- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
usta kavrama dedıgın debrıyajı bırakıp gaz verırken kı olayı dıyorsun dımı ozaman benımde debrıyajdan pekı nasıl cozucez o problemı?
Sen önce bir motor çalışmazken boşta ayaklarınla hafiften ileri geri yap ses geliyorsa öndendir baktın ses yok kavramada yapıyor ise servise gidiyorsun motorun 2016 ise birkaçtane benim gördüğüm 2016 modellerde yapmıştı debriyaj balatandan sonuncusunu 2014 pulsar balatasıyla değiştiriyorlar düzeliyor 2016 larda boşluk oluyormuş bazılarında o sorun çıkmış çok nadirde olsa hallediliyor istersen bi servise gidip kontrol ettirmen senin için daha sağlıklı olacak zira her iki arza içinde serviste halletmen gerekecek