Bajaj pulsar arka çanta demiri farkı ne ? hangisini alayım?

Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Ucuz olanın yorumlarını oku sıkıntı olmaz delikler denk gelmeseydi ben deldirrim diyosan ucuzu al ..
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Ucuz olan boru profilden kesip kaynatarak yapılmış pahalı olan sac kesip bükerek yapılmış. Çanta demirinde kalite çok önemli değil sonuçta sadece çanta takacaksın ikiside boyalı çelik ikiside kolay kolay kırılmaz.

Ucuz olanın ölçüleri yanlış olabilir. Yorumlarda öyle yazıyor. Sonradan tekrar delmen gerekebilir.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Bende GP kompozit mevcut.
O profillerden kesilip bükülüp kaynatılmış modellerden birini almıştım ilk önce. Geldi, takmaya çalıştım. Hiç bir bağlantı yeri birbirini tutmadı. Eğri büğrü kaynatmışlar. Gözle üstünkörü bakan biri bile orantısızlığı farkedebilir. Kastıra kastıra da takılmadı. Apar topar iade ettim. GP kompozit modeli sipariş verdim. Lazer kesimle yapılmış, tam metalden anlamam fakat, yüksek ihtimalle alüminyum. tam ölçülerinde üretilmiş. Cuk oturuyor. Kesinlikle gayet sağlam ve sanıldığı kadar ince değil. Estetik de. Bana göre tek olumsuz yanı Kesim yerlerinin çok keskin olması. Eldivensiz demirden tutup sehpaya almaya kalkıştığında elini kesme ihtimali çok yüksek. Ben 3-5 kere kestim :) Bir foto atayım, az çok duruşu hakkında fikir verir.

 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
"Bana göre tek olumsuz yanı Kesim yerlerinin çok keskin olması. Eldivensiz demirden tutup sehpaya almaya kalkıştığında elini kesme ihtimali çok yüksek. Ben 3-5 kere kestim"
şaka mı
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
"Bana göre tek olumsuz yanı Kesim yerlerinin çok keskin olması. Eldivensiz demirden tutup sehpaya almaya kalkıştığında elini kesme ihtimali çok yüksek. Ben 3-5 kere kestim"
şaka mı

Orta kalınlıkta bir zımparayla 10-15 dk kesim yerlerini yuvarlayabiliyorsun, büyütülecek bir dert değil. Siyahında nasıldır bilmem de, grisinde törpülediğin yerde renk farkı olmuyor.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
http://www.irfmotor.com/urunler/arka-canta-tasiyicisi/detay/326557/bajaj-pulsar-ns-200-arka-canta-tasiyici

linkteki ürünü incele derim, ben discover için çanta demiri araştırırken bu ürünün discovere göre olanı yoktu, yapan arkadaşla telefonla görüştüm kendisi de yıllardır motor kullanan birisiymiş. milimetrik ölçü lazer kesim metal demişti.
dicover için sorduğumda ben bunlardan zaten çok para kazanmıyorum, üretimi maliyetli gideri olması lazım demişti. olsa bundan alacaktım.

pulsarkini alıp takan arkadaşlar ürün çok kaliteli çok hoşumuza gitti demişlerdi.

mecburen kalyoncu motordan ucuz olandan aldım, delikleri tutmadı uydurmak için sanayide bayağı uğraştık. senin yerine olsam pahalı olanı alaırım. imal eden arkadaşın kendi ürün resimleri vardı, burada görünenden
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Bende GP kompozit mevcut.
O profillerden kesilip bükülüp kaynatılmış modellerden birini almıştım ilk önce. Geldi, takmaya çalıştım. Hiç bir bağlantı yeri birbirini tutmadı. Eğri büğrü kaynatmışlar. Gözle üstünkörü bakan biri bile orantısızlığı farkedebilir. Kastıra kastıra da takılmadı. Apar topar iade ettim. GP kompozit modeli sipariş verdim. Lazer kesimle yapılmış, tam metalden anlamam fakat, yüksek ihtimalle alüminyum. tam ölçülerinde üretilmiş. Cuk oturuyor. Kesinlikle gayet sağlam ve sanıldığı kadar ince değil. Estetik de. Bana göre tek olumsuz yanı Kesim yerlerinin çok keskin olması. Eldivensiz demirden tutup sehpaya almaya kalkıştığında elini kesme ihtimali çok yüksek. Ben 3-5 kere kestim :) Bir foto atayım, az çok duruşu hakkında fikir verir.

[url]http://i.hizliresim.com/kGMWg7.jpg[/url]

Çantanızın markası ne kaç litre ? güzel durmuş yakışmış, çanta full face kask alabiliyor mu rahatlıkla?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst