Hangisi Regal Raptor Klasik 150 Bajaj Avenger 150 Street

Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
95
Sayın forum üyeleri bu iki modelden hangisini tavsiye edersiniz görüşleriniz benim için önemli
 
Katılım
1 Haz 2016
Mesajlar
3
regal raptor tasarım olarak çok güzel ama piyasada çin malına karşı bir önyargı var, haksız da değiller zor satabilirsin ve gereksiz sorunlarla karşılaşabilirsin, önerim ikisi de değil ama illa ikisinden birini alacaksan bajaj
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
Regal çin onu geç bajaj da bayağı pahalı 2015 model ns200 mantıklı

Adam ikisi arasindayi soruyor sen farkli model veriyorsun. Ikinide sevmiyorsan yada bilmiyorsan luzumsuz yazma sana zahmet.


Konunun cevabına gelirsek ikisine kullanmadim ama avenger daha bir sekil hatta kalibima uysa ben alicisiydim onun. Marka olarak bajaj bence daha hayirli olur.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
95
Benim kalıp biraz büyük commuter tarzı bana uymuyor chopper tarzı en iyisi 250 cc daha çok yakıt sarfiyatı olur diye 150 cc yeter diye düşünüyorum 150cc chopper tarzı önere bileceğiniz başka model varmı
 
Katılım
11 Şub 2015
Mesajlar
603
Benim kalıp biraz büyük commuter tarzı bana uymuyor chopper tarzı en iyisi 250 cc daha çok yakıt sarfiyatı olur diye 150 cc yeter diye düşünüyorum 150cc chopper tarzı önere bileceğiniz başka model varmı

Eger kalip buyukse chopper olmuyor kardesim ben bindigimde ayaklari ileri koyuyorum gidonu cevirince dizime geliyor. Sende de olacak olan bu. En iyisi enduro modeller olacaktir onlari bir arastir.
 
Katılım
9 Mar 2017
Mesajlar
61
Bajaj modelini araştırmadım ama bende regal raptor var. 5500 km oldu. Şu ana kadar herhangi bir sıkıntı çıkartmadı bana.
Kronik bir sıkıntısıda yok. Çin malı ama yanlış bilmiyorsam eğer çin malının kalitelisi. Yakıtı az , konforlu, görüntüsü güzel , ön arka hidrolik disk, gidon açısı fazla. Ben 5600 tl ye almıstım ama suan sıfır fiyatı 8900 tl sitesinde. Baya yükselmiş fiyatı 1 yılda.
Bİr videoda çekmiştim istersen izle. Belki sana bir fikir olur.
Başlangıç içinde uygun bir motor.
https://www.youtube.com/watch?v=RbXP-PKVbmI&t=25s
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Regal raptorun üzerindeki motor bloğu (150 cc olanından bahsediyorum sadece) bir çok farklı marka/modelde kullanılan bir blok. Bir zamanlar kullandığım mondial Vultrede de aynı blok vardı. 12 bin km boyunca eşşeğe biner gibi bindim, hep limitlerinde kullandım, hiçbir sorun çıkartmadı.

Bakımlarını yaptırmak kaydı ile sorun çıkartacak bir blok değil.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Regal kullanan tanıdıklarım var ve memnunlar.Bajajı bir defa inceleme fırsatım oldu ilk gözüme çarpan motor bloğu sanki yağlı boya ve fırça kullanılarak boyanmış gibiydi.Başkada biryerine bakmadım zaten.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bir şeyle bir şey kıyaslanırken eğerki sadece görsellik bazlı kıyaslanıyorsa o kıyaslanma verimli değildir..

önce mühendisliğe bakılır sonra sorunsuzluğa bakılır sonra kronik sorunu varmı buna bakılır sonra yedek parça servis ağına bakılır en sonda ikinci el deki verimliliğe bakılır.. tasarım bu aşamada son sırada gelir ..

regale kimse sorunsuz diyemez. kronik sorunuda şanzıman sıkıntısı var .. avengerı bilmiyorum .. ama ben olsam şu düşük hacim cruiserda koreden aşağı takılmam.. daelim yada hysoung ..
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
bir şeyle bir şey kıyaslanırken eğerki sadece görsellik bazlı kıyaslanıyorsa o kıyaslanma verimli değildir..

önce mühendisliğe bakılır sonra sorunsuzluğa bakılır sonra kronik sorunu varmı buna bakılır sonra yedek parça servis ağına bakılır en sonda ikinci el deki verimliliğe bakılır.. tasarım bu aşamada son sırada gelir ..

regale kimse sorunsuz diyemez. kronik sorunuda şanzıman sıkıntısı var .. avengerı bilmiyorum .. ama ben olsam şu düşük hacim cruiserda koreden aşağı takılmam.. daelim yada hysoung ..

Regalde 250-350cc olanlarda kronik şanzıman sıkıntısı var. 1. ve 2. viteste giderken boşa düşebiliyor vites. Ancak bahsettiğin sorun 150'de yok.

Bu arada o şanzıman sorununu garanti kapsamında yapıyorlar. Arkadaşımın daytonasında yaptırmıştık garantiden. Üstelik motor ikinci el alınmıştı.

Ama regal de çinli sonuçta, çok bi kalite beklentisine girmeyin. Avenger'i bayide canlı gördüğümde, commuter'den farklı olarak deposu büyüktü o kadar. Görsel kötü. Bajajı da kaliteli motorlar sınıfına sokmaya gerek duymuyorum. Avenger sorunsuzdur belki, bilemiyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
95
Eger kalip buyukse chopper olmuyor kardesim ben bindigimde ayaklari ileri koyuyorum gidonu cevirince dizime geliyor. Sende de olacak olan bu. En iyisi enduro modeller olacaktir onlari bir arastir.
endoro modeller bana göre degil teşekkür ederim

Sizce ne yapmalıyım kararımı neye göre vermeliyim 150cc ile 250cc arasında yakıt olarak ne kadar fark eder
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
endoro modeller bana göre degil teşekkür ederim

Sizce ne yapmalıyım kararımı neye göre vermeliyim 150cc ile 250cc arasında yakıt olarak ne kadar fark eder

Ben MR150Vulture kullanıyordum, arkadaşım aynı dönemde daytona kullanıyordu. Hemen hemen aynı yakıtı tüketiyorduk. 250cc klasik daha az yakıyor bile olabilir. 150'deki bloğun tek kusuru yakmayı seviyor olması.

Tavsiyem 250 olur. Hem daha konforlu, hem daha az titreşim, hem daha fazla güç. Üstelik neredeyse aynı yakıt. Yanlız 250'lerde belli bir yıla kadar balansörsüz üretim var. Onlar vibratör gibidir baştan uyarayım. 250 klasik biraz daha rahattır, manevrası daytonaya göre daha iyidir. Daytona ise daha şekildir.

Not: 250cc alacaksan GV250'ye bir bak bence.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst