Yamaha Haşlama

Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
KTM'i öyle bi haşladım ki, KTM yanında Yamaha sönük kaldı.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177178-ktm-haslama.html

Adaletin yerini bulması için Yamaha'yı az daha haşlamak lazım:

Yamaha kadar beleşçi marka var mı yahu? Sen bekle başkaları AR-GE yapsın, bulsun, geliştirsin, sonra sen ucuzunu üretip piyasayı kapat. İşte Yamaha:

Triumph firması speed triple ile tüm dünyada üç silindir popüleritesi yakalar. Yamaha dizaynı kopyalar, at arabasından hallice süspansiyon koyup, ucuza bütün dünyaya MT-09 diye sürer... Asrın fırsatını yakaladığını zanneden MT-09 müşterileri de bir-iki bindikten sonra "Allah Allah, süspansiyon koymayı mı unutmuşlar ki" diyerek beleşe ekmek olmadığını anlar, "acaba at arabasi yerine motosiklet suspansiyonunu koysak ne kadar tutar usta?" sorusunun cevabinin 1000 Euro'dan basladigini gorup dehsete kapilir.

MT-09 piyasada tutunca iyice arsızlaşan Yamaha "yeterince ucuz yaparsak tekerlek bile koymasak alır bu millet" deyip malzemeden daha da çalıp, bi silindir daha atıp MT-07 diye piyasaya sürer... İşte Yamaha'nin son yıllardaki ikinci en büyük başarısı...

Peki Yamaha'nin en onemli basarisi nedir? Tabii ki sahte intake girisleri:

MT-09:
http://www.fz09.org/forum/attachments/10133d1412853726-led-s-put-fake-air-scoops-img_7570b.jpg

Hatta utanmadan MT-10'a da:
http://www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2016/07/072216side1.jpg

"Bi b.ka yaramiyo, bari isik takayim o delige" diyen parlak fikirli bir Yamaha-zede:

http://www.fz09.org/forum/attachments/1751d1479847854-led-s-put-fake-air-scoops-ledl-s.jpg

Gerci bu yeni bi sey degil, eskiden de hep uc kagitci ve ozentiydi Yamaha. Nasil bir yuzsuzluktur hic bir ise yaramayan metal gorunumlu plastik parcasina kocaman ismini yazmak? Sanki bir sey becermis gibi:

https://www.revzilla.com/blog_content_image/image/30637/gallery/V-Max.jpg

Neye mi ozeniyor Yamaha? Belki de buna:
http://www.diavel-forum.com/uploads/gallery/album_396/gallery_3067_396_149305.jpg
Soguk havayi alip taze taze motora sunan gercek Ram-Air intake'leri...

Cok mu pahali hakiki Ram-air intake uretmek? Tabii ki degil. Alt tarafi basit bi plastik parcasi. Ama ondan bundan kopyalamak yerine adamakilli motosiklet dizayn etmeyi bilmek gerekiyo iste...


Oldu bu haslama... Yummusacik.

Sira BMW'ye gelsin mi? Gerci o kolay lokma...
Bu haşlama değil de, ciddi ciddi oturtma olmuş. Sevmedim :)
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
394
Avukatlık ücretin olan 300bin yen hesabıma hala yatmadığı için artık bazı şeyleri açık açık konuşmanın zamanı geldi. 125 lik motorun iki kenarına plastik parça koyup 2bin lira zam yapan yamaha. Müteahhit olsa ultra süper lüks bina yapar temel atmaz vallahi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst