- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
ya bu adamlarda hiç kafa yok madem r serisi spor yeni bitmelere motor üretiyorsun e bu yenı bıtme arkadaşlarıyla motosiklet sohbetlerinde benım hp m düşük dedirtir mi
r25 filan varken birde onlardanda ohoooo fiyata bak hahahahahah
bu adamlarda nasıl kafa var ve ticarete giriyorlar anlayamadım bir bakkal dükkanı açsak batar bunlar bu kafayla..