Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Facebookta pulsar 200 ns türkiye grubudunda postları var ekrem ata beyin oradanda kendisi ile iletişime geçebilirsiniz benim anlamadığım nokta şu sanırım gitmiş olduğun servis motoru aldığın servis nasıl oluyorda başta düzgün şarj edilmediği için diyebiliyorlar eğer öyle ise başta zaten düzgün şarj etmemişler demekki bu sorun çıkıyor ama ben şarj la alakalı olduğunu sanmıyorum 15 dk rolanti veya 15 km günlük yolda komple şarj olduğu yazıyor kullanım klavuzunda

Facebook kullanmadığım için dediğiniz grubu bulamadım rica etsem link atabilir misiniz ?
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar nakit alımlarda ne kadar indiriyorlar 150 ns in fiyatını ortalama( sıfır aldığımızda)
 
Katılım
9 Mar 2017
Mesajlar
2
Öncelikle herkese merhabalar, iyi forumlar.

Forumu aktif olarak takip eden birisiyim. Çoğu arkadaşımızın bahsettiği gibi yaşadığım bazı sorunları, gördüğüm bazı eksiklerden bahsetmek istiyorum.
Şubat ayında almış olduğum siyah renk Pulsar 150NS bayii fiyatı olarak 6590 olarak belirtildi. 6250 liraya çıktık işin içinden :) Bunun dışında zorunlu trafik sigortası için 540tl kadar bir ücret daha ödedim. Bir heves binmeye başladım, ufak tefek yerlere gidip gelmeye başladım. Motoru kullandığımın ikinci gününde zincir korumalığı ve arka amortisör üzerinde sanki su sıçramış gibi damlalar gördüm. Başlarda umursamadım sonrasında forumda bir arkadaşımızın daha böyle bir şey ile karşılaştığını okudum. Meğer o gözüken damlalar su değilmiş. Akü suyunun fazla koyulmasından kaynaklı bir durummuş. Akü suyu dediğimiz şey ise bildiğimiz saf su tarzı bir şey değilmiş asidik akü kullanılıyormuş. Size önerim su damlası gibi dikkatinizi çeken bir durum olduğunda kesinlikle ve kesinlikle elinizle değil hafif nemli bir bezle silmeniz. Aksi takdir de Akü suyunun asidi boyaya veya cildinize ciddi zarar veriyor. Konuyla ilgili hemen motorumu aldığım bayiiyi aradım bir uğrayıp aküyü göstermemi istediler. Aküyü söküp götürdüğüm de suyu biraz fazla koyulmuş diyip fazlasını aldılar. Getirip taktım sorunum çözüldü ama arka amortisör arka tarafına doğru egzoz susturucu kutusunun üzerinde biraz leke kaldı bunu da tazyikli su ile giderebilirsin falan dediler henüz fırsatım olmadı. Dikkatimi çeken ikinci bir konu ise fabrikadan çıkarken ki üzerinde bulunan lastikleri. Kuru zeminde ılık havalarda pek bir sorun yaratmasa da ıslak zemin ve mazgal üzerinde dehşet verici. Bana sorarsanız yaz sezonunu çıkarabilirler ama kış için mutlaka değiştirilmesi gerekiyor. Gelelim üçüncü soruna çoğu arkadaşımız da olduğu gibi 6bin - 7bin civarın da güçte kesiklik oluyor ancak kendini toparladığında tam bir canavar kesiliyor. 4. olarak herşey iyi hoş güzel ancak aynaları becerememişler. Pek bir şey göstermemesi, sökme takma da istenildiği konuma ayarlamak falan tam işkence. Onun dışında motor şehir içi kullanım için gayet seri ve yeterli bana göre. Yakıt konusuna gelirsek yaptığım hesap doğrultusun da 100km/2.79lt civarı yaktı motorum. Genel olarak motordan memnunum ve alacak arkadaşlara öneririm.

Yazdıklarımın almayı düşünecek arkadaşlarımın aklında bir kaç fikir uyandırmasını umuyorum. Hepinize paylaştığınız bilgiler için teşekkür ediyor, iyi forumlar diliyorum.
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Pulsar 150 AS benim daha hoşuma gitti ve ona bakmaya başladım fakat bu konu kadar aktif değil 150 as'ın konusu.

150 AS kullanan, deneyen bilen var mıdır tavsiye eder misiniz?
150 liklerde kronik sorunlar var mı yine?
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
5
Herkese selamlar,

Bugün motoru satın alışımın ve trafiğe çıkışımın 3. günü. Bugün ufak bir kaza geçirdim, yağmurlu hava ve ıslak zeminde saatte 10km hızla trafik arasında ilerlerken birden arka teker sağ sol yaparak kaymaya başladı. Motoru tutmaya çalıştım ama beceremedim, sadece yavaşlatabildim. Motoru tutamayacağımı anlayınca bıraktım kendimi yere. Tam korumalı idim, zaten yavaş bir sürat vardı, hiç bir şey olmadı. Fakat motorumun arka freni kırıldı. Motorda koruma demiri olduğu için başka hiç bir sıkıntı olmadı. Ne bir çizik ne bir şey, buna da şaşırdım açıkçası.

Öncelikle, lastikleri değiştirmek istiyorum. Konuyu okudum ama tekrar güncel olsun diye sormak istiyorum. Motorumuza uygun, ıslak zeminde performansı iyi lastik tavsiyeleriniz nelerdir? İkinci olarak arka fren için servise gideceğim, bunun maliyeti nedir?

Bu konu dışında motordan çok memnunum. Burada yazılan kronik sorunları az çok ben de yaşıyorum ama hepsi bir şekilde hallolacak şeyler.

Tek bir sorunum var, araştırıp bulamadığım. Benzin göstergem 30 saniye içerisinde boş gösteriyor. Depom ağzına kadar dolu şu an. Motoru çalıştırdığımda gösterge tam dolu gösteriyor, ama birazcık gideyim kademe kademe azalıyor. Bu sorunu yaşayan var mı, var ise nasıl çözdünüz?
 
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
80
Geçmiş olsun. Koruma demiri gerçekten çok etkili. Bugun gördüğüm bir ns200 un o bir kaç yerine daha koruma takozu takmislardi. Motor yuvarlansa yere değmez neredeyse. Ben de lastik arayisindayim. Şu anda mitas mc50 düşünüyorum. Kullanan varsa yazarsa iyi olur. Arka fren için kırılan parcanizi bajajyedekparcalari sitesinden bakabilirsiniz. Servisler ayni fiyatla takıyor parçaları. Bajajların hepsinde depo boyle. Depo full gidiyor 300 km boyunca son 50 kilometrede tek tek gidiyor kademeler. İkinci el aldığım discoverde depo bir diş eksik diye sevinmiştim. Sonra baktım ki 30 km sonra benzin bitti.
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
43
Merhabalar motoru sıfır aldım eve götürürken 6bin devirde tekleme öksürme yapıyor bilgisi olan var mı?
 
Katılım
27 Mar 2017
Mesajlar
10
iyi günler arkadaşlar... pulsa 150 ns aldım aranıza katıldım... plaka ruhsat 224 lira... sigorta 330 lira motor 6400 12 taksit tuttu...

ilk motorum ve şuan objektif bir açıklama yapamam sanırım.. heyecanlıyım ve severek kullanıyorum... benim de sorunum soğuk havada bazen ilk marşta çalışmıyor biraz uğraştırıyor... gaz yememe olayı bende de var... onun haricinde memnunum... herkese güvenli sürüşler
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
iyi günler arkadaşlar... pulsa 150 ns aldım aranıza katıldım... plaka ruhsat 224 lira... sigorta 330 lira motor 6400 12 taksit tuttu...

ilk motorum ve şuan objektif bir açıklama yapamam sanırım.. heyecanlıyım ve severek kullanıyorum... benim de sorunum soğuk havada bazen ilk marşta çalışmıyor biraz uğraştırıyor... gaz yememe olayı bende de var... onun haricinde memnunum... herkese güvenli sürüşler

Hocam öncelikle hayırlı olsun o problemlerin hepsi rodajdan sonra düzelecek merak etme tekerin düz bassın o7 o7
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Yağ değişimi yapacağım kitapçık da 1.2 litre yağ koyulması gerekli mi yazıyor okudum ama pek anlamadım . 1 lt yağ aldım onu döksem yeter mi?
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
290
iyi günler arkadaşlar... pulsa 150 ns aldım aranıza katıldım... plaka ruhsat 224 lira... sigorta 330 lira motor 6400 12 taksit tuttu...

ilk motorum ve şuan objektif bir açıklama yapamam sanırım.. heyecanlıyım ve severek kullanıyorum... benim de sorunum soğuk havada bazen ilk marşta çalışmıyor biraz uğraştırıyor... gaz yememe olayı bende de var... onun haricinde memnunum... herkese güvenli sürüşler


Güle güle kullanın, şehir istanbul mu , sigortanız çok uygun maşallah :) bilgi verebilir msiniz, nerden yaptırdınız acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst