Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Heryer çamur :)


Bunlarda gezerken



Bahsettiyiniz deponun tırtırlı plastik orta kısmı sanırım mont ve kemer yüzünden benim motorda da çizikler oluşmuş çözüm bulabilen varmı
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Süperrrrrr ben su anda danimarkadayim motorumdan uzagim yani ara ara resimler atarsaniz sevinirim.Mayista gelmeyi dusunuyorum o zamanda ben resim atarim tsklerrrrrr resimler icin....

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

Bende plastikteki cizikler icin fikir uretecek arkadas bekliyorum.O bølgeye kolay kolay birsey yapabilecegimizi sanmiyorum..
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Teşekkür ederim. Bi siteye kaydolmam gerekiyormuş, o link te öyle diyor.
Başka yerlere kayıt kürek işleri bana göre değil, foto atmadan idare edeyim burda :-D

Hızlıresim adredinden üye olmadan fotoğraf atabilirsin

Koruma demirini hatayda yamaha şahinoğlu motorda taktırdım marka olarak inan hatırlamıyorum

Fotoğrafları beyendiyinize sevindim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Süperrrrrr ben su anda danimarkadayim motorumdan uzagim yani ara ara resimler atarsaniz sevinirim.Mayista gelmeyi dusunuyorum o zamanda ben resim atarim tsklerrrrrr resimler icin....

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

Bende plastikteki cizikler icin fikir uretecek arkadas bekliyorum.O bølgeye kolay kolay birsey yapabilecegimizi sanmiyorum..

Rica ederim genelde bilgi paylaşımı yapıldığı için pek foto atmıyordum inşallah en kısa sürede kavuşur sizdende güzel fotoğraflar görürüz
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Süperrrrrr ben su anda danimarkadayim motorumdan uzagim yani ara ara resimler atarsaniz sevinirim.Mayista gelmeyi dusunuyorum o zamanda ben resim atarim tsklerrrrrr resimler icin....

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

Bende plastikteki cizikler icin fikir uretecek arkadas bekliyorum.O bølgeye kolay kolay birsey yapabilecegimizi sanmiyorum..

Merhabalar,

Tank pad ler yapışır mı acaba?
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
45
Selam bende siyah tracer 700 ile araniza katildim.motoru yarin teslim alicam .2 ay once mt 07 almistim gercekten harika bir motor fakat benim yasimda (45) biri icin biraz yorucu uzun yolda o yuzden bir tur motoru aradim ve tracerde karar kildim.bu arada foruma mobil telefindan nasil resim atiyoruz
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Selam bende siyah tracer 700 ile araniza katildim.motoru yarin teslim alicam .2 ay once mt 07 almistim gercekten harika bir motor fakat benim yasimda (45) biri icin biraz yorucu uzun yolda o yuzden bir tur motoru aradim ve tracerde karar kildim.bu arada foruma mobil telefindan nasil resim atiyoruz

Hayirli ugurlu olsun Allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin,dogru bir secim yapmissiniz cok guzel bir motosiklete sahip olmussunuz.Resim isini bende bilmiyorum diger arkadaslar yardimci olurlar..
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Tracer 700 deki elciklerin süsden başka bişey olmadığını gördüm. insan onu açı olarak biraz daha yukarı yaparda elimizi rüzgardan korur anlamış değilim. Belki ilerisi için bir el koruma aksesuarı yapmak için mi yapmışlar anlamadım gerçekten. Görsel olarak güzel ama işlevsiz, heleki trafikte direk arabaların aynalarına denk geliyor.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
Merhabalar ,
Ankarada Tracer 700 sahibi olan var mı ?Motoru yakından bir görmek isterim .Kızılaydayım veya bir yerde buluşabiliriz.Selamlar.
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Bir soru;
Motorsikleti özellikle soğukken vites 1 de debriyaja basarak çalıştırdığınızda motor öne atılma yapıyor mu sizde ? yada motor çalışmıyorken boşa almak çok zor biraz hareket ettirmek gerek. Sizde de oluyor mu? acaba sıfır motor daha debriyaj yeni yeni aşınmamış diyemi böyle oluyor acaba.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
159
Yamahalarda böyle maalesef. Benim 0 KM aldığım şimdi 12 bin km deki mt-07'de de arkadaşımın 0 km mt-07 sinde de aynı seninki gibi.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
Ankara da yok mu bir tracer sahibi yakından bir görelim .Ona göre alacam konu acildir
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
37
yok satılmış .O yüzden soruyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

yamaha tracer de alçatma oluyor mu ?
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
yok satılmış .O yüzden soruyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

yamaha tracer de alçatma oluyor mu ?

Alçaltma var mı sormadım ama benim boy 167 topuğum yere değmiyor ams ayak ucum da çok kısa kalmıyor. Yani rahat kullanıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst