Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecmis olsun.
1. "kullanici hatasi" demeleri yanlis olmus. Dediginiz gibi musteriyi aptal yerine koymalarina gerek yok. Sorunu adamakilli ustlenip, garanti kapsaminda tamir ediyoruz demeleri gerekirdi, ki zaten sonucta teklif ettikleri de o.
2. Olmasi gerektigi gibi ucretsiz tamir etmek istemeleri guzel, yukumlulukten kacmamislar.
3. Istemeyip iade etmek istemeniz uzerine bunu yapmalari daha da guzel, cunku yasal olarak boyle bir sey yapma zorunluluklari yok. Garanti kapsaminda sadece tamir etme yukumlulukleri var, iade alma degil.
Her ne kadar 390 blogunun patlamasi uzerine cok dalga gecmis olsam da, blok bildigim kadariyla dayanikli. Yarisanlar var; hatta yari-profesyonel dahi olsa yarismaya katilma durumunda bircok markanin iptal ettigi garantiyi KTM gecerli tutuyor.
1. "kullanici hatasi" demeleri yanlis olmus. Dediginiz gibi musteriyi aptal yerine koymalarina gerek yok. Sorunu adamakilli ustlenip, garanti kapsaminda tamir ediyoruz demeleri gerekirdi, ki zaten sonucta teklif ettikleri de o.
2. Olmasi gerektigi gibi ucretsiz tamir etmek istemeleri guzel, yukumlulukten kacmamislar.
3. Istemeyip iade etmek istemeniz uzerine bunu yapmalari daha da guzel, cunku yasal olarak boyle bir sey yapma zorunluluklari yok. Garanti kapsaminda sadece tamir etme yukumlulukleri var, iade alma degil.
Her ne kadar 390 blogunun patlamasi uzerine cok dalga gecmis olsam da, blok bildigim kadariyla dayanikli. Yarisanlar var; hatta yari-profesyonel dahi olsa yarismaya katilma durumunda bircok markanin iptal ettigi garantiyi KTM gecerli tutuyor.