Gördüğüm en geniş ön kısımlı scooter Yamaha Xenter 150.
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/moto_gallery/YAMAHAXenter150MotoGP-4464_6.jpg
Standart cabin size çanta kullanıyorsundur.
PCX falan gibi bir scooter alıp önde taşırsın fıtı fıtı bişey olmaz.
Gördüğüm en geniş ön kısımlı scooter Yamaha Xenter 150.
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/moto_gallery/YAMAHAXenter150MotoGP-4464_6.jpg
Hoşgeldiniz. Çantaya göre motor alma fikri. İlginç geldi. Aslında hem valiz hem de topcase olarak kullanılan çantalar var. Bir bakarsanız o zaman motor seçenekleriniz çoğalır. Ama ille de elimdeki valizi kullanacağım derseniz, o zaman Yamaha Xenter tavsiye ederim. Ayak koyduğunuz yer küçük bir masa gibi düz. Çanta koyulabilir. Gayet güzel bir motordur. Mümkünse deneme sürüşü, değilse selesine oturarak sele yüksekliği vs bir görmenizde fayda var. Ehliyet sınavınızda şimdiden başarılar...Merhaba sevgili forum kullanıcıları :bounce:
Tutkulu bir bisiklet turcusu iken işim sebebiyle İstanbul'a geldim. Ve artık ne yazık ki bisiklet için çok vaktim olmuyor. Hem boş günlerimde basıp gideyim hem de ulaşım aracı olarak kullanayım diye motosiklete merak saldım. Yakın zamanda sınava girip ehliyeti almış olacağım. Scooter istiyorum çünkü sadece onlarda bavulumu önüme koyabilirim sanırım? :sunny: Şimdiden teşekkürler, Tavsiyelerinizi merakla bekliyorum :cat:
Evet öyle görünüyor ama fazla pahalı Yen'i başlayan için
yok mu artıran
Merhaba Sym joyride 200 benim bildigim bütün skuterler arasında ayak basma alanı en geniş olan motor.
Kusuruma bakmayın nete resim yüklemeyi beceremiyorum. Buradaki arkadaşlardan foto yüklemeyi yapabilen
birisi benim yerime joyride fotosunu buraya aktarırsa sevinirim. Honda psi 150 den Yamaha xenter den en azından 10 cm daha geniştir. SELAMLAR.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------
Birde Peugeot Metropolis var 3 tekerlekli, durduğun yerde ayağını indirmeye bile gerek kalmıyor. Yalnız
Peugeot fiatlari çok yüksek, yaklaşık 30000 liralarda. Kalite derseniz 10 numara.

Beyler bana da çantaya koyabilecegim bi enduro taysiye etseniz
Tenereyi satacağız canta ya degil brandanin içine girmiyor hayvan![]()