Bu haşlama değil de, ciddi ciddi oturtma olmuş. SevmedimKTM'i öyle bi haşladım ki, KTM yanında Yamaha sönük kaldı.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177178-ktm-haslama.html
Adaletin yerini bulması için Yamaha'yı az daha haşlamak lazım:
Yamaha kadar beleşçi marka var mı yahu? Sen bekle başkaları AR-GE yapsın, bulsun, geliştirsin, sonra sen ucuzunu üretip piyasayı kapat. İşte Yamaha:
Triumph firması speed triple ile tüm dünyada üç silindir popüleritesi yakalar. Yamaha dizaynı kopyalar, at arabasından hallice süspansiyon koyup, ucuza bütün dünyaya MT-09 diye sürer... Asrın fırsatını yakaladığını zanneden MT-09 müşterileri de bir-iki bindikten sonra "Allah Allah, süspansiyon koymayı mı unutmuşlar ki" diyerek beleşe ekmek olmadığını anlar, "acaba at arabasi yerine motosiklet suspansiyonunu koysak ne kadar tutar usta?" sorusunun cevabinin 1000 Euro'dan basladigini gorup dehsete kapilir.
MT-09 piyasada tutunca iyice arsızlaşan Yamaha "yeterince ucuz yaparsak tekerlek bile koymasak alır bu millet" deyip malzemeden daha da çalıp, bi silindir daha atıp MT-07 diye piyasaya sürer... İşte Yamaha'nin son yıllardaki ikinci en büyük başarısı...
Peki Yamaha'nin en onemli basarisi nedir? Tabii ki sahte intake girisleri:
MT-09:
http://www.fz09.org/forum/attachments/10133d1412853726-led-s-put-fake-air-scoops-img_7570b.jpg
Hatta utanmadan MT-10'a da:
http://www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2016/07/072216side1.jpg
"Bi b.ka yaramiyo, bari isik takayim o delige" diyen parlak fikirli bir Yamaha-zede:
http://www.fz09.org/forum/attachments/1751d1479847854-led-s-put-fake-air-scoops-ledl-s.jpg
Gerci bu yeni bi sey degil, eskiden de hep uc kagitci ve ozentiydi Yamaha. Nasil bir yuzsuzluktur hic bir ise yaramayan metal gorunumlu plastik parcasina kocaman ismini yazmak? Sanki bir sey becermis gibi:
https://www.revzilla.com/blog_content_image/image/30637/gallery/V-Max.jpg
Neye mi ozeniyor Yamaha? Belki de buna:
http://www.diavel-forum.com/uploads/gallery/album_396/gallery_3067_396_149305.jpg
Soguk havayi alip taze taze motora sunan gercek Ram-Air intake'leri...
Cok mu pahali hakiki Ram-air intake uretmek? Tabii ki degil. Alt tarafi basit bi plastik parcasi. Ama ondan bundan kopyalamak yerine adamakilli motosiklet dizayn etmeyi bilmek gerekiyo iste...
Oldu bu haslama... Yummusacik.
Sira BMW'ye gelsin mi? Gerci o kolay lokma...
nerenin davulu bu hafız? tama bizim köyün ismi yav![]()