hacı sen mükerremle bi görüş pulsardan çok memnun,bne bile düşünüyorum...sana o makinalar gelmez,bir hafta 10 güne satarsın.
Üstad ben bajajdan (200ns) hondaya (cbr250) geçince farkı anlamıştım. Siz tersine bir geçiş yaparsanız daha iyi anlarsınız. 2017'ler nasıl bilmiyorum, ancak eskiler için, motor muhakkak biyerlerden yağ terletiyor, zırıldıyor, kıpraşıyor. Ya kendi çalışmıyor ya göstergesi, üstelik az falan da yakmıyor. CBR250 ile aynı yakıt tüketimine sahipti benim 200ns. Üstelik CBR'ı daha sert kullanıyordum.