Psikolojisi bozuk bir ruh hastasiyim

Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Ekran fotosu aldım :queen:
Hocam bu arada ayağa kalkayım derken ?
Geçmiş olsun ayakta olmama sebebin nedir ?
Konu %90 troll zaten muhabbet edelimde bi hayrı olsun madem :)
16 aralıkda crosu devirdik bilek üstüne. Kuryeydim hani?? Ameliyat olmuştum bilekten hani?? Sende geçmiş olsun yazmıştın. Ooo sen unutmusun bizi nasıl enduroculuk bu anlamadım ki. :)

Bununda ekran fotosunu al unutursun yarın. :)
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
16 aralıkda crosu devirdik bilek üstüne. Kuryeydim hani?? Ameliyat olmuştum bilekten hani?? Sende geçmiş olsun yazmıştın. Ooo sen unutmusun bizi nasıl enduroculuk bu anlamadım ki. :)

Ooo tamam şimdi uyandım ben, hatta bi ihtiyacın varmi abi demiştim yok demiştim, ama senin sağlam bi yemeğe, vede muhabbete ihtiyacın var belli, motorsuzluk sana yaramamış :)
Hastanedemisin, evdemi hocam ?
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Ooo tamam şimdi uyandım ben, hatta bi ihtiyacın varmi abi demiştim yok demiştim, ama senin sağlam bi yemeğe, vede muhabbete ihtiyacın var belli, motorsuzluk sana yaramamış :)
Hastanedemisin, evdemi hocam ?

Evdeyim viskimi yudumluyorum şuan. Trol avlıyordum seni çıkardı allah karşıma. :queen::queen:
WgBgkm.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Neyse madem konu troll müzik paylaşam bari; hazır herkes eline ayran viski vs almışken yanında bir kanun faslı iyi gider.

 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Tamam tamam ben olayı çözdüm, "Sevdası yüzünden pablo escobar olmak yerine, kurye olan adamlar" durumu bu :)
Afiyet olsun hocam, sağlam bi ayağa kalk viskisini vodkasini ayarlarız hep, kalkışını kutlamakta bahanesi olur :)

Kuran çarpsın anlamadım. :) Bana uyuşturucu kaçakçısımı dediniz bayım!! :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Motosikletini gözün kapali surdun..
Tek teker yaptin..
Aynalari söktün...
Antifirizsiz motorda kullandin...
Motordan düşmemek için umursamaz davrandin..
Sonunda psikolojinide bozdun..

Kardeş sana buradan ekmek çikmaz...bak olmuyor zorlama..gel unut bu karasevdayi...bir anlik hevesti de..akbilini koy cebine...yaşin genç önünde seneler var..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Paran olunca geçiyor tecrübe ile sabittir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam tamam ben olayı çözdüm, "Sevdası yüzünden pablo escobar olmak yerine, kurye olan adamlar" durumu bu :)
Afiyet olsun hocam, sağlam bi ayağa kalk viskisini vodkasini ayarlarız hep, kalkışını kutlamakta bahanesi olur :)
Uyuşturucu kaçakçısına benzetme.
Kuran çarpsın anlamadım. :) Bana uyuşturucu kaçakçısımı dediniz bayım!! :)
Hakli olarak alinma.
Yok daha neler, Evladı üşümesin diye milyon dolarları yakan koca yürekli adam diye düşünmüştüm ben :mrgreen:
Uyuşturucu kaçakçısınin olumlu bir yonunden bahsetme.
Şöle desene yahu tribe soktun bizi. :)
O zaman sorunun yok olmasi...

Anladiysam arap olayim :)

Iyi de adamin cocugu usumesin diye para yakmis olmasi, veya kizi "unicorn" seviyo diye dogum gununde bir atin onune tek boynuz zimbalatmis olmasi; herifin kanli bir katil, organize suc teskilatinin ele basisi, bir suru teror olayinin bas sorumlusu, yuzlerce cocugu yetim birakmis bir suclu oldugu gercegini degistirmiyor ki...
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Uyuşturucu kaçakçısına benzetme.

Hakli olarak alinma.

Uyuşturucu kaçakçısınin olumlu bir yonunden bahsetme.

O zaman sorunun yok olmasi...

Anladiysam arap olayim :)

Iyi de adamin cocugu usumesin diye para yakmis olmasi, veya kizi "unicorn" seviyo diye dogum gununde bir atin onune tek boynuz zimbalatmis olmasi; herifin kanli bir katil, organize suc teskilatinin ele basisi, bir suru teror olayinin bas sorumlusu, yuzlerce cocugu yetim birakmis bir suclu oldugu gercegini degistirmiyor ki...

Hocam valla bende bişey anlamadım. Galiba bahsettiğiniz şeyi izlemediğimdendir. :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
çirkinlik konusunda ;
"aslında güzellik şekille ilgili soyut bir kavram.
tanrı bana dedi ki;
- içinizde en güzel benim. benim de bilinen bir şeklim yok. kafana takma. " (bkz. bana bir şeyhler oluyor)

mülkiyet ve benmerkezcilik konusunda bir yorum yapamayacağım.
ve fakat
genel olarak psikolojisi bozuk bir ruh hastası "Psikolojisi bozuk bir ruh hastasiyim " demez.
hasta olmanın birinci şartı hasta olduğunu kabul etmemektir.
üzgünüm gayet normalsin.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
98
Dostum sana tavsiyem Rx135 Veya mz301 Rx135'in kalkışta (bir ustanın elinde) 600cclerle 2. vitese kadar kafa kafaya kalktığı doğrudur. en azından geçilme problemlerine ışıklarda yanıt verir kendini rahatlatırsın =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst