Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Herkese merhabalar
Kask ve mont yenileme zamanım geldi, önerisi olan varmı bu konuda yardıma ihtiyacım var 😎
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
25
Sana buradan kask önermek bence yanlış olur.Sürüşüne,kafa yapına vb. birçok özellik bu konuda etken.Bir çok markanın birçok özel ürünü var.AGV nin en iyi pist modeli pista (hafif,carbon ve pahalıdır.) ama uzun sürüşler yapan kafası biraz uzun olan birisi için bence çok rahatsız ki bende öyle oldu.2-3 modeli daha var.Tüm markalarda benzer örnekler vermek mümkün.Sizde mümkünse bol bol deneyin hatta mağaza içerisinde biraz çıkarmadan dolaşın vs. vs. ha sorarsan bende hjc rpha 10 kullanıyorum.Yakında bir mağaza açacağım beklerim..


Herkese merhabalar
Kask ve mont yenileme zamanım geldi, önerisi olan varmı bu konuda yardıma ihtiyacım var
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
8
Tracer 700 almayı planlıyorum. Ancak internette servis için sürelere dair hiç bir şey bulamadım. Kaldı ki kullanım klavuzu bile yok. Bakımlar kaç km de bir yapılıyor?
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
6
Tracer 700 almayı planlıyorum. Ancak internette servis için sürelere dair hiç bir şey bulamadım. Kaldı ki kullanım klavuzu bile yok. Bakımlar kaç km de bir yapılıyor?

Merhaba, rodaj sonrası her 10.000 KM de bakım öneriyor kullanıcı el kitabı.

vU24Xz.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
8
Radyatör koruma olarak ne tavsiye edersiniz. Yamaha'nın orjinali biraz pahalı gibi :)
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
10
Bende bunu buldum, http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/yamaha-tracer-700-radyator-koruma-dewiso-P164268649
görsel olarak fena değil gibi.Bende almayı düşünüyorum orjinal bence de gereksiz bir para, nedir sanki yani aksesuar diye milleti kazıklamak.
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
8
Bende bunu buldum, http://urun.n11.com/bakim-ve-koruma/yamaha-tracer-700-radyator-koruma-dewiso-P164268649
görsel olarak fena değil gibi.Bende almayı düşünüyorum orjinal bence de gereksiz bir para, nedir sanki yani aksesuar diye milleti kazıklamak.

Ben Dewiso aldım. Tam oturdu.


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Arkadaşlar selam,

2 hafta önce ciddi bir kaza atlattım. Şuan çok iyiyim ALLAH 'a şükür. Motosiklet pert durumda ve sigortadan parasını alacağım. Motosikletin daha rodajı bitmeden pert olmasından dolayı tracer 700 ü tam anlamıyla test etme şansım olmadı olamadı.

Şimdi size bi sorum var;
Aldığım para ile 6-7 bg düşük Kawasaki versys 650 mi almalıyım yoksa Tracer 700 de doğru bir tercih mi yapmışım.

Her iki motoruda test eden oldu mu ?

iyi günler,
 
Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
3
Merhabalar;

Geçtiğimiz hafta zonguldak ereğliden çıktım bozcaada, cunda adası, izmir turu yaptım tracer 700 ile. Toplam 2071 km yol yaptım 5 günde. 400 tl yakıt almışım toplamda. Efendi giderseniz gerçekten çok az yakıyor. Konfor sele alınabilir. Totom ağrıdı gerçekten belli bir zaman sonra. Topcase ve artçının oturduğu yere de çanta bağladım. Ayrıca depo üstü çantam da vardı. Bence yan çanta almak mantıklı. Artçıya bağladığınız çanta sizin oturuşunuzu bozuyor. Genel olarak çok memnunum. Ancak ben 30500 tlye almıştım geçen sene kasım ayında. Bu fiyatlara bu motorlar gerçekten çok pahalı. Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Selam Serseri1981
Öncelikle büyük geçmiş olsun mesajını şimdi okuma fırsatım oldu ancak,
1-tercihini hangi motosikletden yana kullandiniz acaba
2-sigortadan parasını alacağım derken normal zorunlu sigorta mi yoksa kasko dan mı aldın parayı
bu konularla ilgili tecrübelerini paylaşırsan bizimle sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

Arkadaşlar selam,

2 hafta önce ciddi bir kaza atlattım. Şuan çok iyiyim ALLAH 'a şükür. Motosiklet pert durumda ve sigortadan parasını alacağım. Motosikletin daha rodajı bitmeden pert olmasından dolayı tracer 700 ü tam anlamıyla test etme şansım olmadı olamadı.

Şimdi size bi sorum var;
Aldığım para ile 6-7 bg düşük Kawasaki versys 650 mi almalıyım yoksa Tracer 700 de doğru bir tercih mi yapmışım.

Her iki motoruda test eden oldu mu ?

iyi günler,

Selam Serseri1981
Öncelikle büyük geçmiş olsun mesajını şimdi okuma fırsatım oldu ancak,
1-tercihini hangi motosikletden yana kullandiniz acaba
2-sigortadan parasını alacağım derken normal zorunlu sigorta mi yoksa kasko dan mı aldın parayı
bu konularla ilgili tecrübelerini paylaşırsan bizimle sevinirim
 
Katılım
14 Ara 2016
Mesajlar
72
Geçmiş olsun. Tercih noktasında, birisi Kawasaki diğeri Yamaha... Buna bakmanız belirleyici olabilir.
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Dün açıklanan vergi zammından haberi varmı herkesin? Bu faiş motor fiyatlarına ek olarak daha yüzde 20 vergi eklenmiş diye okudum nasıl bi mantıktır bu anlamadım şuan fiyatı 38.900 tl olan tracer 700 artık 46.000 tl küsür mü olucak dalgamı geçiyor bizle bu devlet gerçekmi bu biri bana yanılıyorsun desin!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst