Suzuki GSX 250 R abs fiyatı açıklandı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ya bu adamlarda hiç kafa yok madem r serisi spor yeni bitmelere motor üretiyorsun e bu yenı bıtme arkadaşlarıyla motosiklet sohbetlerinde benım hp m düşük dedirtir mi:D r25 filan varken birde onlardanda ohoooo fiyata bak hahahahahah:D bu adamlarda nasıl kafa var ve ticarete giriyorlar anlayamadım bir bakkal dükkanı açsak batar bunlar bu kafayla..
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
[/COLOR]Bu sene ikinci el yılı olacak, motor alacaklar acele edin biraz bu sene ya gelmeden temiz motor erken tükenir hurdalar bile iş yapacak bu gidişle
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Bu motor 250 nin kralı olucak çok yakında eğer diğer markalar 250 lerini gelistirmezse. R25 zaten olmuş 19 küsür ki onu da 6 ay sonra bulamicaklar sıfırını. Yamaha r125 e 19 istiyor gsxr 250 22 ye çok iyi.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
euro 3 ve euro 4 motor farkı için okadar para vermeye değmez. ABS için alcak olan varsada 2016 da satılan motorlardan tek artısı benim gözümde ABS olur oda okadar para farkı yapmaz. ABS li euro 3 motor alın paşa paşa gezin derim. Yada abs çok sorun değil düzde binerim diyenler için düz euro 3 motorlar daha ekonomik ve güzel bir seçim olacaktır. zira seneye;
16.000e CBR
17.000e R25
17.500e inazuma
15.500e ninja 250SL

bu motorları o fiyata alamayacaklar paşa paşa 20bin tl üstünü vericekler 250cc motorlara.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Evet müükkkemmmel bir fiyat sayın seyiciler ! Halk Suzuki bayilereine akın etti.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
zamanında yamaha mt09 24 bıne xj6 nın 15 bıne geldıgını hatırlıyorum mumkun oldugu kadar 4 sılındır tarzı almak ısteyen cabuk davranmalı yoksa bu gıdısle kımse motordan zevk alamıcak 250 cc bıle bu fıyata gelıyorsa seneye dusunemıyorum
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
32
Arkadaşlar suzuki'nin sitesinde GSX-250R modelini göremedim acaba ben mi yanlış bakıyorum. Bu fiyatlara nereden bakıyorsunuz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

Çok pardon buldum listeyi
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
276
Gsx 250r modelini hiç duymamistim. Oysaki düşük cc kategorisini iyi takip ettim bu sene. Acaba 125 liği ile karistiriyor olmayasınız? Çünkü suzuki nin sitesinde 125 ligi var. 250 nin adi hiç gecmedi
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Bu motor 250 nin kralı olucak çok yakında eğer diğer markalar 250 lerini gelistirmezse. R25 zaten olmuş 19 küsür ki onu da 6 ay sonra bulamicaklar sıfırını. Yamaha r125 e 19 istiyor gsxr 250 22 ye çok iyi.

Suzuki GSXR250
Sıvı Soğutmalı 4 silindirli Twin SOHC 2 Valf
Maksimum Güç 24.7 hp @ 8000 rpm
Kuru Ağırlık 178 Kg

@EsHero Bu parametrelere göre "Bu motor 250 nin kralı olucak" Söyleminiz baya iddalı olmuş.

Still, those power figures place it dead last in a class where average power figures now hover at around 35-40 hp.
http://www.cycleworld.com/2017-suzuki-gsx-250r-is-here-finally#page-2
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Yazıyla yirmi beş beygir:queen:.Adı keşke GSXR olmasaydı.Katana olabilirdi mesela klasik modele ithafen.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Harbiden 5.800 ü dolar değil de TL olarak düşününce bence de pahalı değil, bizim ülkemizde pahalı. Sağlamlığına lafım yok, fakat veri olarak inazuma nın grenasjısı be.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
hey yavrum hey!

daha durun, bmw'nin küçükler kaç para olacak acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Suzuki GSXR250
Sıvı Soğutmalı 4 silindirli Twin SOHC 2 Valf
Maksimum Güç 24.7 hp @ 8000 rpm
Kuru Ağırlık 178 Kg

@EsHero Bu parametrelere göre "Bu motor 250 nin kralı olucak" Söyleminiz baya iddalı olmuş.


http://www.cycleworld.com/2017-suzuki-gsx-250r-is-here-finally#page-2

4 silindir mi?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bunu Euro'ya endeksler isek , ve Almanya fiyatınında vergilerden ötürü Türkiye'den daha düşük olacağınıda varsayarsak, bu motoru Almanyada iyi bi işi olanın Tek maaş ile alabilceğini hatırlatmak isterim. Fiyatının 21.000 olması , o motorun kaliteli olduğu anlamına gelmiyor, Kur bazında Tl nin değersiz olması ile alakalı. Daha iyi anlayabilmek icin şöyle örnek verim, 1 dolar = 1 tl ise, bu motor cbf parasına geliyor..
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Hesabıma gelmedi, yok.
Yolundan döndüm.
Vazgeçtim.
İsyanım var.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Suzuki diğer üreticilerin çekildiği 250cc spor model pazarına kamikaze dalışı yaptı.
Vardır bi bildikleri diye düşünüyorum ama bunca markanın bilmeyip suzukinin bildiği ne ola ki diye düşünmeden edemiyor insan.
Ben de avrupa satışlarını takip edeceğim bu modelin.
Ne cbr, ne r25 ve ne de ninja tutmadı bu 250 segmentinde
suzuki neye güveniyor diye düşünüp duruyorum.!
Bu yaz anlarız.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Allah belamızı vermiş ne olsun, ülke ekonomisi batakta, kurlar yay gibi gerildi, referandumdan sonra kurları görünce gözleriniz fal taşı gibi olucak :) Bu kafayla ekonomi toparlanamaz bu enkazı kaldırmak da en az 10 sene sürer, bu nedenle motorlarınıza sarılın öpün koklayın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst