- Katılım
- 20 Ara 2016
- Mesajlar
- 2,171
16 aralıkda crosu devirdik bilek üstüne. Kuryeydim hani?? Ameliyat olmuştum bilekten hani?? Sende geçmiş olsun yazmıştın. Ooo sen unutmusun bizi nasıl enduroculuk bu anlamadım ki.Ekran fotosu aldım :queen:
Hocam bu arada ayağa kalkayım derken ?
Geçmiş olsun ayakta olmama sebebin nedir ?
Konu %90 troll zaten muhabbet edelimde bi hayrı olsun madem![]()
Bununda ekran fotosunu al unutursun yarın.