Daelim Daelim Daystar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Arkadaşlar merhaba sanırım daystar almayı düşünüyorum. Hyosungla arasında kaldım baya ama hyosung 250 lik üretimini durdurmuş sanırım bu da ileriki dönemde parça sıkıntısı yaratabilir diye düşünüyorum. Daystar alsam evladiyelik bir motor olur mu? cc yükseltsem bile kenarda dursun mantığıyla bakabilir miyim bu motora sizce ?

Gv250 nin üretimi kesilmedi ithalatı durduruldu.. arada çok büyük fark var ingilterede ve avrupada üretimi devam ediyor hatta o pazarlarda Gv125 ve st7 700cc lik versiyonlarıda var..

Üretimi kesilmediği için parça sorunuda olmaz.. türkiyede olurmu sanmam olmaz. zaten interneti kullanabiliyorsan çok rahat hysoungresource gibi parçacı sitelerinden her tür parçasını temin edersin..

daystarda elinde kalmaz satarsın bir köşeye koyuyım dersen o zaman alternatif ikinci motorunu farklı bir segment almanı öneririm..
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
9
Daelim Daystar 250 Facebook grubumuza herkesi bekleriz.

https://www.facebook.com/groups/519543928254535/

 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
3
Merhaba arkadaslar ben de daystar almayi Düşünüyorum. 2014-2015-2016 modelleri arasinda ne fark var.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
64
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Şehir içi için scooter alıcam. Sahibinden ilan no: 334820536
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
4
Daelim Daystar için koruma demirlerini nerede bulabilirim? İnternet üzeriinde bulamadım.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
7
Benim bir sorum olacak. Daelim'in resmi Tr sitesinde fiyat 14 küsür bin lirayken sahibindende sıfır modeller neden 12 binlerde. Bu farkın sebebi nedir?
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
76
kurdan dolayı ürüne zam gelmeden önce bayi motoru kendi stoğuna aldıysa eski fiyatı üzerinden satıyordur
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Arkadaşlar merhaba. Daystara uygun ve de ekonomik çanta ve ön siperlik camı tavsiyesi istiyorum. Sivas'ta motosiklet üzerine seçenek olmadığı için görerek deneyerek herhangi birşey alma şansım yok. Tavsiyelerinizi bekliyorum...
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
64
Kendi orjinal camı alınabilir. Ayrıca Kuba Superlight siperlik camı da uyar. Tercih sizin....
 
Katılım
23 Eki 2016
Mesajlar
26
Arkadaşlar merhabalar. Bu modelin piyasasını kısa bir süredir malum siteden takip ediyorum ama ilan sayısı az yani ikinci el sıfırlara oranla bir hayli az. Çok mu tutulmuyor yoksa baya sevildi de millet mi satmak istemiyor? Bir de büyük ihtimalle ikinci el alacağım için satmakta sıkıntı çeker miyim? Yani içimde bir cruiser hevesi kaptırdı gidiyor atmam lazım, hani yoksa kalacaksa sl200 alıp az biraz tadını çıkarıp satma planım var. En azından o daha popüler gibi çinli falan ama.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar merhabalar. Bu modelin piyasasını kısa bir süredir malum siteden takip ediyorum ama ilan sayısı az yani ikinci el sıfırlara oranla bir hayli az. Çok mu tutulmuyor yoksa baya sevildi de millet mi satmak istemiyor? Bir de büyük ihtimalle ikinci el alacağım için satmakta sıkıntı çeker miyim? Yani içimde bir cruiser hevesi kaptırdı gidiyor atmam lazım, hani yoksa kalacaksa sl200 alıp az biraz tadını çıkarıp satma planım var. En azından o daha popüler gibi çinli falan ama.

Merhaba, ben bir hafta önce aldım ve kesinlikle tavsiye ederim. Halen kullandığım 2014 sıfır aldığım bir inazuma motorumda var ve daystar ın kaliteside çok yüksek , hyosung gv 250 ile daystar arasında çok düşündüm , inceledim. Hyosung bana çok tipsiz geldi, jantları berbat çinli motor gibi, malzeme kalitesi düşük, su soğutması yok, arka fren kampana kamyon gibi motor. Daystar ın ilk başta malzeme kalitesi krom kalitesi dikkati çekiyor, ön fren çift disk arka fren disk, titreşim falanda ben hissetmedim , normal motor sarsıntısı var her motorda olduğu gibi süspansiyonu çok güzel sağlam bir motor, örneğin ön amrtisör borularının çapı yamaha dragstar 110 ile aynı kalınlıkta sağlam yani, inazumanın bile daha ince.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

Bu arada dikkat ederseniz altın elbiseli adam belli bir kalitenin üstündeki veya ilgi çekici motorların videosunu çekiyor bu yüzden adam daystarın videosunu yaptı, hyosung gv 250 nin değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

Daelim daystar sayfasını şenlendirelim biraz, şimdi aydın crom sisi bar siparişi vereceğim, ve yan heybe demiri , yan heybe çantalarınıda aldım , onlarıda takınca foto koyarım.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Merhaba, ben bir hafta önce aldım ve kesinlikle tavsiye ederim. Halen kullandığım 2014 sıfır aldığım bir inazuma motorumda var ve daystar ın kaliteside çok yüksek , hyosung gv 250 ile daystar arasında çok düşündüm , inceledim. Hyosung bana çok tipsiz geldi, jantları berbat çinli motor gibi, malzeme kalitesi düşük, su soğutması yok, arka fren kampana kamyon gibi motor. Daystar ın ilk başta malzeme kalitesi krom kalitesi dikkati çekiyor, ön fren çift disk arka fren disk, titreşim falanda ben hissetmedim , normal motor sarsıntısı var her motorda olduğu gibi süspansiyonu çok güzel sağlam bir motor, örneğin ön amrtisör borularının çapı yamaha dragstar 110 ile aynı kalınlıkta sağlam yani, inazumanın bile daha ince.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------

Bu arada dikkat ederseniz altın elbiseli adam belli bir kalitenin üstündeki veya ilgi çekici motorların videosunu çekiyor bu yüzden adam daystarın videosunu yaptı, hyosung gv 250 nin değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/GPMnq3.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/r6zYLV.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/o04nnQ.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/r6zYd1.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

Daelim daystar sayfasını şenlendirelim biraz, şimdi aydın crom sisi bar siparişi vereceğim, ve yan heybe demiri , yan heybe çantalarınıda aldım , onlarıda takınca foto koyarım.

Hayırlı olsun. Sissy bar nereden sipariş verdin be heybe çantaların marka ve modeli nedir acaba?
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bu arada koruma demiri benim dizaynım, Bursa da tornacı bir arkadaşım yaptı, motor güzel oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

Sisy bar aydın kardeşler den sipariş vereceğim, daystar ın orjinal diye satılan modeli var piyasada ama ben beğenmedim, çantalarıda armode marka 150 tl güzel bir model var önerde yanlarda küçük cepleride var motora güzel yakıştı hemde kalın küp gibi bir model eksozlarıda korur yan yatarsa motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

Daystarın orjinal ön camınıda beğenmedim, eğik duruyor hemde küçük ve motoru tipsiz gösteriyor, dalgalı model chopper camı hem ucuz 50tl hemde yakıştı motora tavsiye ederim.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Kardeş özel mesaj atamadim. Ben Sivastayim olaya uzağım biraz. Bu dediklerine nereden nasıl ulaşabilirim sana zahmet bana direkt adres verirsen sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst