Mt uyesi Samet agir kardesimin dogum gununu kutlarim

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Degerli insan gonul adami..Nice yillara tosunum seviyorum seni...:rendeer::mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben Mt üyesi olmasa bile kutlarım:rendeer:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
en azından bi fotoğrafını koysaydın dostum :) hikaye gibi gittiğiniz gezilerden beraber çekindiğiniz fotolardan falan olsa güzel bi paylaşımla doğum günü hediyesi sayılırdı. tanımıyorum ama doğum günü kutlu olsun ::sorcerer::152::::146::::haapppy:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Hepinize teşekkür ederim.
Fotoğraf çektirdik çok ama mezit kadraja sığmadığından hep yarım çıktı,o yüzden koymamıştır...:pl:
Eksik olmayın..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Beraber çekindiğimiz bir fotoğraf vardı eski konuların birinde.:)
Ulem zaman ne çabuk geçiyor 4-5 sene oldu herhalde!
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
İftar programıydı abi..
Sanırım 2012 yada 2013 ramazanıydı..
Tekrar biraraya gelebilsek ne güzel olur aslında..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
coq babuş bi tek iftar zamanı sevenleriyle buluşuyo demek ki. ramazanda vesile olmasa geleceği yok öyleyse
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
İftar programıydı abi..
Sanırım 2012 yada 2013 ramazanıydı..
Tekrar biraraya gelebilsek ne güzel olur aslında..
Ağustosta gelecem ama oğlanın sünnet derdi var İstanbul'a kaçabilirmiyim bilmiyorum.
Olmazsa siz gelirsiniz.
coq babuş bi tek iftar zamanı sevenleriyle buluşuyo demek ki. ramazanda vesile olmasa geleceği yok öyleyse
Öyle ayrımcılık yapmam ben noelleri de kutlarım:)
Bu noel Türkiye'deydim mesela.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Eski torpagiz biz.. ilkay abi ben senin cemailini hic gormedim.. bi gorek abi seni.. sameti gör gör nereye kadar..:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Kıskanma lem...
Bak bu sene bursada olacak,sünnet yapacakmış..
Beraber gideriz sen üklü pilavda yersin?
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Aman Tanrım Dostum...
Ne kadan Güzel Bir haber Bu.
Nice Senelere Abi

https://www.youtube.com/watch?v=qZ-bMijtOng

Şarkı bizden sana gelsin abi. Bi zahmet kopyala. Foruma ben halaaaa alışamadım

Doğum Günün Kutlu olsun. Yaş 26 oldun di mi? :queen: :queen: :cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eski torpagiz biz.. ilkay abi ben senin cemailini hic gormedim.. bi gorek abi seni.. sameti gör gör nereye kadar..:mrgreen:
Ben seni uzaktan görmüştüm.
Pendikte Samet falan sahilde çay içiyorduk.10-15 kişi vardık galiba.
Ben karşı sahile bakıyordum.
Oradakilere karşı sahilin neresi olduğunu sordum.
Kimi bakırköy dedi kimi eminönü kusura bakma pek seçilmiyor dediler.
Peki o karşı sahilde gezen şu adam kim dedim.
Hep bir ağızdan
Mezit!
Diye bağırdılar.
Sahil pek seçilmiyordu ama sen çok net gözüküyordun.
:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ben seni uzaktan görmüştüm.
Pendikte Samet falan sahilde çay içiyorduk.10-15 kişi vardık galiba.
Ben karşı sahile bakıyordum.
Oradakilere karşı sahilin neresi olduğunu sordum.
Kimi bakırköy dedi kimi eminönü kusura bakma pek seçilmiyor dediler.
Peki o karşı sahilde gezen şu adam kim dedim.
Hep bir ağızdan
Mezit!
Diye bağırdılar.
Sahil pek seçilmiyordu ama sen çok net gözüküyordun.
:)

Ooohhhhh suyundan da..
Meziiit tescillendin nabeer...:pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst