2017 KTM DUKE modelleri tanıtıldı. Duke 390, Duke 250 ve Duke 200

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
KTM ufak hacimli Duke serisinin 390, 250 ve 200cc hacimdeki versiyonlarının 2017 modellerini Hindistan'da yapılan lansmanda tanıttı.



cmOrCF.jpg


2017 KTM 390 Duke

Yeni KTM 390 Duke yenilenen gövde tasarımı ile KTM Super Duke R serisini ufak versiyonu haline gelmiş. Çift parçalı full led fara sahip modelde tamamen dijital TFT gösterge paneli kullanılmış. Modelde opsiyonel olarak alınabilecek Bluetooth sistem ile cep telefonu entegrasyonu sağlanabiliyor. 44 beygir güç üreten sıvı soğutmalı motoru 373.2cc hacminde. 149kg ağırlığında 390 Duke bir önceki selefinden 10 kg daha hafif.

6OZFcc.jpg


2017 KTM 250 Duke

Yeni KTM 250 Duke modeli 390 ile benzerlik gösterse de tek parçalı farı, siyah jantları ile 390dan ayrılıyor. 250cc hacmindeki motoru ile ülkemizde vergi dilimi avantajından yararlanacak modelin fiyatının 390 a göre daha uygun olması bekleniyor. 248.8cc sıvı soğutmalı motoru 30 beygir gücünde ve Duke 200'den 5 beygir daha güçlü. 250 Duke'de renkli LCD göster paneli kullanılmış.

sHO3JW.jpg


2017 KTM 200 Duke

2017 KTM 200 Duke tasarımı eski versiyonu ile aynı olmasına karşın modele yeni grafik tasarım eklenmiş ve 390'daki gibi turuncu jantlara sahip.




 

Ekli dosyalar

  • 2017-ktm-duke-modelleri.jpg
    2017-ktm-duke-modelleri.jpg
    77.9 KB · Görüntüleme: 24,923
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
KTM ufak hacimli Duke serisinin 390, 250 ve 200cc hacimdeki versiyonlarının 2017 modellerini Hindistan'da yapılan lansmanda tanıttı.



http://imageshack.com/a/img924/8796/cmOrCF.jpg

2017 KTM 390 Duke

Yeni KTM 390 Duke yenilenen gövde tasarımı ile KTM Super Duke R serisini ufak versiyonu haline gelmiş. Çift parçalı full led fara sahip modelde tamamen dijital TFT gösterge paneli kullanılmış. Modelde opsiyonel olarak alınabilecek Bluetooth sistem ile cep telefonu entegrasyonu sağlanabiliyor. 44 beygir güç üreten sıvı soğutmalı motoru 373.2cc hacminde. 149kg ağırlığında 390 Duke bir önceki selefinden 10 kg daha hafif.

http://imageshack.com/a/img924/3403/6OZFcc.jpg

2017 KTM 250 Duke

Yeni KTM 250 Duke modeli 390 ile benzerlik gösterse de tek parçalı farı, siyah jantları ile 390dan ayrılıyor. 250cc hacmindeki motoru ile ülkemizde vergi dilimi avantajından yararlanacak modelin fiyatının 390 a göre daha uygun olması bekleniyor. 248.8cc sıvı soğutmalı motoru 30 beygir gücünde ve Duke 200'den 5 beygir daha güçlü. 250 Duke'de renkli LCD göster paneli kullanılmış.

http://imageshack.com/a/img922/3862/sHO3JW.jpg

2017 KTM 200 Duke

2017 KTM 200 Duke tasarımı eski versiyonu ile aynı olmasına karşın modele yeni grafik tasarım eklenmiş ve 390'daki gibi turuncu jantlara sahip.


https://www.youtube.com/watch?v=l_zJHlxujAU

https://www.youtube.com/watch?v=ZMI-OBwjBh8

https://www.youtube.com/watch?v=j_hL_tZhHI0

Yeni Duke 390; ateş ediyor resmen namıssız...:mrgreen:
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
617
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
250 dükün abssiz seçeneği olacak sanırım. Motor aynı, beygir aynı, gösterge aynı, kilo 4 kilo daha ağır. Olmamış bu.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya kardeşim ergonomisi çok kötü pegler çok içerde birkaç oynamayla bu bağlantı yerleri biraz genişletilmeli..yania z geriye gelmeli..sele rahatsız..titreşim had safhada..Hint üretimi olduğu belli..Avusturya KTM markasına yakışmayan ürünler bunlar..Hindistanda üretileceğine Çinde üretilseydi keşke..Zenghsen tarzı bir firma daha kaliteli fason retim yapar...Hintliler bir türlü aşamadı bu vibrasyon işini..
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
30
Yanlız yenisi 10kg hafif değil ağır.. Eskisi kuru 139kg...yeni kuru 149
Bluetooth da opsiyonel değil hepsinde var diye biliyorum 2017 390 ların.
yakıt deposu 11lt den 13.4lt ye çıkmış..
1,5 cm yükselmiş yerden.
Oturma yüksekliğide 3 cm artmış toplamda..
Ön disk 20mm büyümüş 320mm olmuş.
ABS değişmiş Bosch 9M+ iki kanallı 690 la viraj abs si dışında aynı. Alt modellerde duke 200 ve 125 9.1MB var
Ön süspansiyon 8mm azalmış..
Tork 35 den 37NM ye çıkmış max tork için devir 9000rpm beygir aynı halen..
Euro 4 uyumu için egzoz değişmiş.
FArlar led olmuş.(20 led varmış) Superduke tasarımı olmuş..
Ride-by-wire gaz kolu gelmiş
Ortam aydınlığına duyarlı ekran aydınlatması var..
Ayarlı fren ve debriyaj kolu..
Aynalar genişlemiş.
UV-dayanıklı boya
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ya kardeşim ergonomisi çok kötü pegler çok içerde birkaç oynamayla bu bağlantı yerleri biraz genişletilmeli..yania z geriye gelmeli..sele rahatsız..titreşim had safhada..Hint üretimi olduğu belli..Avusturya KTM markasına yakışmayan ürünler bunlar..Hindistanda üretileceğine Çinde üretilseydi keşke..Zenghsen tarzı bir firma daha kaliteli fason retim yapar...Hintliler bir türlü aşamadı bu vibrasyon işini..

Onlarla alakası yok, KTM tasarlıyor bu motorları ve çok övündüğü yüksek BG'nin de bedeli bu işte. Tabi yeni kasayı sürmeden emin olamayız, belki bu sefer sürücüye daha az aksettiriyordur.
 
Katılım
11 May 2017
Mesajlar
62
Vibrasgobun v si yok tek silindir ya bisiklet sürmeyen hemen abi vibrasgom yeaaafilan diyor bunlar benide korkuttular neredeyse başka bir şey alıyordum allahtan aldım ki sadece şaf ola beri geleymiş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst