- Katılım
- 14 Mar 2016
- Mesajlar
- 626
Ne desem bilemedim. İnceleme yazılarımı okumanızı öneririm. CBFten inip herhangi güçlü bir makinaya bindiğinizde tepkiniz ooo uuu vaaay gibi şeyler oluyor fakat alışınca hımmms demeye başlıyorsunuz. Cb 500f güzel kaliteli ekonomik bir makine ama bi daha al Mustafa deseniz Piaggioya bindikten sonra almam. Ikına sıkına düz yolda 155 yapıyordum cbde üstüne üstlük yediğim rüzgar ve yarattığı dengesizlik cabası fakat piaggioda düz yolda 171 gördüm maşallah zımba gibi çıktı ip gibi gitti. Naked alacaksanız bence ya er6 ya da mt07. İkisi de üzmez ama kawasakiye sempatim var er6 derim. Almışken arada derede kalmışından ziyade tutulanını alın. Pişman olursanız zarar etmezsiniz.
İnazuma seviyorsanız xj diverson f öneririm. 4 silindirli ama sakin bir makina. Ya da cbr 650 f. Takın çantaları oh mis...
Not.: Senelerce motosiklet kullanmışsınız bence güçlü makina aldığınızda öyle direk düz duvara giremezsiniz. Sıfır sayılacak tecrübeyle 500f kullandım sorun olmadı. Az buçuk hissiyatınız illa ki vardır.
İnazuma seviyorsanız xj diverson f öneririm. 4 silindirli ama sakin bir makina. Ya da cbr 650 f. Takın çantaları oh mis...
Not.: Senelerce motosiklet kullanmışsınız bence güçlü makina aldığınızda öyle direk düz duvara giremezsiniz. Sıfır sayılacak tecrübeyle 500f kullandım sorun olmadı. Az buçuk hissiyatınız illa ki vardır.
Son düzenleme: