- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
dostum sen yanlışlara denk gelmişsin bence hep..
yukarıda yazdığın cümlenin içindeki nexsus ve honda yazılarının yerlerini değiştirmen gerekiyor bence!!!
1-nexsusun mu 2. eli honda dan iyiymiş? emin misin?
2-nexsus mu hondadan konforlu? ömründe hiç bu motorların birinin üstüne oturdun mu?
3-servis? hondayı 1 kişi beğenmiyor öyle mi? allah aşkına sen türkiye de mi yaşıyosun?
baba sen hondayı özellikle ankarada iyi biliyomusun. bişr tane formda ank. servisi öven varmı? olamaz hepsini biliyorum. insanın yüzüne bile bakmazlar. 20 senedir motora binerim gilera gibi (runner180) müthiş scoooter görmedim. heleki nexsus harika makine.
sen bindin mi arkadaşım. kulaktan dolma şeylere pek itimat etme.
honda sadece adı olan marka. güzel ama türkiyeye uygun diiiil.
2. el piyasasında nexsus un tartışmasız lider olduğunu hala savunuyorum. aksini ispatlayan varsa buyursun burda baçıklasın.
ayrıca 15 16 bin ytl civarındadır. tam bilmiyorum.
daha üstün ve 500 cc lik makina 9.500 ytl
ikinci el 8000 civarında
16 bim ytl silvervingi kaça satıcaksın? 14000 bine mi?
buraya resim koyamadım.
topic açıyorum bakalım hangisi çıkıcak? umarım arkadaşada yardımı olur
Son düzenleme: