Merhaba, dun servisteydim, aklıma nereden geldiyse yazılım için soru sorduğumda şu an yok denildi. Servisteki usta da tnt 250 kullanıyor şansıma. Nazilli'de ki Kalenderoğlu motor yetkililerinden biri ile tartışma yaşadık, ikinci bakım için 150 TL istendi.
Motul marka yağ kullandık. 2 litre 70 tl
Yağ filtresi 10 tl
Zincirler gaz yağı ile temizlenip spreyle elden geçirildi.
Frenler,debriyaj gaz ayarı vs yapıldı.
Zincir bakımı yapıldı,gerdirildi vs...
1 litre antifriz kullandık...(kendim aldim)
80 TL malzeme
70 TL ustalık istendi.
Ben motoru araştırarak aldım, her kullanici bu bakımda aşağı yukarı ne ödemiş biliyorum, çok dedin diye itiraz ettiğimde 250 CC motor biniyorsun buna mı itiraz ediyorsun denildi. Sonuçta 130 TL ye mecburen yaptırdım ama birdahakine İzmirde yapar ya da servis harici bakımlara giderim!
Ustalara gelince ikisi birden ilgilendi benle, o konuda problem yaşamadım. Üzerine kendilerinin de bu motoru kullanmaları beni daha da rahatlattı..
Geçen yakıt hakkında net bilgi vereceğim demiştim, 6.000 çeviri geçmeden kullandığında 2.8 litre tüketim yapıyor. 8.000 üstünde 3.3 /3.4litre. Denizli'ye gidip gelerek denedim... bakım sonrası motorda bir rahatlama ve olumlu değişiklikler gozlemledim. Tek sorunum olan öndeki zıvırtı sesini çift taraflı bantlar ve eritilmiş lastiğe spartula gibi bir şeyle şekil verilerek aradaki bosluklari kapattık. Su an normal olan zincir sesi ve anahtarlığımin sesi harici vızıltı yok. Kurtuldum çok şükür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------
Bu arada hafta içi nasipse katlanır plaka yaptıracağım, manetleri ve pedalları renklendirerek, depoya sticker uygulaması ve 2 koruma takozu alacağım...
Katlanır plakaya 120 TL denildi ama 60 TL ye de yapan buldum.
Koruma takozlari 120_130 tl
Depo stickeri valede 120 tl
Lastik için ise Şubat sonunda değişim yapmak istiyorum. Son şey ise topcase olacak gibi, çünkü bahar gelince sazimi ve ufak çantamı birlikte tutamam
