Suzuki GSXR250
Sıvı Soğutmalı 4 silindirli Twin SOHC 2 Valf
Maksimum Güç 24.7 hp @ 8000 rpm
Kuru Ağırlık 178 Kg
@EsHero Bu parametrelere göre "Bu motor 250 nin kralı olucak" Söyleminiz baya iddalı olmuş.
http://www.cycleworld.com/2017-suzuki-gsx-250r-is-here-finally#page-2
Peki sunu sorayım. Bu firmaların özel izin çıkartıp bir kaç ay daha satabilecekleri r25 cbr 250 ninja 250 bittikten sonra yani mesela 2017 nin haziran temmuz aylarında insanlar 250 cc almaya gittiğinde kimde motor olacak? Ben ovv bu motor çok güçlü vay şöyle vay böyle demedim. Piyasada başka motor olmayınca ya gidip ikinci el r25 cbr felan alacaklar ki şimdiden 15 e alınan r25 lerin ikinci el fiyatları 17 e ulasmisken sıfır satilmadiginda ne hale gelicek düşündünüz mü?
Ha eğer diğer firmalar benim bilmediğim şekilde r25 i cbr ı ninja ı euro 4 e uyumladilar ise o zaman bilemem. Ama şuan da görünen köy bu ve klavuza gerek yok. Firmalar 250 motorlarını euro 4 yapmadığı sürece satamayacaklar anlaşmaları bitince. Yada xmax da olduğu gibi 300 luk euro 4 uyumlu olanı gelecek tıpkı r3 gibi. O zaman da 30 bin e 300 cc olur mu diyeceksiniz
Sabredin ve bekleyin bunların hepsini yazın goruceksiniz çoook uzun bir zaman sonra değil. Çok yakında
Özetle şuan ki durumda suzuki 250 cc nin tek kralı olacak pek yakında.
İmla için özür dilerim telefondan anca bu kadar oluyor.
Peki sunu sorayım. Bu firmaların özel izin çıkartıp bir kaç ay daha satabilecekleri r25 cbr 250 ninja 250 bittikten sonra yani mesela 2017 nin haziran temmuz aylarında insanlar 250 cc almaya gittiğinde kimde motor olacak? Ben ovv bu motor çok güçlü vay şöyle vay böyle demedim. Piyasada başka motor olmayınca ya gidip ikinci el r25 cbr felan alacaklar ki şimdiden 15 e alınan r25 lerin ikinci el fiyatları 17 e ulasmisken sıfır satilmadiginda ne hale gelicek düşündünüz mü?
Ha eğer diğer firmalar benim bilmediğim şekilde r25 i cbr ı ninja ı euro 4 e uyumladilar ise o zaman bilemem. Ama şuan da görünen köy bu ve klavuza gerek yok. Firmalar 250 motorlarını euro 4 yapmadığı sürece satamayacaklar anlaşmaları bitince. Yada xmax da olduğu gibi 300 luk euro 4 uyumlu olanı gelecek tıpkı r3 gibi. O zaman da 30 bin e 300 cc olur mu diyeceksiniz
Sabredin ve bekleyin bunların hepsini yazın goruceksiniz çoook uzun bir zaman sonra değil. Çok yakında
Özetle şuan ki durumda suzuki 250 cc nin tek kralı olacak pek yakında.
İmla için özür dilerim telefondan anca bu kadar oluyor.
5800 dolar bu motor için çok değil abs'li ve lcd ekran var dolar 2 tl olsa fiyat 11 bin e düşüyor, bizim millet olarak firmalara bok atmayı bırakıp alım gücümüzü ve yönetimi sorgulamamız lazım.
Suzuki diğer üreticilerin çekildiği 250cc spor model pazarına kamikaze dalışı yaptı.
Vardır bi bildikleri diye düşünüyorum ama bunca markanın bilmeyip suzukinin bildiği ne ola ki diye düşünmeden edemiyor insan.
Ben de avrupa satışlarını takip edeceğim bu modelin.
Ne cbr, ne r25 ve ne de ninja tutmadı bu 250 segmentinde
suzuki neye güveniyor diye düşünüp duruyorum.!
Bu yaz anlarız.
ben bırbucuk ay evvel aldım.o gunkı dolar kuru ıle 3795 dolara denk geldı=21.250tl
aletı ınternet aracılıgıyla bursada tekyıldız motordan aldım ankara servısınde geldı teslımat ankarada yapıldı
servısden eve 23km yaptı brandalı sekılde garajda duruyor.hazıran sonrasında unıversıte sınavının ardından oglana verılecek halen haberı yok
bu motoru alırken ılk hedef az yakması cok kacması ve cok surat yapmaması ıdı
yaptıgım ıncelemelerde konfor olarak da bu motor on plana cıktı
kawasakı nınja 250 ıle bu motor arasında kararsız kaldık
kawasakı tabıkı cok daha atak bır alet ama o nısopette yakıt tuketımı var sele konforu cok rahatsız edıcı
bu motordakı yapı ıle vstromdakıda yapı aynı hatta elcıkler arka stop ve bırcok parca aynı
ısın ozzu bu motor surat motoru gorunumunde klasık sehırıcı kullanıma uyugun bır motora sahıp
benım satın alma nedenlerım bunlar
henuz oglan ve ben kullanmaya baslamadıgımız ıcın genıs kapsamlı fıkır beyan edemıyorum
ınsallah hazıran sonrası daha fazla bılgı verebılırım
bu arada o zamankı 3795 dolar bugun 23150tl yapıyor
zam kapıda dıye dusunmek sanırım yanlıs olmaz![]()
oğlunuzun yerin olmak isterdim
şaka bir yana zatten sizin de dediğiniz gibi gsx250 r spor görünümlü şehir motosikleti. Suzuki de bunu bildiği için 125-600-750- ve 1000 lik için gsxr derken buna gsx250r demiş.
r25 gerçekten 250 cc racing motosiklet bu en fazla sport tourıng gibi zaten motor karakteri ve teknik özellikleri de öyle şöyleki;
250r : 23,3 nm torku 6500 rpm de 24,7 hp yide 8000 rpm de veriyor
r25 ise : 22,6 nm torku 10.000 rpm de 36 hp yi de 12.000 rpm de veriyor.
suzuki resmen şehir içi ekonomik olarak fıtı fıtı gezmek için yapmış motoru
yani tam bana görebirde o gp rengi resmen efsane olmuş bence.
Yaptığım km nin % 90 ı işe gitgel sıkışık trafik şu anki motorum ile 20 ayda sanırım 2 yada 3 kez otobana çıkıp tapa gaz kullandım motoru.