Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Onu ben yazmamışımdır, yazdıysam da tamamen yanlış bir bilgi :)
TNT25 120'ye kadar rahat çıkıyor. 140-150'ye kadar ıkınıyor. 165'e çıkabilmesi için(ki 165 6. viteste kesiciye gireceği en yüksek hız) rüzgar arkadan esmeli, yol eğimli olmalı vs. Şehir dışında düz yolda tapagaz/kol sonuna kadar çevrili 140-150 ile anca gidiyor.

TNT250'nin de 150'den sonra gitmemesi normal bence, gücü bu kadar. Naked motorda rüzgar direnci çok önemli rol oynuyor, 35 beygir olsa bile düz yolda çıkacağı max hız 160-165'tir.

250'lik motor 120-130'la giderken, 8-9 bin devirden yüksek olacağı için bağırmaması imkansız. Aşağıdaki link'ten başka motorlar için karşılaştırma yapabilirsiniz.
http://www.gearingcommander.com/

Ben MT25'i denedim çok rahat 130-140'ı deviriyor. Ancak hiç Japon'a benzer bir kalitesi yoktu ve küçük kalıyordu. Bu motoru o yüzden tercih ettim. ;

Bu motor ile 130-140 rahat yapılan süratler deniyor. Ben daha hiç tam gaz vermedim aslında daha doğru dürüst deneyemedim yağmurlardan dolayı, lastikleri değiştirip bir test sürüşüne çıkacağım.

Duruma göre hareket edeceğim. Bu yaz sağlam bir ege turu yapmayı düşünüyorum. :)
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Bu motor ile 130-140 rahat yapılan süratler deniyor.

Çok da rahat değil aslında çünkü 100 den sonra rüzgar unsuru konforu olumsuz etkiliyor. 130-140 lara kolay çıkıyor 150 de gördüm ama 1-2 dakika sürebiliyorsun, çok rüzgar alıyor. Bu motosiklette hız ikinci planda olmalı, ben konfor için ön cam almayı düşünüyorum, 100-120 yi pek geçmiyorum ama naked motora da cam pek yakışmıyor :)
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
45
Motor 2 .ci viteste 20-30 la giderken cik cik sesler çıkıyor.Hizlandiktan sonra düzeliyor
Motorum rodajda normalmı?
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Yarın kısmetse rodaj bakımına gideceğim vale moto'ya,1.5 hafta da tamamladım rodajı çok şükür,yağ değişiminden somra gerçek yüzünü görücem motorun,bu rodaj çok sıkıntılı bir süreç,gazlamak olmuyo malum,çok sabırsızlanıyorum,herkese iyi sürüşler dilerim
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Yarın kısmetse rodaj bakımına gideceğim vale moto'ya,1.5 hafta da tamamladım rodajı çok şükür,yağ değişiminden somra gerçek yüzünü görücem motorun,bu rodaj çok sıkıntılı bir süreç,gazlamak olmuyo malum,çok sabırsızlanıyorum,herkese iyi sürüşler dilerim

Rodaj sürecinin sonlarına doğru motoru bağırtmak gerekiyor bence yoksa motor istediğin hıza hiç bir zaman kolay kolay ulaşmıyor.
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Rodaj sürecinin sonlarına doğru motoru bağırtmak gerekiyor bence yoksa motor istediğin hıza hiç bir zaman kolay kolay ulaşmıyor.

Bugün rodaj bakımını yaptırdım vale motorda mehmet usta yaptı bakımı,yazılım da güncellendi,sonra denedim kaç basıyor diye 143 te kesiciye giriyor,143 te kesiciye girmesi normalmi?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Rodaj sürecinin sonlarına doğru motoru bağırtmak gerekiyor bence yoksa motor istediğin hıza hiç bir zaman kolay kolay ulaşmıyor.

Hayır, rodajda ne isteniyorsa ona uyulmalı. Rodaj sonunda da mucize beklemeyin, tam olarak açılması 2 - 3 bin km sürebilir. Varsın bir süre 10 km az yapsın ama ömrü uzun olsun.

Rodaj konusunun forumda son zamanlarda iyice suyu çıktı. 100 km'de yağ değiştirenini mi ararsın, 500 km sonra rodaj bitti diye sürat yapanını mı, yoksa bayiden alır almaz 130 bastım diyenini mi ? Yemin ediyorum bu yüzden ikinci el motordan iyice soğudum artık.
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
45
Arkadaşlar daha 350 km oldu motoru alalı. İlk motorum. Rüzgar beni ciddi olarak rahatsız ediyor..ön cam kullanan arkadaşlara soruyorum. .taktiktan sonra rahat ettinizmı? Bide şeklini bozmucak cam nerden bulabilirim?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Net yakıt tüketimlerini hesapladım.

Şehir dışı 100km/saat stabil hızda. 3.70 lt/100km

Şehir içi günde 5km gel 5km git 6,35 lt/100km

Karma %40 şehir içi %60 ana yol ortamalama 4,49 lt/100 km
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
yani hız olarak + beklentilerinizi hüsrana uğratabilir ama sonuçta kaliteli bir motor ve şasesi çok düzgün bir motor.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Size motoru Can Bey mi aldı yoksa Can Bey dediğiniz kişi misin?
Yazılan makalenin dilini anlayamadım
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Bende pek parça sorunu olduğunu düşünmüyorum servisler o zaman dolup taşardı. Firmalar genelde ilgileniyorlar ve sorunu çözme konusunda gayretliler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst