Yamaha Haşlama

Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Türkçesi aklıma gelmedi şimdi, eski davullara deri gererlermiş, şimdi drum head olarak ne kullanıyorsunuz sayın davulcu? Drum head in Türkçesi ne ya? :)

Türkçesi davul derisi : ) Kelime kelime çevirirsen davul başlığı. Mylar diye bir malzemeden yapılıyor. Yelken yapımında falan da kullanılır.

Oldum olası REMO hastasıyım. Tomlarda Pinstripe Clear, kickte Powerstroke 3 Clear, ana trampette Controlled Sound Coated, piccolo trampette Ambassador Coated kullanıyorum.

Aha bu da kendisi, ismi Zilli:

7q1a35.jpg
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Abi bu Yamaha distribütörünü bir kenara çekip
"Napıyonuz siz ya , derdiniz ne sizin , bu 125cc motorları neden 250cc fiyatına satıyorsunuz "
Diye sormalı
Mt-125 , mt-25 ile aynı fiyata diyip mt-25 alıyorsun oda bozuluyor

Garip bir firma şu Yamaha üst segmenti ele geçirmek için MT-07 yi uygun fiyata veriyorlardı şimdi oda bitti
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Honda kullanan Hendrix gelmiş burda Yamaha' yı kötülüyor. O dediğin sorunun çözümü zaten forumlarda tartışılıyor. Köprü çıkışına ikinci gişe takılması mı ne gerekiyormuş. Pahalı diyorlardı. Bunlar hep konuşuldu. Asılsız iddalar.

hiç Honda çalmadım hocam ben... Ama V kasaları güzel ton veriyormuş diye duydum.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
"yamaha" kelimesini telaffuz etmek hep hoşuma gitmiştir ve gitmeye devam edecek. birde mitsubişi var o kelimede hoşuma gidiyor. japonca ne güzel bir dil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Yalnız şu yamaha THR amfilerini bayağı beğendim. Bir modelleme amfisinden beklenmeyecek kadar taze sıcak bir ton veriyor.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Motosikletinin değerinin %20 ye yakın bedeli bakım ücreti olarak ödemek hoş bir duygu değil. Haşlamayı sevmem. Izgara olsa daha iyi. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
roast kavurmak diye biliyordum, haşlama da nereden çıktı? :)

Geçen hafta ehliyet kursunda ilk defa motora bindim. YBR üzerinde bir süre devriyaj gaz fren çalışıp düz yolu azar azar gittikten sonra yeterince öğrendiğime kanaat getirdiler, sınav parkuru gibi bir parkurda kukaların arasında turlamay başladım.

Gençken bisiklet sürerdim, bu da motor diye kazıklıyorlar ama bisiklet gibi bir şeymiş, tek farkı pedal çevirip yorulmak yok, gazı verince kendi gidiyor. Bisiklet gibi kıvrak, dönüşleri falan çok kolay aleti motor diye satan yamaha bizi mi kazıklıyor? Benim bundan 22 yıl önce o zamanlar euro yok iken 1500 alaman parası verdiğim bisikletten daha hafifti sanki.

YBR ile bir saate yakın parkurda turladıktan sonra artık daha büyüğüne geçmeme karar verildi, pulsar 200cc sanırım bir motora geçtim. Aaa motor böyle birşeymiş dedim. İlk birkaç turdan sonra onda da parkuru fıldır fıldır dönmeye başlayınca sen artık büyük motora geç dediler. Gösterdikleri motorda Yamaha MT7 yazıyordu sanırım, küheylan gibi bir şey, bu beni atar üzerinden falan diye tırsarken yağmur başladı. Neyse, sonraki haftaya kaldı mt7.

Yarın eğitimde MT7 ile turlayacağım. Akşama onun da haşlamasını yazarım buraya. Sınava da onunla girecekmişim.

Haa, ehliyeti A sınıfı alıyorum ama satın aldığım motor scooter. 125cc nmax alacaktım, onun bagajına laptop çantası sığmaz, hem 45km gidiş 45km dönüş yolunda arabalardan kaçamazsın almışken 250cc al dediler diye xmax 250 aldım, kırmızısı yoktu mecburen gri almış oldum. Henüz sürmeye başlamadım ama ehliyeti alıp eğitimleri tamamlayınca onun da haşlamasını yazarım bu başlığa.


Eyyy Yamaha, sen niye kırmızı xmax yapmıyorsun? Kırmızı olsun 10 kuruş fazla olsun beyaa diyen trakyalılar rahatsız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

S2000'de 9500 devir cevirmek mumkun mu? 9000 devirde kesiciye girmiyor mu?

Bu arada cok guzel S2000 haslarim :) bi ara buyrun ikram edeyim. Yalniz bizim evin yolu biraz dik, S2000 tork fakiri oldugu icin debriyaji kaydira kaydira cikarirsiniz artik. Balataya acirim derseniz arayin, cim bicme makinesiyle arkadan destek veririm ben, cikariz yokusu. Merak etmeyin uyumsuzluk sorunu olmaz, cim bicme makinesi de Honda cunku... biri durdursun beni, yoksa boyle gider bu.... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Türkçesi davul derisi : ) Kelime kelime çevirirsen davul başlığı. Mylar diye bir malzemeden yapılıyor. Yelken yapımında falan da kullanılır.

Oldum olası REMO hastasıyım. Tomlarda Pinstripe Clear, kickte Powerstroke 3 Clear, ana trampette Controlled Sound Coated, piccolo trampette Ambassador Coated kullanıyorum.

Aha bu da kendisi, ismi Zilli:

http://i.hizliresim.com/7q1a35.jpg

nerenin davulu bu hafız? tama bizim köyün ismi yav :)
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
S2000'de 9500 devir cevirmek mumkun mu? 9000 devirde kesiciye girmiyor mu?

Bu arada cok guzel S2000 haslarim :) bi ara buyrun ikram edeyim. Yalniz bizim evin yolu biraz dik, S2000 tork fakiri oldugu icin debriyaji kaydira kaydira cikarirsiniz artik. Balataya acirim derseniz arayin, cim bicme makinesiyle arkadan destek veririm ben, cikariz yokusu. Merak etmeyin uyumsuzluk sorunu olmaz, cim bicme makinesi de Honda cunku... biri durdursun beni, yoksa boyle gider bu.... :)

genel olarak vtecler çeviriyor diye biliyorum, tam hakim değilim konuya.
ha hayt, rampa aşşa deneris o zaman:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S2000'de 9500 devir cevirmek mumkun mu? 9000 devirde kesiciye girmiyor mu?

Bu arada cok guzel S2000 haslarim :) bi ara buyrun ikram edeyim. Yalniz bizim evin yolu biraz dik, S2000 tork fakiri oldugu icin debriyaji kaydira kaydira cikarirsiniz artik. Balataya acirim derseniz arayin, cim bicme makinesiyle arkadan destek veririm ben, cikariz yokusu. Merak etmeyin uyumsuzluk sorunu olmaz, cim bicme makinesi de Honda cunku... biri durdursun beni, yoksa boyle gider bu.... :)

S2000 Max 9000 devir çeviriyor :bounce:
Galiba arkadaş mazda rx8 le karıştırdı :)
Rx8 9500 devir çeviriyor
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
S2000'de 9500 devir cevirmek mumkun mu? 9000 devirde kesiciye girmiyor mu?

Bu arada cok guzel S2000 haslarim :) bi ara buyrun ikram edeyim. Yalniz bizim evin yolu biraz dik, S2000 tork fakiri oldugu icin debriyaji kaydira kaydira cikarirsiniz artik. Balataya acirim derseniz arayin, cim bicme makinesiyle arkadan destek veririm ben, cikariz yokusu. Merak etmeyin uyumsuzluk sorunu olmaz, cim bicme makinesi de Honda cunku... biri durdursun beni, yoksa boyle gider bu.... :)

biz de küçük su motoru var Honda, böyle ipini çekiyon fıtı fıtı, su attırıyo
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Haşmet sen bence ktm'i haşla
Biz yamaha ile mutluyuz her yerde servisi var ne parca lazımsa var
Yani motoru servise birak 1.5 ay sonra gel al değil :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haşmet sen bence ktm'i haşla
Biz yamaha ile mutluyuz her yerde servisi var ne parca lazımsa var
Yani motoru servise birak 1.5 ay sonra gel al değil :)

KTM'i öyle bi haşladım ki, KTM yanında Yamaha sönük kaldı.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177178-ktm-haslama.html

Adaletin yerini bulması için Yamaha'yı az daha haşlamak lazım:

Yamaha kadar beleşçi marka var mı yahu? Sen bekle başkaları AR-GE yapsın, bulsun, geliştirsin, sonra sen ucuzunu üretip piyasayı kapat. İşte Yamaha:

Triumph firması speed triple ile tüm dünyada üç silindir popüleritesi yakalar. Yamaha dizaynı kopyalar, at arabasından hallice süspansiyon koyup, ucuza bütün dünyaya MT-09 diye sürer... Asrın fırsatını yakaladığını zanneden MT-09 müşterileri de bir-iki bindikten sonra "Allah Allah, süspansiyon koymayı mı unutmuşlar ki" diyerek beleşe ekmek olmadığını anlar, "acaba at arabasi yerine motosiklet suspansiyonunu koysak ne kadar tutar usta?" sorusunun cevabinin 1000 Euro'dan basladigini gorup dehsete kapilir.

MT-09 piyasada tutunca iyice arsızlaşan Yamaha "yeterince ucuz yaparsak tekerlek bile koymasak alır bu millet" deyip malzemeden daha da çalıp, bi silindir daha atıp MT-07 diye piyasaya sürer... İşte Yamaha'nin son yıllardaki ikinci en büyük başarısı...

Peki Yamaha'nin en onemli basarisi nedir? Tabii ki sahte intake girisleri:

MT-09:
10133d1412853726-led-s-put-fake-air-scoops-img_7570b.jpg


Hatta utanmadan MT-10'a da:
072216side1.jpg


"Bi b.ka yaramiyo, bari isik takayim o delige" diyen parlak fikirli bir Yamaha-zede:

1751d1479847854-led-s-put-fake-air-scoops-ledl-s.jpg


Gerci bu yeni bi sey degil, eskiden de hep uc kagitci ve ozentiydi Yamaha. Nasil bir yuzsuzluktur hic bir ise yaramayan metal gorunumlu plastik parcasina kocaman ismini yazmak? Sanki bir sey becermis gibi:

V-Max.jpg


Neye mi ozeniyor Yamaha? Belki de buna:
gallery_3067_396_149305.jpg

Soguk havayi alip taze taze motora sunan gercek Ram-Air intake'leri...

Cok mu pahali hakiki Ram-air intake uretmek? Tabii ki degil. Alt tarafi basit bi plastik parcasi. Ama ondan bundan kopyalamak yerine adamakilli motosiklet dizayn etmeyi bilmek gerekiyo iste...


Oldu bu haslama... Yummusacik.

Sira BMW'ye gelsin mi? Gerci o kolay lokma...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst