- Katılım
- 27 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,857
Hayırlı uğurlu olsunBalatalar biraz pahalı gibi geldi. Yağ hakkında fikirlerini bekliyoruz 5. değişim en iyisi hangisiydi her defasında farklı yağ mı kullandım. Tekerin düz bassın.
4 Sefer Putoline 15w50 kullandım. Hiç bir sorun yaşamadım. 3000 de bir değiştiriyorum. İşe geciktiğimde motoru zorluyorum. 9000/10000 rpm de geziyor.
( 155/165 ) kmh Bir kaç dakika bana mısın demedi. Bazen çok dipte kullandığım için yağ rengi değişiyor tabi. Yüksek ısıdan.
Bu Eni ( Agip ) 15w50 yi Piaggo, Vespa, Aprillia için özel bir yağ aslında. KMA şirinevler in tavsiyesi. Bakalım deneyip göreceğiz.