Yamaha Haşlama

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ecnebiler "roast" diyorlar, dogru yanlis sakayla karisik icinizi dokmeniz dilegiyle...

Bu konu yeterince islendigi icin fazla kalabalik yapmayayim... Olmadi mi? iyi o zaman yapayim.

Yahu bi marka kendinden bu kadar mi tiksinir? Utanmadan bazi modellerin uzerine marka bile yazmayi birakti. "Motosikletimin Harley olmadigi belli olmasin" diyen ezik musteri kitlesi bu kadar mi buyuk? Once motosikletin debriyaj kapagini krom gorunumlu plastik degil de adamakilli metalden yapmaya baslayarak kendine saygi duymaya baslaman dilegiyle.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Yamahada plastik debriyaj kapağı mı var? O kapağın içinde sıcak motor yağı gezinmiyor mu? Nasıl oluyor bu iş?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yamahada plastik debriyaj kapağı mı var? O kapağın içinde sıcak motor yağı gezinmiyor mu? Nasıl oluyor bu iş?

628-260512190421.jpeg


plastik...
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Şimdi Kawasaki, Ducati, Honda, Bmw, Suzuki, Ktm konusunda haklıydınız Hasmet Bey hepsi öyle yada böyle problemli makinalar ancak Yamaha konusundaki görüşlerinize kesinlikle katılmıyorum. Yamaha yıllarca piano vb müzik aletleri konusunda büyük başarılara imza atmış köklü bir şirket. Hiç unutmam orta okulda helvacıoğlu ve mass marka blok flüt heryerde bulunabilirken, Yamaha marka blok flüt sadece müzik öğretmenimizde vardı. Biz helvacıoğlu ile adeta minik bir Ajdar Anık orkestrası modundayken hocamız Yamaha' nın o eşsiz tınısıyla ruhumuza dokunurdu.

Motosiklet konusuna geri dönersek, bugün bir R25 olsun bir MT 07 olsun her apaçinin hayallerini süsleyen makineler. Kaldırıp bu makinelere metal debriyaj kapağı gibi kaliteli malzemeler koysa adamlar ne olacak? Maliyet yükselecek. Şöyle bir düşündüğünüzde bugün azılı bir apaçinin eline düşmüş bir R25 in sizin gözünüzde "kaliteli" olarak tanımlanabilmesi için komple demirdöküm olması dışında bir çözüm yöntemi olacağını sanmıyorum.

Kaldı ki Yamaha ürünlerinin kalitesi olsun, yaygın servis ağı olsun, 90 ların beyaz şahini gibidir. Öyle bir ağırlığı ve karizması vardır. Dün beyaz şahine 4 kişi binip kız tavlamaya çıkan apaçiler bugün R25 e iki kişi binip kasklarını dirseklerine geçirip avlarına devam etmektedirler. Eminim şu söylediğimi gözünüzde canlandırmakta hiç de zorlanmıyorsunuzdur. Şimdi bir de aynı tipleri bir Goldwing ile yahut bir Breakout ile düşünün? Oluyor mu? Olmaz. Netekim Yamaha' nın bu piyasadaki yeri öyle sağlamdır ki ne bir İtalyan ne de bir başka Japon onun boşluğunu dolduramaz.

Yamaha bugün hepimizin severek kullandığı "1000 lik çok 600 lük iyi, Az daha koy YBR al, Onu alacağıma MT-07 alırım" gibi efsane tespitlerin ve "MT-07 Başlangıç motoru olur mu?/Helva Tarifi" kombosunun da ortaya çıkış kaynağıdır.

İddaa ediyorum Yamaha motosiklet işini bıraksın yüz binlerce genç deliğanlı sapıtıp caddelerde birbirini satırla kovalamaya başlar. Yamaha necip Türk milletinin adeta bir emniyet subabıdır.

Bence konuyu yeterince açıklığa kavuşturduk. Sizden ricam Yamaha hakkında konuşurken lütfen kelimelerinizi özenle seçin. Zira %R25 i evlerinde zor tutuyorum. Saygılarımla.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
"insanların güvenini kaybetmektense xt600 üretmeyi tercih ederim"
Tiramisu Yamaha
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Gitarları gereksiz pahalı ve kullandığım yamaha pasifica 812v de köprü ile klavye radiusu birbirini tutmuyordu. Yani direk tasarımsal hata.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Gitarları gereksiz pahalı ve kullandığım yamaha pasifica 812v de köprü ile klavye radiusu birbirini tutmuyordu. Yani direk tasarımsal hata.

Honda kullanan Hendrix gelmiş burda Yamaha' yı kötülüyor. O dediğin sorunun çözümü zaten forumlarda tartışılıyor. Köprü çıkışına ikinci gişe takılması mı ne gerekiyormuş. Pahalı diyorlardı. Bunlar hep konuşuldu. Asılsız iddalar.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
tricity 125 modeli ile çok iyi bir ilişkimiz vardı, taa ki dik bir yokuşta moped beni sollayana kadar.
basıyorum basıyorum gitmiyor, sanki kavga ediyor benimle, zaten 3 teker olmasına rağmen düz de duramıyor. lan ben bu motoru zz1400 den vazgeçip almışyım bee..
lanet olsun böyle motosiklete, gidip çok kaliteli bir yuki filan birşey alıp bu beladan kurtulacağım. malum sitede ilan başlığım da 'yeni kokusu üzerinde' olacak.
teşekkürler, iyi forumlar.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
tricity 125 modeli ile çok iyi bir ilişkimiz vardı, taa ki dik bir yokuşta moped beni sollayana kadar.
basıyorum basıyorum gitmiyor, sanki kavga ediyor benimle, zaten 3 teker olmasına rağmen düz de duramıyor. lan ben bu motoru zz1400 den vazgeçip almışyım bee..
lanet olsun böyle motosiklete, gidip çok kaliteli bir yuki filan birşey alıp bu beladan kurtulacağım. malum sitede ilan başlığım da 'yeni kokusu üzerinde' olacak.
teşekkürler, iyi forumlar.

Basıp basıp gitmiyor demişsiniz bunun sebebi elbetteki baskı balatadır. Yamaha ya kızmak yerine balataya wd40 sıksanız sorun olmadığını görürsünüz. Ayrıca o kadar baskıyı hangi motor olsa kaldırmaz. Denge problemi için de; http://m.n11.com/nano-power-balance-denge-bilekligi-P136837452

Not: Bakım tavsiyesi değildir. :) :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yigidi oldur hakkini yeme, Yamaha, MT10 gibi bir canavar yaparak tum Japonlarin arasindan siyrilmis, ve Aprilia Tuono, KTM Superduke, Ducati Monster 1200S gibi ust sinif naked'lara rakip olabilmeye yakin tek naked uretmis Japondur....

Ama sonucta bu bir haslama :)

2016-Yamaha-MT-10-details-10.jpg


O kablolar hortumlar borular nedir ortalikta yahu. Bisiklet mi yapiyonuz Allah askina? Azicik dikkat etsenize. Tabi R1'da grenajin icinde kimse gormuyor. Ama madem soymaya karar verdiniz, once bi solaryuma sokun, orasindaki burasindaki tuyleri alin, oyle degil mi ama? "Donunu indirdik ciplak yaptik" deyince oluyor mu?

Bereket antifriz rezervuarini saklamislar...
R1-bottom.jpg


Geri kalan hersey meydanda...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Hasmet Bey konularınızı severek takip ediyorum yalnız şu konudaki cahilliğinizi anlamak mümkün değil. Adamlar gerektiğinde son kullanıcı direkt olarak müdahale edip çelik fren hortumu, efennime söyliim kalın debriyaj telini servise gitmeden değiştirebilsin diye içi dışı bir olan motosiklet yapmış. Hala size yaranamıyorlar. Milletçe daha motosikletin kitapçığını açıp rodaj da kaç devirde sürmesi gerektiğini bile okumaya üşenip forumda cevap arayan bir yapımız var. Lütfen ama ya.. Adamlar resmen bize özel motosiklet yapıyorlar. İcabında o tele ıslak bez asıp kurutlur. Kullanılır yani.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Plastik, plastik, daha çok plastik, her yere plastik, mümkünse egzost bile plastik olsun. Ama bir karenaj takımı binlerce euro olsun. Plastiğe sırf kalıbı özel diye aşırı çok para saçalım ki ne kadar çok plastik sevdiğimiz iyice belli olsun.

Yalnız DTX950K elektro davulunun tonları ve pad'leri çok başarılı. Orayı gömemeyeceğim artık. Onlarda da bolca plastik bulmak mümkün : )

Bu arada plastik demiş miydim ?
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Plastik, plastik, daha çok plastik, her yere plastik, mümkünse egzost bile plastik olsun. Ama bir karenaj takımı binlerce euro olsun. Plastiğe sırf kalıbı özel diye aşırı çok para saçalım ki ne kadar çok plastik sevdiğimiz iyice belli olsun.

Yalnız DTX950K elektro davulunun tonları ve pad'leri çok başarılı. Orayı gömemeyeceğim artık. Onlarda da bolca plastik bulmak mümkün : )

Bu arada plastik demiş miydim ?

Türkçesi aklıma gelmedi şimdi, eski davullara deri gererlermiş, şimdi drum head olarak ne kullanıyorsunuz sayın davulcu? Drum head in Türkçesi ne ya? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst