı var. Gp Kompozit'ten getirttim. Oldukça kolay hükmedilen bir mekanizmaya sahip. Yukarı, aşağı, öne ve arkaya hareket ettirilebiliyor. En alt seviyede neredeyse iptal edilmiş gibi alçalabiliyor.

Henüz uzun soluklu bir tur yapamadım. O yüzden, işe yarayıp yaramadığı konusunda henüz bir deneyime sahip değilim. (Hala 60 km.de.İşler güçler)Ama illa ki etkisi olacaktır. :cat:
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Merhaba Güven61. Mobilde alıntı yapamamıştım, size sorduğumu anlayıp cevapladığınız için teşekkür ederim.
Benim de aklımda gp kompozit var. Zaten listemdeydi, sanırım bir süre sonra ben de alırım. Ara sıra kolayca kapatabilmeyi istiyordum çünkü.
Keyifli sürüşler
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
Evet Habara, rüzgar saptırıcı var. Gp Kompozit'ten getirttim. Oldukça kolay hükmedilen bir mekanizmaya sahip. Yukarı, aşağı, öne ve arkaya hareket ettirilebiliyor. En alt seviyede neredeyse iptal edilmiş gibi alçalabiliyor.

Henüz uzun soluklu bir tur yapamadım. O yüzden, işe yarayıp yaramadığı konusunda henüz bir deneyime sahip değilim. (Hala 60 km.de.İşler güçler)Ama illa ki etkisi olacaktır. :cat:

daha yakından bir kaç foto çekmeniz mümkün mü rica etsem , gp kompozit sitesinden inceledim ama mekanizma veya montajı anlaşılmıyor , bir de ücreti nedir ?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
daha yakından bir kaç foto çekmeniz mümkün mü rica etsem , gp kompozit sitesinden inceledim ama mekanizma veya montajı anlaşılmıyor , bir de ücreti nedir ?
Elbette. Bugün çeker, buraya atarım.
''Ürünler'' bölümünde ''Diğer Ürünler'' sayfasında görülüyor ve A Model olarak geçiyor.

Bulunduğum şehirdeki Honda Bayii getirtip taktı. Hesaba işlediler. Sormadım doğrusu. Bugün fiyatını öğrenirim. (150 Tl.gibi bir fiyatı vardı)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i

Evet Habara. Bu model de mevcut. Ama ben A modelini tercih ettim. :)

daha yakından bir kaç foto çekmeniz mümkün mü rica etsem , gp kompozit sitesinden inceledim ama mekanizma veya montajı anlaşılmıyor , bir de ücreti nedir ?

Değişik açılardan, en yüksek, en alçak, öne ve arkaya yatırılmış halleri...









Fotografta görülen mekanizmayı söküp, camı istendiğinde tamamen iptal etmek (çıkarmak) mümkün.









Motorun bana çok yüksek gelmesi nedeniyle dominar 400 aldım.Ama aklım hala onda.

Hayırlı olsun.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Evet Habara. Bu model de mevcut. Ama ben A modelini tercih ettim. :)
Guven61, çok teşekkürler. Ve evet, ben gözden kaçırmışım, iki farklı model varmış. Biri (sizinki) ön cam uzatma diye geçiyor, "A" da asansörlü demek sanırım. Diğeri (benim bağlantısını paylaştığım) rüzgar saptırıcı olarak geçiyor GP Kompozit'te. Sizinki çok daha işlevsel görünüyor. Uzun yol deneyiminizi de burada paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
Rodajım bitti, şöyle bir sorun yaşamaya başladım; 5000 sabit devirde motorun sesi değişiyor ve eksoz patırdamaya başlıyor. Servise götürdüm dinledi, mekanikte herhangi bir sorun olmadığını kullandığım benzinden kaynaklı olabileceğini söyledi(hep aldığım shell den alıyorum ve 3 depodur devam ediyor). Egsozdaki patırdamaya bişey diyemedi Honda yı arayıp soracağını, belki bir çözüm üretebilecekleri söyledi.
Sizde buna benzer bir sorun var mı?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Rodajım bitti, şöyle bir sorun yaşamaya başladım; 5000 sabit devirde motorun sesi değişiyor ve eksoz patırdamaya başlıyor. Servise götürdüm dinledi, mekanikte herhangi bir sorun olmadığını kullandığım benzinden kaynaklı olabileceğini söyledi(hep aldığım shell den alıyorum ve 3 depodur devam ediyor). Egsozdaki patırdamaya bişey diyemedi Honda yı arayıp soracağını, belki bir çözüm üretebilecekleri söyledi.
Sizde buna benzer bir sorun var mı?

ben o patırdıya hayranım gazı kapatınca patırdıyor ve çok hoş bir ses neden rahatsız oldunuz anlayamadım bu ses için insanlar egsozt takıyor fmf filan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst