İlk motor deneyimi için hangi motor tavsiye edersiniz?

Katılım
22 May 2017
Mesajlar
7
Herkese iyi forumlar. Başlıkta da görüldüğü gibi ben daha 17 yaşımdayım 1.75 boyum var ilk defa motor kullanıcam. İlk defa derken daha önceden birkere babam arkamda olup bana öğretmek için birkere kullandım oda 2 km bile gitmedim nerdeyse.Ben böyle enduro commuter gibi tarzdan istiyorum herhalde anlamışsınızdır kafanızda canlanmıştır nasıl birşey istediğimi.Bana güzel bu söylediğim tiplerde buna yakın olan tiplerde motor istiyorum tavsiyelerinizi buraya yazarsanız ve neden olduğunu yazarsanız sevinirim. Yukarıda dediğim gibi daha başlangıç motoru.Herkese iyi forumlar motorunuzla iyi eğlenceler.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birisi cf150nk önermiş'de. Yedek parçası aşırı pahalı olan bi motosiklet. Bende 17 yaşındayım ve 1.74 boyundayım. Honda cbf150 ile başladım. 320 km oldu. Kullanması gayet basit , gayet eglenceli ve ucuz. Ayrıca internette çirkin gözüktügüne bakma, tabi ki bir racing hava yok ama kızlar arkana binmek istiyor :)
 
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
113
Birisi cf150nk önermiş'de. Yedek parçası aşırı pahalı olan bi motosiklet. Bende 17 yaşındayım ve 1.74 boyundayım. Honda cbf150 ile başladım. 320 km oldu. Kullanması gayet basit , gayet eglenceli ve ucuz. Ayrıca internette çirkin gözüktügüne bakma, tabi ki bir racing hava yok ama kızlar arkana binmek istiyor :)

(Paran varsa) bro :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst