- Katılım
- 27 Ağu 2005
- Mesajlar
- 198
en problemsiz olarak bildiğim regal diyebilirim..Gerçekten ööle dandik bir çinli değil..
@aybiketa,
Her ikisi de chopper değil. Regal için cruiser denilir ama Tiger'dan çok emin değilim.
bende kanuni seyhan 250c var, satıyorum..
topici görünce heycanlandım bir an ama boyunu okuyunca ...
seyhan minik kalır sende.
tiger da olur regal de ama ikisi çok farklı.. regal daha chopper.. diğeri daha crusier.. seç beğen al
hayırlı olsun

