- Katılım
- 24 Ocak 2015
- Mesajlar
- 270
- Motosikleti
- FAZER 8
- Konu Yazar
- #1
Motosikletimle giderken hep bir tedirginlik halindeyim . Yani sanki biraz sonra kaza yapıcam , ya duramazsam gibi şeyler yaşıyorum. Lastiklerimin iyi olmadığını biliyorum. Naked motorlara nazaran daha az atak kalıyor benim motosiklet (R-25) . Üstelik birde fren yapma konusunda kendimi zayıf buluyorum. Panik fren yapamıyorum sanırsam. Fazla temkinliyim ya böyle olursa diye hep geride tutuyorum kendimi
Sormak istediğim soru şu ; Motora nasıl hakim olunur ? Önceden böyle endişelerim yoktu ama bi kaç kere frenden dolayı kaza yaptım .
Diğer bir sorum ise ; Panik freni nasıl çalışmalıyım. Bulunduğum yerdeki asfalt resmen bebe yağı. Çok kaygan. Genelde aha şimdi duramayacam en iyisi pısayım diyorum. (DENİZLİDE YAŞIYORUM)
Okuduğunuz için Teşekkürler . İyi Forumlar :cherry:
Sormak istediğim soru şu ; Motora nasıl hakim olunur ? Önceden böyle endişelerim yoktu ama bi kaç kere frenden dolayı kaza yaptım .
Diğer bir sorum ise ; Panik freni nasıl çalışmalıyım. Bulunduğum yerdeki asfalt resmen bebe yağı. Çok kaygan. Genelde aha şimdi duramayacam en iyisi pısayım diyorum. (DENİZLİDE YAŞIYORUM)
Okuduğunuz için Teşekkürler . İyi Forumlar :cherry: