- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi forumlar. Başlıkta da görüldüğü gibi ben daha 17 yaşımdayım 1.75 boyum var ilk defa motor kullanıcam. İlk defa derken daha önceden birkere babam arkamda olup bana öğretmek için birkere kullandım oda 2 km bile gitmedim nerdeyse.Ben böyle enduro commuter gibi tarzdan istiyorum herhalde anlamışsınızdır kafanızda canlanmıştır nasıl birşey istediğimi.Bana güzel bu söylediğim tiplerde buna yakın olan tiplerde motor istiyorum tavsiyelerinizi buraya yazarsanız ve neden olduğunu yazarsanız sevinirim. Yukarıda dediğim gibi daha başlangıç motoru.Herkese iyi forumlar motorunuzla iyi eğlenceler.