- Katılım
- 8 Eyl 2016
- Mesajlar
- 2,484
Bence cebe koymak mantıklı değil. Giriş gişesinde hgs okuyamadığı takdirde en uzak mesafedeki gişeden hesaplıyor ve böyle olunca hesaptan en uzak mesafeye göre ücret düşüyor. İlk giriş gişesinde okuması önemli.
İşte girişte okumasada plakadan nereden girdiğini görüyor.