Tercihiniz cb 500 f mi olurdu yoksa Er6 N mi..

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Ne desem bilemedim. İnceleme yazılarımı okumanızı öneririm. CBFten inip herhangi güçlü bir makinaya bindiğinizde tepkiniz ooo uuu vaaay gibi şeyler oluyor fakat alışınca hımmms demeye başlıyorsunuz. Cb 500f güzel kaliteli ekonomik bir makine ama bi daha al Mustafa deseniz Piaggioya bindikten sonra almam. Ikına sıkına düz yolda 155 yapıyordum cbde üstüne üstlük yediğim rüzgar ve yarattığı dengesizlik cabası fakat piaggioda düz yolda 171 gördüm maşallah zımba gibi çıktı ip gibi gitti. Naked alacaksanız bence ya er6 ya da mt07. İkisi de üzmez ama kawasakiye sempatim var er6 derim. Almışken arada derede kalmışından ziyade tutulanını alın. Pişman olursanız zarar etmezsiniz.

İnazuma seviyorsanız xj diverson f öneririm. 4 silindirli ama sakin bir makina. Ya da cbr 650 f. Takın çantaları oh mis...

Not.: Senelerce motosiklet kullanmışsınız bence güçlü makina aldığınızda öyle direk düz duvara giremezsiniz. Sıfır sayılacak tecrübeyle 500f kullandım sorun olmadı. Az buçuk hissiyatınız illa ki vardır. :)
 
Son düzenleme:

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Er6 N güzel alette abi ben 1 saat falan kullandım frenleri çok torku falan çok hoşuma gitmişti ama viraj performansı vs nasıldır bilmiyorum bide titriyordu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zamazuma almayın bence :queen: er6n ben kullandım açıkçası ağır alet er6n 2.el deseniz sürücü kurslarından başka alan yok sanırım :queen: bence 20 21e çok fazla bir motor yok bundan 3 sene önce vardı ama şuan yok gibi duruyor :) cb500f mantık motoru cbr500r da öyle hatta 23 24e bulabilinir yeni kasaları insanlar satamadıkları için paso fiyatı geri çekiyor :) İyi karar verin NC serisini hiç tavsiye etmiyorum . Keşke şu cbr250 nin NAKEDi gelsede tüm türkiye sorunlardan kurtulsa...


aynen bende şimdi yine soğudum ınazumadan ..:p

nc750 ler 24 binden başlıyor ve hepsi yüksek km li...düşük ve 2015 ler bile 25 binden başlıyor...kesinlikle temiz bir 250 naked beni bu arayışlara itmezdi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duke al derim, şehir içinde daha büyüğü "overkill". oturma şekline 2-3 güne alışılır. 110-120 aşmadıkça uzun yola da gider. hem cepte para da kalır.

Kol gibi servis-parça fiyatları
Bu kadar masraftan sonra cepte para ne kadar kalır orası tartışılır
Bir yandan titreşim bir yandan motor patlama riski
Ve bitmeyen nice kronik sorunları
Şimdi sorunsuz motor deme bana forumlarda onlarca şikayet mevcut
Kaliteli deme bir Avustralya üretimi kadar kaliteli değil
İşçiliği savunma bana servis bakım fiyatları belli üçyüzküsür lira

Alsın arkadaş 390 ı bol bol senin hayır duanı alır:D
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
21.000tl bütçem olsa, cb 500f alırdım,
Hatta şu an hiç bütçem yok,yinede 500f almak istiyorum.

cb500 aslında sıfırı şu an 22 olmalı..2.ellerde 20 bin altı olsa mt07 gibi heryerde cb500 görürdük..

20-22 liralara mis gibi versys ler var hatta abs lisi ni bile alabilirsin,
Şehir içi alışana kadar ağır gelebilir diye vstrom yazmadım ama senin kalıbdaki adama az yakan çok giden en konforlu makinadır,versys kadar kivrak degildir birde fiyatları senin dusundugun rakamı geçebilir, inazumayı ise es geçme derim,alt devirlerde gelen torku ve harika konforunu çok beğenebilirsin..

inan eski kasalar var..bak sene başındada Ocak Şubat ayında 23-24 e vardı ama sezon açılınca hepsi 25 üstüne fırladı doğal olarak..sıfır piyasası netleşince 2.ellerde ona göre adapte oluyor hemen...


hocam eski versysler teletabi gibi :queen: birde eski türkiyede eski motordan kaççaksın yenisinin temizi zor bulunuyor

beğendiğim versys 26-27 den aşağı değil..onlarda aldıkları diyata satıyorlar..sıfır zamlanında adam 1 yıl kullandığı makinaya aldığı rakamı istiyor..bindiği yanına kar...


duke al derim, şehir içinde daha büyüğü "overkill". oturma şekline 2-3 güne alışılır. 110-120 aşmadıkça uzun yola da gider. hem cepte para da kalır.


KTM güzel ama 690 olursa güzel..

merhaba arkadaşım 2 motor arasından er6 daha keyifli gibi görünüyor.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sahibinden-kazasiz-aksesuarli-365822882/detay

Bir arkadaşıma bakmıştık el sıkıştık ama bazı sebeplerden dolayı alamadık. Sen kaçırma derim. Yağtığım incelemede lastikleri 1 sezonu çıkarır. İlk gittiğimizde motor marş almadı aküsü zayıf sahibi vurdurmak için uğraştı biraz. Tek masrafınız akü olur.


bütün er6n ilanlarını inceledim..bir tane Kütahya ilanı var..en mantıklı ve uygun ilan o gibi..yeşil olan..



Şu an NC 750x kullanıyorum.
Karar aşamasında ben de CBF500'e baktım ama 2. el yok denecek kadar az, satış rakamları düşük.
Piyasada bilinirliği de az, dolayısı ile satmak kolay olmayacaktır diye düşünüyorum.

nc alırsam 750 x DCT alabilirim..otomatk bir nc alsam herhalde 10 yıl kullanırdım..rahat ve huzurun zirvesi..

normal şartlarda İstanbul içinde NC x e hükmetmek ektra bir güc istiyor...



ben oyumu er-6n den yana kullanıyorum.aradaki 20hp fark,az bir fark değil ve cb500f'den en fazla 100km'de 1litre fazla yakacağını düşünüyorum.mt-07 ise genel kullanıcı profilinden ötürü benim alacağım motor değil.(bilinçli olanlarını tenzih ederim)
versys'de güzel motor lakin o fiyata 2010-2014 kasa bulmak neredeyse imkansız.abs'li motor bakıyorsunuzdur umarım

er6 n mükemmel de işte tek korkum hiç bir Kawasakım olmaması..ve servislerine adım dahi atmamış olmam..nelerle karşılaşıcam bakımdır yarın bir kaza olursa servislerinde makinam kaç gün kalıcak çok ince hesaplar yapmak durumundayım...

Ben olsam bende er6n alırdım


:cat:

er6 ile kawasaki nin servis sorunlarıyla baş başa kalacaksınız cb500 en iyi seçim .

kesinlikle servislerle olan güçlü ilişkilerim ve bağım nedeniyle Honda dışında bir markayı tercih edemiyorum..korkuyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Kol gibi servis-parça fiyatları
Bu kadarmasraftan sonra cepte para ne kadar kalır orası tartışılır
Bir yandan titreşim bir yandan motor patlama riski

Alsın arkadaş bol bol senin hayır duanı alır:D

KTM duke 250 geçen yaz neredeyse alıyordum..bir arkadaşımın duke 200 ünü aldım Temmuz sonunda bayağı dolandım..anında vazgeçtim..bu bana göre değil dedim..
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Yeni kasa CB 500 F kullanıcısı olarak(2016) bende bir kaç yorum yapmak istiyorum;

Bu motoru alırken başlıkta adı geçen motorların hepsini araştırdım.(xj6, mt7, versys, vstrom, er6)

teker teker neden elediğimi anlatmak gerekirse:

mt7:

- Gereksiz 180 arka lastik(masraf)
- Bir üst vergi dilimi
- Kullanıcı kitlesinin gazcı tayfa olması(Sözüm meclisten dışarı)
- 22bin bütçe için ABS li versiyonu almak zor

Versys ve Vstrom:

- 22bin bütçe çerçevesinde düşük modelli olmaları
- Her ne kadar çok uzun km ler kaldırabildiği söylense de kaçıncı sahibinden olduğu nasıl kullanıldığını bilmediğim 50k km üstü motosiklet alma taraftarı değilim.

Er 6 n/f:

- Tr şartlarında Honda ve Yamaha dışındaki bilimum japon, italyan, ingiliz, alman vs markaların yeteri ilgiyi görmeyip üvey evlat muamelesi görmesi.
- Servis noktaları (İlden ile farklılık gösterebilir)

Xj 6 n/f

- 22 bin bütçe ile abs li temiz bir f bulmak imkansız
- 4 silindir bakım masrafları

Peki neden cb 500 f aldım:

- Diğer modellere göre daha düşük km ve daha yüksek modeline bütçemin yetmesi
- Honda olması (Honda'nın global anlamda diğerlerinden üstünlüğü olduğunu düşünmüyorum ama burası Türkiye)
- Yakıtının diğer tüm modellerden düşük olması(4-4.5lt/100km)
- ABS li olması
- Led farları
- Kullanım kolaylığı ve viraj performansı
- 650cc altında kalması

Bir de neden almamalısınızı sıralıyım:

- Bu paraya 48 bg motor mu alınır diyorsanız almayın
- Artçılı binecekseniz almayın
- İkinci eli kuvvetsizdir çabuk sıkılan biriyseniz(benim gibi) zarar etmek kaçınılmaz.(Malesef yine benim gibi)
- Egzoz sesi istiyorsanız almayın
- Cafe önüne çekecekseniz almayın

Özet olarak cb 500 f in aynı fiyat skalasındaki rakiplerinden güç olarak hatrı sayılır geride olmasının dışında(Ki bu kriter bu motoru çoğu insan için tercih dışı kılıyor) saydığım avantajlarıyla sahibi olmamı sağladı. Bir arkadaş ıkına sıkıla 155 i gördüğünden bahsetmiş ama kendi motorunda bir problem vardı sanırım. 165 e kadar rahatça çıkan bir motosiklettir cb 500.

Saygılarımla.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yeni kasa CB 500 F kullanıcısı olarak(2016) bende bir kaç yorum yapmak istiyorum;

Bu motoru alırken başlıkta adı geçen motorların hepsini araştırdım.(xj6, mt7, versys, vstrom, er6)

teker teker neden elediğimi anlatmak gerekirse:

mt7:

- Gereksiz 180 arka lastik(masraf)
- Bir üst vergi dilimi
- Kullanıcı kitlesinin gazcı tayfa olması(Sözüm meclisten dışarı)
- 22bin bütçe için ABS li versiyonu almak zor

Versys ve Vstrom:

- 22bin bütçe çerçevesinde düşük modelli olmaları
- Her ne kadar çok uzun km ler kaldırabildiği söylense de kaçıncı sahibinden olduğu nasıl kullanıldığını bilmediğim 50k km üstü motosiklet alma taraftarı değilim.

Er 6 n/f:

- Tr şartlarında Honda ve Yamaha dışındaki bilimum japon, italyan, ingiliz, alman vs markaların yeteri ilgiyi görmeyip üvey evlat muamelesi görmesi.
- Servis noktaları (İlden ile farklılık gösterebilir)

Xj 6 n/f

- 22 bin bütçe ile abs li temiz bir f bulmak imkansız
- 4 silindir bakım masrafları

Peki neden cb 500 f aldım:

- Diğer modellere göre daha düşük km ve daha yüksek modeline bütçemin yetmesi
- Honda olması (Honda'nın global anlamda diğerlerinden üstünlüğü olduğunu düşünmüyorum ama burası Türkiye)
- Yakıtının diğer tüm modellerden düşük olması(4-4.5lt/100km)
- ABS li olması
- Led farları
- Kullanım kolaylığı ve viraj performansı
- 650cc altında kalması

Bir de neden almamalısınızı sıralıyım:

- Bu paraya 48 bg motor mu alınır diyorsanız almayın
- Artçılı binecekseniz almayın
- İkinci eli kuvvetsizdir çabuk sıkılan biriyseniz(benim gibi) zarar etmek kaçınılmaz.(Malesef yine benim gibi)
- Egzoz sesi istiyorsanız almayın
- Cafe önüne çekecekseniz almayın

Özet olarak cb 500 f in aynı fiyat skalasındaki rakiplerinden güç olarak hatrı sayılır geride olmasının dışında(Ki bu kriter bu motoru çoğu insan için tercih dışı kılıyor) saydığım avantajlarıyla sahibi olmamı sağladı. Bir arkadaş ıkına sıkıla 155 i gördüğünden bahsetmiş ama kendi motorunda bir problem vardı sanırım. 165 e kadar rahatça çıkan bir motosiklettir cb 500.

Saygılarımla.

sağol varol..aydınlattın..çok netti açıklamaların...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
23e arkadasım kız gıbı motoru satıyor cb500f
kocaelıde ılan kırmızı

özelden pazarlık yapıyoduk valla ben o ilanı gözüme kestirmiştim..avatar olan foto ilandakiydi zaten anladım hemen..tesadüf işte...bende 17 var şu an nakit..daha cbf150 yi satmam lazım vs yani durumum net değil..o yüzden satışınada engel olmak istemedim..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne desem bilemedim. İnceleme yazılarımı okumanızı öneririm. CBFten inip herhangi güçlü bir makinaya bindiğinizde tepkiniz ooo uuu vaaay gibi şeyler oluyor fakat alışınca hımmms demeye başlıyorsunuz. Cb 500f güzel kaliteli ekonomik bir makine ama bi daha al Mustafa deseniz Piaggioya bindikten sonra almam. Ikına sıkına düz yolda 155 yapıyordum cbde üstüne üstlük yediğim rüzgar ve yarattığı dengesizlik cabası fakat piaggioda düz yolda 171 gördüm maşallah zımba gibi çıktı ip gibi gitti. Naked alacaksanız bence ya er6 ya da mt07. İkisi de üzmez ama kawasakiye sempatim var er6 derim. Almışken arada derede kalmışından ziyade tutulanını alın. Pişman olursanız zarar etmezsiniz.

İnazuma seviyorsanız xj diverson f öneririm. 4 silindirli ama sakin bir makina. Ya da cbr 650 f. Takın çantaları oh mis...

Not.: Senelerce motosiklet kullanmışsınız bence güçlü makina aldığınızda öyle direk düz duvara giremezsiniz. Sıfır sayılacak tecrübeyle 500f kullandım sorun olmadı. Az buçuk hissiyatınız illa ki vardır. :)

senin cevabı atlamışım yav..:queen: cb 500 f kullanan zaten sitede 3-5 kişiden birisin...bakalım nasip dostum..ama sen pıaggıodan da sıkılırsın yakındır...:queen: şıpsevdisin..göynün her motora kayıyor sonucta..ama böyle böyle ne istediğini öğreniyorsun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

22 e kadar düştüm Volkan henüz alıcı çıkmadı.


birde bakarsın cbf ile devam ederim parayıda kenara koyup üzerine ekleyerek bir Hyundaı i20 belki yaz sonunda..şimdi kapı önüne çıktım hava almaya motoruma baktım..dedim ki ulan yine oran buran oynamaya başladı..gül gibi makinayı satıyon diye kendime söylendim..:queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Aslında 500f alacam(yüzde 80) yakıtı ve Honda olması beni fazlası ile cezbediyor, 50+ beygiride gözüm yok olmalımı? demiş yazar.

Valla baştan gömelim yoksa çok hoş motor 500f de... fiyatının motoru asla değil, performans vasat, tasarım vasat. 2 sene binerim satarım motoru da değil. İşte hep sıfır fiyatı yüzünden 2. ellerde öyle al beni diye durmuyor. tekrar edelim aslında hoş tatminkar motor.

ben o boya, yaşa, kalıba, tecrubeye, min 5 yıl binilecek bir nc 750x dct derim. kalınsa 700 dct de olur. Ben dct almam zevk alamam ama aklın yolu bir istanbulda, az yak, debriyaj yok mis, kalıp var, enduro turculardan kabul görmüş 2. eli olan bir model.

benim gözümde 700 dct 2013 24 etse 2014 500f 17 eder. daha basic düz bi model çünkü. fiyatları sallıyorum bu arada birebir bilmiyorum nc piyasasını 500f 20-21 etmez malesef eski kasa, pişmanlık veya gözün diğer motorlara kayması olası.

birde mt 7 benim motorum degil diyen er-6 n de elemeli bence. ama tarzım naked mt 7 ile problemim var diyosan ayrı
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Kol gibi servis-parça fiyatları
Bu kadar masraftan sonra cepte para ne kadar kalır orası tartışılır
Bir yandan titreşim bir yandan motor patlama riski
Ve bitmeyen nice kronik sorunları
Şimdi sorunsuz motor deme bana forumlarda onlarca şikayet mevcut
Kaliteli deme bir Avustralya üretimi kadar kaliteli değil
İşçiliği savunma bana servis bakım fiyatları belli üçyüzküsür lira

Alsın arkadaş 390 ı bol bol senin hayır duanı alır:D

Tipik bir çomar... Hayatında sahip olmadığı, belkide olamayacağı motor hakkında cahilce atıp tutuyor. Bakım aralığının, segmentindeki tüm motorlardan uzun olduğunu asla düşünmez. Sadece sağda solda duyup kendi düşüncesiymiş gibi sallar durur.
Ha birde, daha Avusturya ile Avusturalya'yi bile ayırt edemez. Harita da göster şu ülkeleri desen apışıp kalır. Neyse cahillik ülkenin en büyük sorunu, takılmamak gerek.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Pandam, benim naciyi test edeli 4 yıl olmuş. O zaman da çok beğenmiştin(Caddebostan sahil MT toplantısı)

Sonra gittin aldın tekrar sattın borçtan dolayı. Sana gidecek motor NC. ER6 da süper ama masraflı gelecek benim görüşüm. Çok gazlayan adam olmasan da büyük motorda basacaksın. NC tam CBF gibi kullanabileceğin motor. 2000 km'lik yola çıkmaya karar verdiğinde yol masrafları gözünde büyümeyecek. 35000 km kullandım tık demedi biliyorsun. Ben tercihini naciden yana kullanman gerektiğini düşünüyorum.

Anılar canlandı duygulandım be(Rahmetli Kerem de vardı :salut: )

Hayırlısı olsun :bestmt:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aslında 500f alacam(yüzde 80) yakıtı ve Honda olması beni fazlası ile cezbediyor, 50+ beygiride gözüm yok olmalımı? demiş yazar.

Valla baştan gömelim yoksa çok hoş motor 500f de... fiyatının motoru asla değil, performans vasat, tasarım vasat. 2 sene binerim satarım motoru da değil. İşte hep sıfır fiyatı yüzünden 2. ellerde öyle al beni diye durmuyor. tekrar edelim aslında hoş tatminkar motor.

ben o boya, yaşa, kalıba, tecrubeye, min 5 yıl binilecek bir nc 750x dct derim. kalınsa 700 dct de olur. Ben dct almam zevk alamam ama aklın yolu bir istanbulda, az yak, debriyaj yok mis, kalıp var, enduro turculardan kabul görmüş 2. eli olan bir model.

benim gözümde 700 dct 2013 24 etse 2014 500f 17 eder. daha basic düz bi model çünkü. fiyatları sallıyorum bu arada birebir bilmiyorum nc piyasasını 500f 20-21 etmez malesef eski kasa, pişmanlık veya gözün diğer motorlara kayması olası.

birde mt 7 benim motorum degil diyen er-6 n de elemeli bence. ama tarzım naked mt 7 ile problemim var diyosan ayrı

valla başgan bu forumdaki benim yansımamsın adeta ...:p

genelde düşüncelerimiz fikirlerimiz hep aynı olur..yazdıkların şu an kafamdaki şeyler..birebir cümle cümle aynı hisleri taşıyoruz..2 sene önce aldığım ve 3 hafta sonra sattığım nc 700 s e zaten doyamamıştım...otomatiği olsa tadından yenmez diyorum her zaman....

ben şuna üzüleceğim..bu makinaya 20 bin bile versem içim cız edecek..gözüm hep diğer makinalarda olacak..ve elimde kalacak..sonra yine pişmanlıklar..

ya Hocam birde şu var..şimdi ben ezik bir adam değilim..özgüven sorunum da yok..kendimle barışığım..ama 25 binlik motor da bana fazlamı acaba diyede düşünmüyor değilim..bu makinaya ihtiyacım ne kadar var..vergisi bakımı yeri gelecek lastiği zincir seti vs 2000 lira mayışla çalışan bir güvenliğim..statü vs her anlamda iyi olacak ama işte ne bileyim aga...bu paradokslar yüzünden belki hep erteledim...belki doğru zaman bu zamandır...



valla Hocam ben skutırlardan hiç haz almıyorum..

Tipik bir çomar... Hayatında sahip olmadığı, belkide olamayacağı motor hakkında cahilce atıp tutuyor. Bakım aralığının, segmentindeki tüm motorlardan uzun olduğunu asla düşünmez. Sadece sağda solda duyup kendi düşüncesiymiş gibi sallar durur.
Ha birde, daha Avusturya ile Avusturalya'yi bile ayırt edemez. Harita da göster şu ülkeleri desen apışıp kalır. Neyse cahillik ülkenin en büyük sorunu, takılmamak gerek.

kardeş seni sever sayar forumda takip ederim ama bu biraz sert olmadı mı sence..forumda çok feyk ve kamkikaze üye var..herkes herşeyin farkında..ama bu şekilde incitmeyelim kimseyi..sevgiler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

Pandam, benim naciyi test edeli 4 yıl olmuş. O zaman da çok beğenmiştin(Caddebostan sahil MT toplantısı)

Sonra gittin aldın tekrar sattın borçtan dolayı. Sana gidecek motor NC. ER6 da süper ama masraflı gelecek benim görüşüm. Çok gazlayan adam olmasan da büyük motorda basacaksın. NC tam CBF gibi kullanabileceğin motor. 2000 km'lik yola çıkmaya karar verdiğinde yol masrafları gözünde büyümeyecek. 35000 km kullandım tık demedi biliyorsun. Ben tercihini naciden yana kullanman gerektiğini düşünüyorum.

Anılar canlandı duygulandım be(Rahmetli Kerem de vardı :salut: )

Hayırlısı olsun :bestmt:

valla Reşitcim NC ateşi dediğin senin makinanla düştü içime...:rendeer:

bak o güzel akşam geldi akşama...o akşam ayrıca bi KTM 1290 kullanmıştım..bendeki de cesaret deniz kenarında o kadar insan içinde turlamışım..sahibide cesaret edip iyiniyetle vermiş...:p

aynen ganga er6n i şu an itibariyle eliyorum...:cat:

ilk defa aşırı borç harç olmadan bir makinaya doğu emin adımlarla yaklaşıyorum...

şu direkte patlayan genç argadaş dimi..mahkemesine gidiyordun ne oldu o konu..biri sıkıştırmış falanmı öyle bişeydi galiba...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
valla başgan bu forumdaki benim yansımamsın adeta ...:p

genelde düşüncelerimiz fikirlerimiz hep aynı olur..yazdıkların şu an kafamdaki şeyler..birebir cümle cümle aynı hisleri taşıyoruz..2 sene önce aldığım ve 3 hafta sonra sattığım nc 700 s e zaten doyamamıştım...otomatiği olsa tadından yenmez diyorum her zaman....

ben şuna üzüleceğim..bu makinaya 20 bin bile versem içim cız edecek..gözüm hep diğer makinalarda olacak..ve elimde kalacak..sonra yine pişmanlıklar..

ya Hocam birde şu var..şimdi ben ezik bir adam değilim..özgüven sorunum da yok..kendimle barışığım..ama 25 binlik motor da bana fazlamı acaba diyede düşünmüyor değilim..bu makinaya ihtiyacım ne kadar var..vergisi bakımı yeri gelecek lastiği zincir seti vs 2000 lira mayışla çalışan bir güvenliğim..statü vs her anlamda iyi olacak ama işte ne bileyim aga...bu paradokslar yüzünden belki hep erteledim...belki doğru zaman bu zamandır...




valla Hocam ben skutırlardan hiç haz almıyorum..



kardeş seni sever sayar forumda takip ederim ama bu biraz sert olmadı mı sence..forumda çok feyk ve kamkikaze üye var..herkes herşeyin farkında..ama bu şekilde incitmeyelim kimseyi..sevgiler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------



valla Reşitcim NC ateşi dediğin senin makinanla düştü içime...:rendeer:

bak o güzel akşam geldi akşama...o akşam ayrıca bi KTM 1290 kullanmıştım..bendeki de cesaret deniz kenarında o kadar insan içinde turlamışım..sahibide cesaret edip iyiniyetle vermiş...:p

aynen ganga er6n i şu an itibariyle eliyorum...:cat:

ilk defa aşırı borç harç olmadan bir makinaya doğu emin adımlarla yaklaşıyorum...

şu direkte patlayan genç argadaş dimi..mahkemesine gidiyordun ne oldu o konu..biri sıkıştırmış falanmı öyle bişeydi galiba...

990 SMT idi o motor :mrgreen:

Borçsuz alman süper, hayırlı olsun.

Kaza sonrasını anlatırım bi ara :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam biraderim..sen pistlerde profesyonel oldun ben daha kaplumbağa hızındayım..cesur olup bir 600 üstü makina alamıyorum :)
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Abi çocuğunuz var anladım kadarıyla Allah bağışlasın sakin temiz bir şey alın mt7 felan Allah korusun birazcık korkulması gereken motorlar kanımca. yedek parçadan dolayı kawasaki'de sizi yorabilir. Sizin yerinizde olsam maddi durumum iyiyse kawasaki normal bir durumdaysa honda alırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst