merhaba Arkadaslar bende yeni uye oldum. crf 250L kullaniyorum onu satip kaporasini verip ayirtmis olduğum rally alacagim insallah
Satıp alacagınız motorlar arasında nasıl farklar bekliyorsunuz.ABS ve motorun yenilenmesi dışında.Kullanıcı olarak alıcılara fikir verebilir.
crf250l satıp bunu alacak adam 1 ayda sıkılır bence.öyle tahmin ediyorum.
şu kasaya (150kg,rally) 45hp beygir, 45nm tork üreten motor bloğu.çok şey mi istiyorum be![]()
bütün konuyu baştan sona okudum mustap gittin konunun sonunda cbf aldın ya helal olsun![]()
ahahah harbi şaka gibi.
Tam da buraya girip "Kardeş en mantıklı hareketi yapmışsın.Bu piyasada bu özelliklerde bu fiyata başka motosiklet bulamazsın" diyecektim ki cbf almışsın.Güldürdün![]()
O zaman da parası 18,5 değil....38,5 olur.
İşte bunu anlamak mümkün değil.Tamamen aynı üretilmiş 2 motor olduklarını varsayıyorum.
Makinaların üretiminde aynı malzemeler kullanılmış.
Nasıl oluyorda makinanın içindeki BOŞLUK 200cc daha fazla olunca fiyat fırlıyor.:jocolor:
(Vergi farklarını ayrı tutuyorum.)
İşte bunu anlamak mümkün değil.Tamamen aynı üretilmiş 2 motor olduklarını varsayıyorum.
Makinaların üretiminde aynı malzemeler kullanılmış.
Nasıl oluyorda makinanın içindeki BOŞLUK 200cc daha fazla olunca fiyat fırlıyor.:jocolor:
(Vergi farklarını ayrı tutuyorum.)