Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün tekrar açılsın motor diye yola çıktım ancak 136-137'yi geçemedim bir türlü 5. viteste ivmelenmedi. 6. vitese aldığımda ise direk 129-128'e falan düştü.

Yarın radyatör korumayı söküp deneyeceğim bakalım.
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Mt olursa ikinci el olur zaten o kadar param var. Bi tane beğendim satan kişi yağ pompasının falan değiştiğini söyledi. Bu yatak sarma olaylarını okudum bugün gözüm korkmadı değil. Tnt250 cidden tasarım olarak çok iyi. Servis ve distribütor olayı korkutuyor bunda da. Ve istediğim gibi topcase, koruma takozlu, ön camlı tnt250 yok. Hatta ikinci elde pek motor da yok. Araştırmaya devam ediyorum ama tnt250 yi test edebilsem güzel olacak. Almasam bile aklımda bi yeri olur en azından

Tnt 250 ile mt25 i yan yana gorseniz isteseniz de mt alamazsiniz.. tnt almayacaksaniz ktm honda bakin mtler yatak sarma konusunda sabikali..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------

Bugün tekrar açılsın motor diye yola çıktım ancak 136-137'yi geçemedim bir türlü 5. viteste ivmelenmedi. 6. vitese aldığımda ise direk 129-128'e falan düştü.

Yarın radyatör korumayı söküp deneyeceğim bakalım.

9000 den erken vites atma cikarsin 150lere koruma ile ilgisi olmaz. Motor suyu sicakligini kac derece gosteriyor?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yasin kaç km de senin motor, yazılım güncellemesi yapıldı mı?

Yapıldı 1200 civarlarında net aklımda yok bu sabah tekrar korumayı söküp denedim. Bir fark yok sıcaklık 70'lere düştü ancak 135-136 anca görüyor. Yatarsam 141-142

Yazılım daha çarşamba atıldı.
 
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
72
Cümleten merhaba. Elimdekin bütçenin belirsiz olması ve naked aşkımın baskın olması sebebiyle rx3 biraz geride kaldı tnt250 bakmaya başladım.İlk motorum olucak üstüne ekiipmanda alıcam.Tavsiye eder misiniz ? Kronik sorunu var mı ? Nelere dikkat edilmesi gerekir ? Bütçem belirli değil o yüzden sana tek silindirde yeter diyip tnt 25 mi bakayım yoksa kelepir tnt250 bakmaya devam mı edeyim ? Cevap verirseniz çok sevinirim
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
El emeği :)
P70415-115925.jpg
P70415-115941.jpg
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Güzel olmuş, eline sağlık. Senin makine açılacak, daha zamanı var merak etme.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Nasil yaptin bizede yapsana Benelliyi ortaya degilde kenara yazsaydin ortadan daha iyi hava aliyor radyator. Ben bir iki tane radyator koruma yaptiranla konustum yazlari hararet sorunu yasiyorlar..

Cad programında çizip lazer de kestirdim. Büküm yerlerini de tanıdık bir yerde pres te büküm yerlerini yaptım. Vida yerleri için perçin somun attım m5 hepsi bu kadar :)
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
4
Merhabalar, motorun eksileri ve artıları nelerdir. Parça fiyatları uygun mudur ? Yakıtı nedir. kullanımı kolay mıdır ? ( biraz zayıfcayım da :) ) Motora uygun aksesuarlar kolay bulunabilir mi ? Servis durumu nedir ? Biliyorum çok fazla sordum ama umarım yardımcı olursunuz :)
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Bu gece iş dönüşü sağlam gazladım, hamdolsun 159ta kesiciye girdi günden güne daha da iyi gidiyor makina çok şükür :)
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Beyler kırmızısını arıyorum istanbulda 1-2 bayiye sordum kalmadığını söylüyor yardımcı olacak birisi var mı bu konuda
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Çok uğraşarak mı çikiyor o hizlara yoksa rahat mi ?

Rahat bir şekilde çıkıyor hatta kesiciye giriyor,kesici olmasa daha da gideri var,ama motor daha 1500 kmde,5000kmden sonra daha da açılır ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:08 ----------

Beyler kırmızısını arıyorum istanbulda 1-2 bayiye sordum kalmadığını söylüyor yardımcı olacak birisi var mı bu konuda

Sonuncuyu ben almıştım, ucu ucuna yetiştim :)
Yeni parti bu ay sonuna doğru geleceği söyleniyor,takipte kal bence
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ankara'da kırmızı var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Rahat bir şekilde çıkıyor hatta kesiciye giriyor,kesici olmasa daha da gideri var,ama motor daha 1500 kmde,5000kmden sonra daha da açılır ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:08 ----------



Sonuncuyu ben almıştım, ucu ucuna yetiştim :)
Yeni parti bu ay sonuna doğru geleceği söyleniyor,takipte kal bence

Her sorumu cevapladın teşekkür ederim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst