Ön cama takılması mantıklıdır.Motor ne ?
Nasil yani?
Aciklama?
Plakanıza bağlı hgs hesabınız varsa ki var artık kart aldığınıza göre geçişinizi yapıyorsunuz sistem plakanızdan düşüyor.
Kartın cüzdanda kalması yeterli.
Kısaca Hgs hesabında bakiye olduğu sürece ceza yeme diye bir olay yok..
http://www.milliyet.com.tr/hgs-si-olana-ceza-yok-ekonomi-1674156/
Peki hocam uzun yol kisa yol kesinti muhabbeti nedir?