Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Akrapovic veya baska bir egzost ne takarsan tak 125cc bir motorda gücte gozle gorulur bir artis alamazsin.1.82 boy ile cbr 125 kadar siritmazsin ama 600 gibide durmaz tabi altinda.2016 ve 2017 model arasinda fark yok.fotograf istiyorsan pm at whatsapp tan yolliyim telefondan baglaniyorum buraya atmak zor oluyor
 
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
1
ARKADAŞLAR MERHABA ARANIZA KATILMAKTAN ONUR DUYDUM ÖNCELİKLE YZF R 125 50. YIL SERİSİ VAR BENDE YANLIZ Bİ SORUNUM VAR BU ALET YAĞMUR YEDIĞI ZAMAN GAZ KESİYOR VE BİRDAHA CALIŞMIYOR TAKİ KURUYANA KADAR BANA CEVAP YAZIN
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
1
bende aranıza katılmak isteyenlerden biriyim bugün bi 2014 model baktım ama motor beklediğimden hafif geldi grenajına tıktık yaparak vurdum pekte güvenemedim birde depodaki grenaj komple bir bütün mü bi biraz oynuyordu da bu hafta sonu cevap verirseniz çok iyi olur iyi günler
 
Katılım
28 Mar 2017
Mesajlar
1
Arkadaşlar bir sorum olacak bende 2013 modeli var ama motor durdurduktan sonra kill switch ile kapadıtıp tekrardan çalıştırmayı denediğimde motor marş basmıyo vurdurmak gerekiyor. Ama kontaktan kapattığımda böyle bi durum yok neyden kaynaklı olabilir.
 
Katılım
30 Mar 2017
Mesajlar
7
Merhaba Arkadaşlar
Hayatımda Motorla Hiç İlgilenmedim.
ve bi arkadaşın gazına gelip
2012 yzf r125 aldım şimdi inanın araba kullanmayı sevmiyorum
çok alıştım
herneyse birkaç problem yaşıyorum
1. hararet yapıyor 3-4 haftada bi su ilave ediyorum.
2. motoruma dünden önceki gün 1lt yağ koydum fakat 2 gündür yağ damlıyor motordan
bilmediğim için soruyorum bilen arkadaşlar lütfen yardım etsin.
motoru 7 bin devirin altında kullanmıyorum acaba yanlışmı yapıyorum
herkese teşekkür ederim şimdiden.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Selamın Aleyküm mubarekler. Biraz bu sayfayı şenlendirelim... 2016 model 2017 çıkışlı, hatasız... Alırım bi MaşaAllah...




 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
r125 kullaniyordum satip r25 aldim. r125in tadini vermiyor. tekrar r125 e donesim var. nerede o 2014 model renkleri :(
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
9
Motosikleti
Hyosung GT 250 R
1-)Antifrizi eksik etme ama contan yanmış olabilir.Kendi kulladığım motor hararet yapmış ama lamba yakmamıştı su az olduğunda lamba yakmıyor motor.yağ cubuğuna bak eğer motor yağın renksizse bir sorun yoktur ama çubuk balçık gibiyse hemen ustaya gitmen gerekir.Ama sen her şekilde bir baktır derim.
2-)Kullandığın devir aralığı düzgün yağı tapa contasından atıyor olabilir bir kontrol et derim siyah renkli olduğu için yağı boşaltırken aradan kaçıyor.
Merhaba Arkadaşlar
Hayatımda Motorla Hiç İlgilenmedim.
ve bi arkadaşın gazına gelip
2012 yzf r125 aldım şimdi inanın araba kullanmayı sevmiyorum
çok alıştım
herneyse birkaç problem yaşıyorum
1. hararet yapıyor 3-4 haftada bi su ilave ediyorum.
2. motoruma dünden önceki gün 1lt yağ koydum fakat 2 gündür yağ damlıyor motordan
bilmediğim için soruyorum bilen arkadaşlar lütfen yardım etsin.
motoru 7 bin devirin altında kullanmıyorum acaba yanlışmı yapıyorum
herkese teşekkür ederim şimdiden.


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

ARKADAŞLAR MERHABA ARANIZA KATILMAKTAN ONUR DUYDUM ÖNCELİKLE YZF R 125 50. YIL SERİSİ VAR BENDE YANLIZ Bİ SORUNUM VAR BU ALET YAĞMUR YEDIĞI ZAMAN GAZ KESİYOR VE BİRDAHA CALIŞMIYOR TAKİ KURUYANA KADAR BANA CEVAP YAZIN


Kuyruk eğer su alırsa motor garip çalışabiliyor.Eğer ateşleme kesiyorsa bobinler su almış olabilir basınçlı su ile yıkandığı zaman genelde bir süre saçmalaması normal.
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
BUrası neden hiç aktif değil ya bu arada 2017 modele 20.500verilir mi çok hoşuma gidiyor da namıssız
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Selamın Aleyküm mubarekler. Biraz bu sayfayı şenlendirelim... 2016 model 2017 çıkışlı, hatasız... Alırım bi MaşaAllah...


[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2017/05/14/IMG_0471.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2017/05/14/IMG_0472.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2017/05/14/IMG_0478.jpg[/url]

Maşaallah kazasız belasız inşallah hocam 20.450 tl vereyim mi 2017 modele yoksa başka bişey mi alayım sizce?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

Aleyküm selam bu arada
 
Katılım
1 Ocak 2017
Mesajlar
2
grenaj fiyatları hakkında bilgisi olan var mı
birde 2013 ile 2014 (kafa hariç) grenajları aynı mı
ikisi de birbirine uyar mı
 
Katılım
7 Ara 2016
Mesajlar
6
9Mayıs 2017 de Yamaha yzf r125 motor sahibi oldum sıfır km aldım 2016 modelini kırmızı siyah aklımdaki tüm soru işaretlerini silip attı harika kaliteli bir motor şuan 3600km de elimden geldiğince 2500km de bir bakıma götürecem Yamahalube nin 15/50 full sentetik perfprmence yağını kullandım daha bir hayran kaldım motora.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Yaklaşık bir aydır bende kullanıyorum. Duruşunu yediğimin oğlu çok namussuz bakıyo :)
 
Katılım
22 Ocak 2018
Mesajlar
6
Ben de yzfr125 ile mt 125 arasındayım r125 oturuş pozisyonu kötüymüş başlangıç için ve kaza durumnda grenaj fiyatları pahalıymış ondan korkuyorum bilgisi olan yazabilir mi ?
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Ben de yzfr125 ile mt 125 arasındayım r125 oturuş pozisyonu kötüymüş başlangıç için ve kaza durumnda grenaj fiyatları pahalıymış ondan korkuyorum bilgisi olan yazabilir mi ?

Yeni görüyorum yazdığınızı.

Maalesef ki internet aleminin gelmiş geçmiş en çok eleştirilen motoru oldu r125 :) Ben bunu anlayamadım anlayamacağım.

Gayet keyifli sürüşü var, sağlamlığı, güven veren bi duruşu var.

Tabi ki ss motor yapma fikriyle üretilmiş bi motor olduğu için mt serisinde ki konforu yakalayabilmek imkansız ama seven insana koymuyo.

Hevesle biniyosan gerisi yalan dolan.

Korku evine gitmek gibi diyeyim, sanırım en iyi anlatım bu olacak. Korkmak için para ödüyosun ya ama aynı zamanda eğleniyosun tam olarak bu.

Ben soran herkese kesinlikle tavsiye edicem ve etmeye devam edicem. 30 binde şu an motorum daha tık demedi.

Yedek parça fiyatına gelirsek evet çok pahalı, bunu göze alabilen binecek, bunu düşünende cbr alıcak.

Cbr hiç kullanmadım lakin honda'ya her zaman güvenim tam, kesinlikle güzel motordur ve daha rahattır ama benim için görsellik ağır basıyo ve r125 kullanıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ağu 2019
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütcem kısıtlı sizce 2014 oncesimi yoksa birkaç yıl sonra sı bir modelmi almalıyim biraz daha birikttirip Bütcem 12 civarı 5383321506 sohbet etmek isteyen Elazığa yakın olan wp den ulaşsın
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bu motosiklet bildiğin r6 yavrusu gibi birşey oturuş SS oturuşu seven sever ama ben bir kere üstüne oturdum, oturduğum gibi tövbe ettirdi böyle bir rahatsızlık yok:) kasıla kasıla domalarak yüzlerce km gitmek kesinlikle seven insanın yapabileceği birşey
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
105
Arkadaşlar bu motosiklet için 2011 model 50.000 km buldum. Çok mudur? iyi midir? elimde patlar mı?
Güvendiğim bir ustama göstereceğim motosikleti. Göstermeden direk uzak mı durayım ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst