Arkadaşlar merhabalar,
Yaklaşık 15 bin kilometredir kullanıyorum motoru,
Haftasonu Çanakkale Şehitlik etkinliği vardı, Tekirdağ'dan çıktım Çanakkale'ye gitmek için,
Motosikleti uzun zamandır havalar soğuk olduğu için kullanmadım, haliyle uzun yol da yapmadım,
Giderken 5. vitese geçtikten sonra motosiklet gaz vermeme rağmen gaz almamaya başladı, 70 - 80 km nin üstüne çıkamıyordum, sonra ne oluyosa motor kendiliğinden hızlanmaya başlayıp normale dönüyordu ama bütün bir yol boyunca böyle gittim, epey canımı sıktı,
Ancak dönüş yolunda canavar gibiydi hiç bir sorun yaşamadan 100 - 110 km hızlarda dönüş yaptım,
Motosiklette hava filtresine takılan boru takılı,
Var mı böyle bir sorun yaşayan ya da neden olmuştur bilen?
Şimdiden teşekkür ederim.