- Katılım
- 26 Haz 2012
- Mesajlar
- 87
dikey monte edilemiyor ama çok işlevsel bir ürün
Heryer çamur
[url]http://i.hizliresim.com/5gVn7A.jpg[/url]
Bahsettiyiniz deponun tırtırlı plastik orta kısmı sanırım mont ve kemer yüzünden benim motorda da çizikler oluşmuş çözüm bulabilen varmı
Teşekkür ederim. Bi siteye kaydolmam gerekiyormuş, o link te öyle diyor.Bende daha ønce resim atmadim fakat søyle bir link buldum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
Teşekkür ederim. Bi siteye kaydolmam gerekiyormuş, o link te öyle diyor.
Başka yerlere kayıt kürek işleri bana göre değil, foto atmadan idare edeyim burda :-D
Süperrrrrr ben su anda danimarkadayim motorumdan uzagim yani ara ara resimler atarsaniz sevinirim.Mayista gelmeyi dusunuyorum o zamanda ben resim atarim tsklerrrrrr resimler icin....
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------
Bende plastikteki cizikler icin fikir uretecek arkadas bekliyorum.O bølgeye kolay kolay birsey yapabilecegimizi sanmiyorum..
Süperrrrrr ben su anda danimarkadayim motorumdan uzagim yani ara ara resimler atarsaniz sevinirim.Mayista gelmeyi dusunuyorum o zamanda ben resim atarim tsklerrrrrr resimler icin....
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------
Bende plastikteki cizikler icin fikir uretecek arkadas bekliyorum.O bølgeye kolay kolay birsey yapabilecegimizi sanmiyorum..
Merhabalar,
Tank pad ler yapışır mı acaba?
Selam bende siyah tracer 700 ile araniza katildim.motoru yarin teslim alicam .2 ay once mt 07 almistim gercekten harika bir motor fakat benim yasimda (45) biri icin biraz yorucu uzun yolda o yuzden bir tur motoru aradim ve tracerde karar kildim.bu arada foruma mobil telefindan nasil resim atiyoruz
Ankara da yok mu bir tracer sahibi yakından bir görelim .Ona göre alacam konu acildir
yok satılmış .O yüzden soruyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
yamaha tracer de alçatma oluyor mu ?