"Eve gidene kadar kar tutmaz, yollar açık olur" deyip, Rosso 2'lerle yola çıkmayın
l:
Sonra daha yolun yarısında, E5'in ortasında karla kaplanmaya başlayan yolu görüp, "ulan ben ne yapıyorum" dersiniz.
E5'ten çıkıp sokakların, caddelerin beyaza boyandığını görünce de "ulan keşke kilitleri yanıma alsaydım, şuraya park ederdim" dersiniz.
Yokuş aşağı inerken bir dönüş vardı, en çok oradan korkuyordum. Orada bir şey olmadı. Evin sokağına inen son yokuşun yarısında, yürüme hızının biraz üzerinde inerken lastikler kendini bıraktı. Yavaş yavaş kaymaya başladık. Sonunda motor yatarken, beni de üstünden attı(ya da ben atladım). Motor arkamdan kayıyor, ben yokuş aşağı koşuyorum :queen:
Hava karanlık olduğu için çok inceleyemedim ama önemli bir hasar yok gibi. Debriyaj manetim gene yamuldu(3 oldu be arkadaş :cherry
. Fren maneti de bir garip geldi ama bir şeyi yok galiba. Bir de benzin döküldü. Hortum mu çıktı, yoksa depo dolu olduğu için bir yerden tahliye mi etti bilmiyorum.
Bende bir hasar yok, zaten düşmedim.
Rosso'lardan hala çok memnunum. Yolun sonuna kadar iyi bile dayandı. Karlı E5 yolunda bile güven veriyordu.
Çıkarılacak dersler:
Kış lastiği olmadan sulu kar yağsa bile binilmeyecek. Ama kış lastiği almayacağım, İstanbul'da toplasak 10 gün yağıyor zaten. Henüz lastik değiştirmeyenler en azından Anlas'ın Winter Grip'lerini filan alsın, denesin derim.
Motorun kilitleri daima arka çantada olacak.
Debriyaj manetlerini toptan almam lazım. 5'er 5'er sipariş edeyim diyorum :mrgreen:
LS2 FF396 hiç kışa uygun bir kask değil. Pinlock'a rağmen buğu yapıyor. Her yerinden rüzgar alıyor. Yolun yarısında önümü doğru düzgün göremiyordum.
Sonra daha yolun yarısında, E5'in ortasında karla kaplanmaya başlayan yolu görüp, "ulan ben ne yapıyorum" dersiniz.
E5'ten çıkıp sokakların, caddelerin beyaza boyandığını görünce de "ulan keşke kilitleri yanıma alsaydım, şuraya park ederdim" dersiniz.
Yokuş aşağı inerken bir dönüş vardı, en çok oradan korkuyordum. Orada bir şey olmadı. Evin sokağına inen son yokuşun yarısında, yürüme hızının biraz üzerinde inerken lastikler kendini bıraktı. Yavaş yavaş kaymaya başladık. Sonunda motor yatarken, beni de üstünden attı(ya da ben atladım). Motor arkamdan kayıyor, ben yokuş aşağı koşuyorum :queen:
Hava karanlık olduğu için çok inceleyemedim ama önemli bir hasar yok gibi. Debriyaj manetim gene yamuldu(3 oldu be arkadaş :cherry
Bende bir hasar yok, zaten düşmedim.
Rosso'lardan hala çok memnunum. Yolun sonuna kadar iyi bile dayandı. Karlı E5 yolunda bile güven veriyordu.
Çıkarılacak dersler:
Kış lastiği olmadan sulu kar yağsa bile binilmeyecek. Ama kış lastiği almayacağım, İstanbul'da toplasak 10 gün yağıyor zaten. Henüz lastik değiştirmeyenler en azından Anlas'ın Winter Grip'lerini filan alsın, denesin derim.
Motorun kilitleri daima arka çantada olacak.
Debriyaj manetlerini toptan almam lazım. 5'er 5'er sipariş edeyim diyorum :mrgreen:
LS2 FF396 hiç kışa uygun bir kask değil. Pinlock'a rağmen buğu yapıyor. Her yerinden rüzgar alıyor. Yolun yarısında önümü doğru düzgün göremiyordum.