arkadaşım dayanıklıklık bir yere kadar çok gerekli regal tek diyorum çinliler içinde bu konuda ama bende de aynı sorun vardı 1.90 boy olduğundan keeway altımda mobilet gibi kaldı regal de öyle insan kendisini gösteren motor istiyor bu çinliler içinde de yapılı kaslı iki motor var ya tiger düşünüceksin yada jinlun başka yok diğerleri hepsi kassız cılız duruyor gerçi binicisinede bağlı geçenlerde regalin üstünde bir arkadaş gördüm mükemmel motora yakışıyordu çıtı pıtı bir adamdı ufak tefek zayıf bir şey motor altında çok kaslı duruyordu boyut ergonomide çok önemli yolda gideken kewaayle yanımdan arabyala geçenler bana bakıp gülüyordu
benim kalıbımdaki adamın altında çok komik durmuşdu bu arada kağıt verilerine bakarsan hepsinin boyuda üç aşağı beş yuakrı aynıdır peki nasıl biri büyük oluyor dersen tamamen tasarım farkı jinlunun mesela deposu genişdir yolda yada park halinde motoru çok kaslı gösterir tiger mesela yüksekdir yolda çok heybetli görünür tamame ergonomi tasarım oyunları yani.