[İstanbul-MT 30/08/2006 Blacat Doğum Günü Fotoğrafları]

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
cihanım yakışıklım kanaryam yaş günün tekrar mutllu kutlu olsun nice senelere..
Eyvallah abicim saolasın.. :) Sana Honda Sponsor olsun abi Transalp şekilli afilli bi pasta yaptıralım abi.:queen:
cihanim tekrar tekrar iyiki dogdun nice senelere
(bu erkin neden her karede biseyler yiyo :):):) )
Serhatım Frontierim titrek esellim :queen: Sağolasın varolasın.. Abi adam aç normaldir.
cihan valla koşturma'cadan ne yaş gününü doğru dürüst kutladım nede gelebildim ama harika geçmiş belli hep can dostlar orada nice mutlu yıllara nasıl fırsat buldun televizyon dan işten kaçtın! yaptın yaş günü helal olsun valla gezi ye gel desek gelmezsin ...hadi öptüm seni nice mutlu yıllara sağlık la
Efenim saygılar hörmetler... Can sağlığı olsun gelemeyenlerin pastası Savaş abiye yaradı.. İşten kaçan yok.. Herkes evine yatmaya gitti ben işe gittim saygılar efenim :queen:
Nice senelere güzel kardeşim, iş-güç dalgasına kaçırılmış güzel bir toplantı daha :(
Aytekin kardeş.... Can sağlığı olsun.. kısmet.. İnşallah daha çok doğum günleri göreceğiz.. Hep birlikte.. :)
Bu güzel ortamı ve doğum gününü kaçırdığım için çok üzgünüm.
Allah tekrarını nasip etsin ( ama bu sefer bende olayım :cherry: )
Fakat aklım ve gönlüm sizinleydi,hep saate bakıp nerede olabileceğinizi tahmin etmeye çalıştım.
Kısmet değilmiş başka zaman artık.
Can sağlığı olsun hocam... Başka bir buluşmada acısı çıkar.. :queen:
off görünen o ki harika bi kutlama olmuş keşke orada olabilseydim umarım telafi ederiz bi gün.Tekrar doğumgünün kutlu olsun cihan nice nice güzel yaşanan yıllar dilerim.
Çok teşekkür ederim Jasmine.. Merak etme.. Yağmurlara aldanmayın daha güneş açar.. Acısı çıkar :cat: :wiinkk:​
tekrar nice senelere kardeşim hep bizimle kal:rendeer:
Regallim, Eski sertifikalı artçım, Alperim sağolasın varolasın... :)
Yahu sizle ne yapsak eğlenceli geçiyor, lezzet alıyor insan.Bitanecik kardeşimiz, sevimli Cihan'ımızın doğum gününü kutladığımız (bu mutlu mesut günde diye devam edeceğim-abarttım cümleyi:mrgreen: ) dün gece de yine harika geçti.Cihan'ım hayat boyu sevdiklerinle ol inşallah.Benim makine ile de çekilmiş birkaç fotoğraf var.Onları da ekliyorum ve geciktiğim için özür diliyorum.
Ozan kardeşim... İşleri eğlenceli kılan bu güzel ortama gelen güzel insanlar... Sizler... Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.:rendeer: :rendeer:
cihanım güzel kuşum :p

iyiki varsın​
Samedim, kırmızı motorlum, cıbırlım, şemsiyelim², siz de iyi ki varsınız... Dostluğumuz ölümüne olur inşallah.
Resimler çok güzel çıkmış xxl teşekkürler CİHAN,cım tekrar nice yıllara:)
Dj roer abim çok teşekkür ederim... :)
Cihan abi nice mutlu yıllara...

Acilen firüzköye gitmem gerekti kutlamaya katılamadım. Kusura bakmayın.
Müslüm abiye de gelirim dedim gelemedim. Özür dilerim.
Kardeş, canın sağolsun... Daha önce de dediğim gibi acısı fazlası ile çıkacak.. sen kafanı yorma :queen:
TİTANİZMEDERUS;411099' Alıntı:
cihan bey tekrar doğduğunus gün mübarek ola...gerçi honolululu pastanın tadına bakamadık gerçi ama olsun...ehue.:)nice mutlu snelere...
Sağolasın... Hoca Cumaya gidiyor muyuz :queen: :queen:
sevgili cihan nice senelere sağlıkla sıhhatle ve motorla insallah..:rendeer:
S&S
eywallah paşam
Ben yokum.
E tabi yokum cunku geç geldim. Yannız şöle bişi var pastaya yetiştim :D
Valla kardeş sana da çok sıkıntı çektirdik gel git oldu kusura bakma.. :pale: Daha bomba bi organizasyonla olayı patlatırız :queen:
İYİKİ DOĞDUN CİHAN

bu resim ne olum korktum ben bidaha görüşmeyelim :queen: :queen:
Görüşmeyip nereye kadar kaçacan abi? NİHAHAHAHAHAHAHAHAHA :queen:
ya sen kaçır toplantının kralını.cihancım cıtırım.dogumgunun tekrar kutlu olsun.batuda fotoları eklese
Hhehehe, Abi... abi... ben sizi çok sevdim size locco abi diyebilir miyim abi? :queen: Sağol selim kardeş.. Hep birlikte nice doğum günleri göreceğiz inşallah. Batu sanırım astral yolculuk ile belçika tarafında :queen:

 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
53
:(

Ya kardeş biz (tmrbaykal+tweetys)bu ara çok yoğunuz çok fazla siteye giremedik...:(
kaçırmışız doğumgününü üzgünüm...

İyi Ki Doğduuunnn:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
İyiki doğdun cihan bey....:mrgreen: nice mutlu senelere.....:rendeer: herkese selam resimler güzel....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan aklıma takıldı bişey sorucam pasta kaldımı :):) kalmadı dimi 17 dilimini ben yedim ama gene ben bi sorayım dedim:)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cihan kardeşim doğum günün kutku olsun.daha yeni online olabildim hayata.aranızda olamadım kusura bakmayın...
hayırlı ömürlerdilerim sana güzel kardeşim......
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
63
cihanın kardeşim doğum günün tekrar tekrar kutlu olsun.
o nasıl bir pozdur altu üstü yaş basta keseceksin abi.
Pastayı PhotoShop ile kaldırsak millet harbe gidiyon zannedecek.:cat:
seni ac bırakmamak lazım iki gün sonra sen bizide kesip yersin...:queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Ya kardeş biz (tmrbaykal+tweetys)bu ara çok yoğunuz çok fazla siteye giremedik...:(
kaçırmışız doğumgününü üzgünüm...

İyi Ki Doğduuunnn:rendeer:
Canınız sağolsun yenge.. Daha çok doğum günü olacak :rendeer:

(benımde dikkatimi çekti,
erkin kardeşim YAVAŞŞŞ....:queen: )



iyiki doğdun...!!:) iyiki varsın..!!:mrgreen:

__BU GÜZEL GECEDE EMEĞİ OLAN HERKESE TEŞEKKÜRLER__
saolasın batucum.. sevgiler saygılar:rendeer:

İyiki doğdun cihan bey....:mrgreen: nice mutlu senelere.....:rendeer: herkese selam resimler güzel....:cat:
teşekkür ederim... senin doğum günün de osun seninkini de kutlayalım:queen:
fakat sanki seni tanıyor gibiyim..:silent: ya da sanki beni tanıyor gibisin? çözemedim?

cihan aklıma takıldı bişey sorucam pasta kaldımı :):) kalmadı dimi 17 dilimini ben yedim ama gene ben bi sorayım dedim:)
Göksel abim... Sanırım 2 dilim arttı..:queen:

cihan kardeşim doğum günün kutku olsun.daha yeni online olabildim hayata.aranızda olamadım kusura bakmayın...
hayırlı ömürlerdilerim sana güzel kardeşim......
abicim çok teşekkür ederim... gönül isterdi ki tüm tanıdıklarım olsun...:) herhalde o zaman 50-60 kişiyi devirirdik...:queen:
cihanın kardeşim doğum günün tekrar tekrar kutlu olsun.
o nasıl bir pozdur altu üstü yaş basta keseceksin abi.
Pastayı PhotoShop ile kaldırsak millet harbe gidiyon zannedecek.:cat:
seni ac bırakmamak lazım iki gün sonra sen bizide kesip yersin...:queen:
yok baba ben yam yam deilim :queen:

nice yıllara doğum günün kutlu olsun
saol dostum.. teşekkür ederim... avatar çok hoş yaa:)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
Canınız sağolsun yenge.. Daha çok doğum günü olacak :rendeer:


saolasın batucum.. sevgiler saygılar:rendeer:


teşekkür ederim... senin doğum günün de osun seninkini de kutlayalım:queen:
fakat sanki seni tanıyor gibiyim..:silent: ya da sanki beni tanıyor gibisin? çözemedim?


Göksel abim... Sanırım 2 dilim arttı..:queen:


abicim çok teşekkür ederim... gönül isterdi ki tüm tanıdıklarım olsun...:) herhalde o zaman 50-60 kişiyi devirirdik...:queen:

yok baba ben yam yam deilim :queen:


saol dostum.. teşekkür ederim... avatar çok hoş yaa:)

Hayır seni tanımıyorum...seninde beni tanıdığını sanmıyorum...Bir motorcu dostu olarak doğum gününü kutlamak istedim....Galiba hoş karşılamadınız...:salut:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Hayır seni tanımıyorum...seninde beni tanıdığını sanmıyorum...Bir motorcu dostu olarak doğum gününü kutlamak istedim....Galiba hoş karşılamadınız...:salut:
Rica ederim ne demek hoş karşılamamak :) sadece yaklaşıma şaşırdım.. Rica ederim lütfen.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
yaf hoja biraz geç oldu kusura bakma.. ama doğum günün kutlu olsun.. iyiki doğdun... abuk suratlı kedi... :queen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
Rica ederim ne demek hoş karşılamamak :) sadece yaklaşıma şaşırdım.. Rica ederim lütfen.

sizleri nette sürekli takip ediyorum...Bir incelik yapmak istedim, bunu bu kadar ciddiye almanıza gerek yoktu.Yaklaşımımda nevar onuda anlamış değilim...:pale: Üzüldüm ama keşke yazmasaydım.....:salut:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
248
Doğum Günün Kutlu Olsun.nice Senelere.hayat Boyunca Sağlikli Ve Mutlu Olursun Inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst