Sokakta sevişen gençleri uyaran barzo motorcu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
olay tamamiyle şundan ibaret.."dur kaskımdaki kamerayı açayım şurdada namus bekciliği yapayım az duyar kasarım"...ah bize denk gelmiyor böylesi..bi denk gelse işte o kamerayı gerektiği gibi kullanmasını öğreticez ama yok......

Pulsarcının başka derdi var belki, belli....(herif belki lady-boy da olabilir)...:bounce:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Toplum düzeni denen,örf adet denen hatta yasada bile örf adet diye suçu veya davranısı belirten durumlar varken kimse her istediğini yapamaz. Toplum düzenine uymak zorunludur. Ha bu hayvan motorcu yol yordam bilmemiş bodoslama girmiş olaya o ayrı tabi

En başta sürekli herkesin sakız gibi ağzından düşürmediği örf ve adet kelimelerine açıklama getirelim.Adet nesilden nesile aktarılan belli ritüeller,belli olaylarda uygulanan belirli davranışlar,uygulamalar,töre veya gelenek.Kan davası da bir adet,gerdek gecesi kanlı çarşafı sergilemek te bir adet.Bu şekilde sapıkça adetlere kimse uymak zorunda değil.Adetler,yöreden yöreye,şehirden şehire farklılık gösterir.Düğünlerde uygulanan farklı kız isteme yöntemleri,yörelere has kına gecesi gelenekleri vb...Bunlara hiç kimse uymak zorunda değil.Zaten yöresel olarak farklılık gösterdiklerinden tek bir yerin adetine herkes uyamaz.Kanunlarla koruma altında değiller.Olamazlar da.Adetin iyisi de var kötüsü de var.

Örf genel ahlaka uygun biraz daha toplumlara göre özelleşmiş hoş karşılanabilecek davranışlardır.Mesela büyüklere saygı,fakirlere yardım etme,yaşlılara yardım etme,yer verme,anneye ve babaya saygı yada sofrada düzgün yemek yemek,sofradan beraber oturup beraber kalkmak,misafiri iyi ağırlamak ve benzeri güzel davranışlar bütünü.Örfler güzeldir ama hiç kimseye sen neden örfleri uygulamıyorsun diye hesap sorulamaz.Örfler hem akli hemde ahlaki olarak güzel davranışlar olsa da bunlar için de herhangi kanuni bir yaptırım yoktur.

Dolayısı ile bir yerde kanunları ihlal etmediği sürece isteyen istediğini yapmakta özgürdür.İnsanlar kafalarına göre kendi örf ve adetlerini başkalarına dayatmaya kalktığı zaman kaos ortamı oluşur,huzurluk hüküm sürer.Herkes bu videodaki gençler kadar sakin olmayabilir,doğal olarak özgürlüklerini korumak için şiddete başvurabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Bu yaratığın davranışı çok ciddi bir tehlikenin tek tük de olsa giderek yaklaştığının bir göstergesi: Başkasına müdahale hakkını kendinde görmek.

Böyle bir hakkınız yok!

Böyle bir hak kolluk kuvvetlerinde var. O da geçici olarak, olayı durdurmak ve varsa şüphelinin mahkemeye çıkarılmasını sağlamak için, ki, hakimler yargılasın... Türk Milleti adına ... Ve, varsa, cezanın infazı için ilgili makama sevkine...

İşleyiş budur. Özetle. Bunun neresini anlamadınız?!

Bir şeyden rahatsız olduğunuzda yapmanız gereken kolluk kuvvetlerine haber vermektir.

Müdahale etmek değil.

Ancak ve ancak kolluk kuvvetleri gelinceye kadar iş işten geçmiş olacaksa, o zaman müdahale etmeniz belki hem yerinde olur hem de insanlık olarak gerekli olur. O da ayrı konu...

Burada böyle bir durum yok!

Millete nizam vermek sizin haddinize değil. Bunun için toplumsal anlaşmanın bir ifadesi olarak "devlet" var, yasalar var, ve kollur kuvvetleri var.

Size ne oluyor?

Size ne?

Ne zamandan beri kendinizi hem polis, hem savcı, hem hakim, hem cellat yerine koyabileceğinize kanaat getirir oldunuz?!

Örf, adet, gelenek vs. diyenler!.. Yasalar niye var? Herkes kafasına göre bu benim örfüm, adetim, törem deyip birbirine girmesin diye var!

Bu yaratığın müdahalesini haklı görenlerin yarın her hangi bir keyfi müdahaleyi de aynı rahatlıkla doğru bulmak zorunda bırakılacakları günlerin çok da uzak olmayabileceğini dikkate almaları, sonradan pişman olmamaları adına, hayırlı olacaktır.

Özetle: Karışma sen! Sana ne! Varsa bir rahatsızlığın polise haber edersin!

Bunun nesini anlamadınız?

Bunun nesini hazmedemiyorsunuz da müdahale etme hakkını kendinizde görüyorsunuz?

Böyle bir hakkınız yok.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bu arkadaş gidiyor dönüyor ve kameraya malzeme arıyor.

Şimdi herkesin anladığı dil ayrı. bu arkadaşa aynı kendi anladığı dilde cevap vereceksin.

olum sen kimsin milletin karısına, kızına(kız arkadaşına) laf atıyosun diyip üstüne gideceksin devam ederse nasıl tepki alacağını bilecek. Kibar çocuk buldumu ezer bunlar. çünkü amacı başka. Kendi olurda bi kız düşürürse(!) karanlıkta tenhada aynısını yapmak istiyor ama yapamıyor.

O yüzden diyor ki ''etrafta çoluk çocuk var'':queen:

Kimse bu iti savunmasın. Biraz kendini yontsa ya bunları yapacığına anda kız arkadaşı ile geziyor olurdu, yada güzel tatlı dille uyarıp(samimiyetle) insanların takdirini alırdı.

Kardeşim iyi günler. çok ortalıktasınız insanlar rahatsız olabilir diyip gidebilir mesela... Çok zor ama dimi:)
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Ne kadar da özgürlükçü arkadaşlarımız var, Cantan fantastic filminde en ufak kız tecavüz konusundan soru sormaya başlıyor, Tecabvüz ne demek baba?

Dialogue: 0,0:33:08.85,0:33:11.05,Default,,0,0,0,,Tecavüz ne demek mi?
Dialogue: 0,0:33:13.49,0:33:15.79,Default,,0,0,0,,Bir insan, genellikle erkek...
Dialogue: 0,0:33:15.79,0:33:18.02,Default,,0,0,0,,...genellikle kadın olan,\Nbirisine zorla sahip olmasına denir.
Dialogue: 0,0:33:18.03,0:33:20.33,Default,,0,0,0,,Cinsel ilişki yani.
Dialogue: 0,0:33:20.33,0:33:22.09,Default,,0,0,0,,- Oh.\N- Kimler aç?
Dialogue: 0,0:33:22.10,0:33:24.53,Default,,0,0,0,,Ben! Ben!
Dialogue: 0,0:33:24.53,0:33:28.10,Default,,0,0,0,,Cinsel ilişki ne demek?
Dialogue: 0,0:33:30.17,0:33:34.11,Default,,0,0,0,,Bir erkek penisini kadının vajinası soktuğu zaman.
Dialogue: 0,0:33:34.11,0:33:37.01,Default,,0,0,0,,Herkes geyik için gözünü dört açsın.
Dialogue: 0,0:33:37.01,0:33:40.45,Default,,0,0,0,,Neden bir erkek penisini\Nkadının vajinasına sokar ?
Dialogue: 0,0:33:42.02,0:33:45.35,Default,,0,0,0,,Çünkü bu ikisini tatmin eder.
Dialogue: 0,0:33:45.35,0:33:48.69,Default,,0,0,0,,Ve erkeğin spermi ve kadının yumurtaları birleşmesi...
Dialogue: 0,0:33:48.69,0:33:51.52,Default,,0,0,0,,...sonucu bebek olur\Nve insan ırkını soyunu sürdürür.
Dialogue: 0,0:33:51.53,0:33:54.39,Default,,0,0,0,,Fakat kadının işediği yer orası.
Dialogue: 0,0:33:54.40,0:33:58.33,Default,,0,0,0,,Çiş vajinadan gelmez,\Nidrar yolundan gelir,

İster istemez bu konuşma geldi aklıma. Videoyu izlemedim gerçi. çok da önemli değil.

Bir de bir zamanlar Eşcinsellerin hayatlarına karışılmaması, onların kendi tercihleri olduğu, yetişkinlerin tercihlerine saygı duyulması gerektiği söylenen bir forumda, eşcinselliğin kötülüğünü anlatarak soru sormuşturm. Kendi kardeşiniz, ablanız, kızkardeşiniz, babanın ya da anneniz artık ben evden ayrılıyorum, kendi hemcinsinden biri ile ayrı bir evde yaşayacak olması halinde hoşgörünüzü, bir düşünün dedim. Tabii cümleler böyle değildi, O forumdan banlanmıştım. :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
230
Motorcunun tavrı, öpüşen gençlerin de davranışı yanlıştır.


Hep dersiniz ya "Senin özgürlüğün benim özgürlüğümü ihlal edene kadardır." Şimdi bu gençler özgür olduklarını zannediyorlar evet özgürdürlerde ama bir noktaya kadar. Yaptıkları cinsel sergilemdir ve ben bunu Türk aile yapısına, edep ve haya anlayışıma engel görüyorum. İşte orada öpüşen gençlerin özgürlüğü bitiveriyor arkadaşlar.

Bir nokta daha "bu işler ulu orta yapılmaz" anlayışı da yanlıştır. Kaliteli bir erkek ve kaliteli bir bayan(geleceğin annesi), inanıyorsa inanç yönünden yok inanmıyorsa şahsiyet ve vicdan yönünden kendine yedirebiliyorsa bazı şeyleri orada söz de biter...
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
başlıkta senin "anana bacına..." diye argüman sunmaya çalışan arkadaşlar herhalde çok zekice bir argüman sunduklarını zannediyorlar ki birbirlerinden güç almışçasına aynı şeyleri söyleyip durmuşlar.

kendimi kızın babası yerine koyduğumda da çocuk tecavüzcüsünü savunana "bir kereden birşey olmaz" diyen, tecavüze uğrayan kadını suçlu çıkaran hukuk düzenine güvenebilen, hamile kadın tekmeleyen, "efendim o zaman o da öyle giyinmesin" diyen, "bir kadın olarak sus" diyen sözcünün üyesi olduğu partiye oy veren lümpen, kör cahil, kompleksli, laf anlatmak için alacağın nefesin hakkını veremeyecek kapasitede bir kasabalının had bildirmesini normal göremedim.

kanunen suç ise bu, kolluk kuvvetlerine bildirirsin, gereği yapılır.

sizin toplumunuzun örfü, adeti, dini beni ırgalamaz. Benim için kutsal olmadıkları gibi bir başka insanların örfü adeti ve inancı olması dışında bir değeri de yok. Kuran mı yakmışlar? Bayrağı yere atıp üzerinde mi tepinmişler? Neyin tepkisi bu?

Ülkenin her metrekaresinden ahlak, haysiyet, namus fışkırıyormuş gibi parktaki 2 tane gence saldırmak, ahlaksızlıkta çığır açmaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
230
başlıkta senin "anana bacına..." diye argüman sunmaya çalışan arkadaşlar herhalde çok zekice bir argüman sunduklarını zannediyorlar ki birbirlerinden güç almışçasına aynı şeyleri söyleyip durmuşlar.

kendimi kızın babası yerine koyduğumda da çocuk tecavüzcüsünü savunana bir kereden birşey olmaz diyen, tecavüze uğrayan kadını suçlu çıkaran hukuk düzenine güvenebilen, hamile kadın tekmeleyen, efendim o zaman o da öyle giyinmesin diyen, bir kadın olarak sus diyen sözcünün üyesi olduğu partiye oy veren lümpen, kör cahil, kompleksli, laf anlatmaya aldığın nefesin değmeyeceği bir kasabalının had bildirmesini doğru bulmuyorum.

kanunen suç ise bu, kolluk kuvvetlerine bildirirsin.

sizin toplumunuzun örfü, adeti, dini beni ırgalamaz. Benim için kutsal olmadıkları gibi bir başka insanların örfü adeti ve inancı olması dışında bir değeri de yok.

Ülkenin her metrekaresinden ahlak, haysiyet, namus fışkırıyormuş gibi parktaki 2 tane gence saldırmak, ahlaksızlıkta çığır açmaktır.

"anana bacına" argümanıyla şu forma yazanlardan ne kadar bir değer farkın var sence. Artık yapıcı bir dil lazım topluma ışık olacak. Kırıp dökecek olsak, suda akıntıya kendini bırakmak kadar basit bir iş.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Videonun altında 600 küsür beğeni alan yazı

''Eğer orada öpüşen iki gencin yerine, iki tane çakal bir kadını gasp ediyor olsaydı, bu amk evladı bırak müdahale etmeyi, şahit yazarlar diye yardıra yardıra kaçardı.''
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Klişe mi? Senin mezhebin geniş olabilir. Senin kızkardeşin ya da Anan dışarıda yabancı kişiler ile ister öpüşsün ister başka bir şey yapsın, sorun olarak görmüyor ve yoldan geçen birinin engellemesi seni rahatsız ediyorsa bu senin kişisel hakkındır. Ayrıca "Anana bacına yapsalar" diyen yok. Ahlak denen bir şey var belki bilmezsin. TDK web sitesinde bir kontrol et, kelime anlamını.
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
161
Videodaki eleman için diyecek tek kelime yok, o zaten bitik, çalışan beyin hücresi yok.

Ama asıl bir de 'aynı durumda kızınız olduğunu düşünün'cüler var ya, bunlara ne demeli? Kendince bir şeyler düşünüyor zavallım ama büyük hayal kırıklığı. Okumuş cahil. İnsanlık adına utanç vakaları, kendilerine ayrılan kaynak çar çur olmuş.

Bir de bu kızınızı düşününcüler var ya mevzu kendileri olunca yemedikleri halt kalmaz. Ama napsınlar işte büyük bir yokluk söz konusu. Kim ne yapsın bu tipleri?

Belki bir gün anlarsınız. Ne kadar engellemeye çalışırsanız çalışın kızınız kendisi için doğru olan kişiyle gönlünce yaşayacak. Baskı kurmak yerine beyninizi çalıştırsanız kızınızın sadece doğru kararlar vermesine yardımcı olabilirsiniz.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Videodaki eleman için diyecek tek kelime yok, o zaten bitik, çalışan beyin hücresi yok.

Ama asıl bir de 'aynı durumda kızınız olduğunu düşünün'cüler var ya, bunlara ne demeli? Kendince bir şeyler düşünüyor zavallım ama büyük hayal kırıklığı. Okumuş cahil. İnsanlık adına utanç vakaları, kendilerine ayrılan kaynak çar çur olmuş.

Bir de bu kızınızı düşününcüler var ya mevzu kendileri olunca yemedikleri halt kalmaz. Ama napsınlar işte büyük bir yokluk söz konusu. Kim ne yapsın bu tipleri?

Belki bir gün anlarsınız. Ne kadar engellemeye çalışırsanız çalışın kızınız kendisi için doğru olan kişiyle gönlünce yaşayacak. Baskı kurmak yerine beyninizi çalıştırsanız kızınızın sadece doğru kararlar vermesine yardımcı olabilirsiniz.

herkesin kendi görüşü tabi. kizınız olduğunda bol bol rahat davranabilirsiniz, dogru olan kisiyi bulana kadar erkek arkadaşlarıyla yaşadığı cinsel deneyimlerini destekleyebilir veya görmezden gelebilirsiniz buna kimse karışamaz. siz de haklısınız. fakat iş, "bunların var yaa yemedikleri halt yok ama şimdi namus bekçileri zavallılar" derseniz biraz sallamış ve saldırmış olursunuz. kızınız kız kardeşiniz var mı yok mu bilmiyorum ama insanın prim kasmadan önce kendisine karşı biraz dürüst olması gerek.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Burdaki gençlerin kız arkadaşı olduğuna eminmiyiz ?
kız arkadaşını öpen bir erkek benim bacımda olabilirdi öptüğüm kızmı diyor içinden ?
şunu diyende olabilir öpsün ama gizli biz görmiyelim.

İnsan sevdiğini öper İnsan seveni sever ve İnsan sevdiğini :) hepiniz sevgi ürünüsünüz ben dahil ve sevilmeye devam ediliyoruz.
Siyasete girmeden...
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
181
Videoyu çeken eleman nasıl bir yokluk içinde, nasıl bir psikoloji içinde onu anlamak zor değil

Şunu iyi idrak etmemiz lazım. Özgürlük demek, yaptığı davranışın sorumluluğunu almak demektir. Bizler motosiklet kullanarak sonucuna katlanıyor olmamız gibi. Özgürlük dilediğini dilediğin şekilde yapmak değildir. Belli sınırları vardır. Without border - freedom olayına katılmıyorum.

Konuyu toplum örf adet ve gelenek çerçevesinde ele alan neo-türk arkadaşlar, bizim toplumuzuda bu şekilde parkta kız arkadaşını kucağına alamazsın demişler. Evet bizim kültürümüzde bizler cinselliği ve cinsel ilişkiyi bu şekilde öpüşmek, kucağa oturma olarak değil, Vuruşmak, çakmak, kavga etmek hatta prezervatif için bile "hücum yeleği" tabirini kullanarak alan insanlar var aramızda. Bizim adetlerimizde bu şekilde oturup öpüşmek - koklaşmak yok !

Bugünlerde en son ihtiyaç duyacağımız şey namus bekçiliği, bu videoyu çeken ne amaçla çekti bilemem ama üstte gördüğüm bir yoruma aynen katılıyor ve ekliyorum;

Sizin gibi delikanlıları, bir gün taciz edilen bir bayanı kurtarırken, gasp edilen bir kadına yardım ederken de görmek isteriz...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ya birde hesap soruyor .....
ulan forum kuralları olmayacak varya !!!!
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Klişe mi? Senin mezhebin geniş olabilir. Senin kızkardeşin ya da Anan dışarıda yabancı kişiler ile ister öpüşsün ister başka bir şey yapsın, sorun olarak görmüyor ve yoldan geçen birinin engellemesi seni rahatsız ediyorsa bu senin kişisel hakkındır. Ayrıca "Anana bacına yapsalar" diyen yok. Ahlak denen bir şey var belki bilmezsin. TDK web sitesinde bir kontrol et, kelime anlamını.

he aq he olsun. Zeka seviyen bu ana baci olayinda kalmis zaten. Ahlak denen bir sey var cok iyi biliyoruz sayenizde. Sizin ahlak anlayisiniz ne? Batinin iyi yonlerini alalim ahlaksizligini almayalim. Hani ahlaktan bahsediyorsun ya, cok ahlak bekcisinin oldugu turkiyede adliyelerdeki ahlak ve cinsel suclar sorusturma burosuna nasil olaylar geliyor, senede kac dosya geliyor ac da oku biraz. Ben bu ulkenin ahlakli olduguna inanmayi 15 erkegin tecavuzune ugrayan 12 yasindaki kizi gordugumde biraktim. Daha da ilginci ne biliyor musun? Senin bu 'ahlakli' arkadaslarin da ayni bu motorcu gibi tiplerdi. Hepsinin teker teker ifadesine girdim. Hani o ahlaksiz batida gelen arkadaslarim gece 3 te bikini ile rahatsiz edilmeden rahatlikla ickileri elinde gezebildiklerini soyluyor. Hani avrupanin sizin deyiminizle mezhebi genis ya, bi karsilastir bakalim oradaki tecavuz oranlariyla buradakini. Birde ilginc bir bilgi vereyim. Failleri etnik kokene ve dine gore ayir. Cikan sonucu paylasmani merakla bekliyorum. Öptüm canım. Bu ayar sana yeter heralde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------

Sozlerimi behzat ç'nin şu cümlesi ile bitiriyorum: Sana giren çıkan ne?
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
insanların hareketlerine karışan bu ayı oğlu ayılar yüzünden yaşanmaz hale geldi cennet vatan bir de utanmadan kameraya almış hırt.
ahlak görecelidir ve kimse kimsenin normlarına göre yaşamak zorunda değil.
felsefenin, edebiyatın zayıf olduğu bir eğitim sisteminde daha çok şeyler göreceğiz.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst